• Hello people(:

    Ik kwam op het idee om een Hp-story te schrijven omdat ik een rol ging invullen, en ik vond hem wel leuk en toen ging ik nadenken en nu heb ik dus een heel verhaal in mijn hoofd zitten (:

    Het gaat over een Chinees meisje Miyu (Mimi) die haar beide ouders heeft verloren. Ze woont bij haar stiefmoeder, halfzusje, broertje en zusje. Ze kan altijd terecht bij haar lieve oma als het klusjesdoen voor haar stiefmoeder teveel wordt. Op een dag besluit haar sitefmoeder om te verhuizen naar Engeland, omdat zij daar vandaan komt. Mimi moet haar oma achterlaten in China en vertrekt naar Engeland. Daar aangekomen laat haar stiefmoeder zich nog amper zien omdat ze al aan het daten is met een of andere gozer. Ze zorgt alleen goed voor haar eigen kind, en niet voor haar stiefkinderen. Op een dag is haar stiefmoeder verdwenen net als haar halfzusje. Mimi weet zeker dat ze weg zijn gegaan en moet nu alleen voor haar broertje en zusje zorgen. Mimi's oma komt vanuit China naar Engeland om Mimi te helpen en sturrt Mimi naar Hogwarts, waar Mimi verder moet gaan met leren (Mimi is een heks, net als haar oma, vader, moeder, zusje, broertje en halfzusje)
    Mimi vind het moeilijk om haar familie achter te laten, want in China mocht ze in het weekend weer naar huis..
    Er is alleen een probleempje, Mimi spreekt bijna geen Engels.. Wat soms erg grappig is. Mimi krijgt meteen een hekel aan prof. Umbridge, die vind dat Mimi terug moet naar China en haar maar een stomme buitenlander vind. Ook wordt Mimi voor het eerst in haar leven verliefd, weet ze wel hoe ze met verliefdheid moet omgaan??

    Het verhaal bevat:
    Komedie, Romantiek,Fantasie& Actie

    Vinden jullie het eigelijk wel een leuk idee?
    O:

    Als jullie gewaarschuwd willen worden als de link erop staat, zeg het dan maar even^^


    -Hebben jullie btw titelideeen?
    -Vinden jullie het leuk als ik rollen uitdeel, of zelf verzin? o;
    -Wil je gewaarschuwt worden?

    (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 15:02 ]


    Me so good.

    Heeft er ook nog iemand een titel idee?
    (:


    Me so good.

    Klinkt leuk :D

    waarschuw me wel ^^


    Art is the only way to run away without leaving home.

    The Chinese girl, Mimi?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    The Chinese girl, Mimi?

    klinkt leuk (:

    iemand anders ook nog ideeen ?
    ;s


    Me so good.

    de eerste 2 hoofdstukken staan erop (:


    Me so good.

    Ik vind het een leuk idee maar in je uitleg staat dat haar beide ouders sterven. dan kan ze toch geen stiefmoeder hebben?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik vind het een leuk idee maar in je uitleg staat dat haar beide ouders sterven. dan kan ze toch geen stiefmoeder hebben?

    als haar moeder eerst sterft en haar vader hetrouwd. Maa daarnaook doodgaat, dan heb je nog steeds een stiefmoeder hoor..


    Me so good.