• "leuk" gemaakt zeg! Gewoon heel dat kutfeest! Het is enkel erger geworden!
    Leon zat een kuttig schietspel te spelen, mijn moeder zat een of ander dom spelletje te spelen op de computer, waardor ik alleen op mijn kamer tot 10 voor 12 tv kon gaan kijken! Naja, zat ik daar Ik Hou Van Holland te kijken en met Cynthia te SMSen. Is het toch zo ver gekomen dat Cynthia en dat progamme mij hebben kunnen laten lachen, komen hun zo naar boven rond 10 voor 12: 'Kom je mee naar beneden?'
    Nou heeft hij eindelijk dat schietspel afgesloten, moet ik mee gaan kijken naar een of ander rasistische comedian die enkel grappen kan maken over zn kleur?!
    Ik zeg zo: 'Kan die even op 4 ik wil graag verder kijken?' 'Nee dit is even leuk!' Nou wat leuk, de stemming zat er helenmaal in zeg! Leon lachte af en toe om dat zielig persoontje op tv, en voor de rest zei niemand iets!
    Ik zat liever boven, daar was de stemmig er beter in. Dus wat doe ik? Ik ga spelletjes spelen op mijn mobiel, om vervolgens mijn DS te pakken het geluid lekker hard te zetten en te gaan gamen. Tot ik gergerde blikken toe geworpen kreeg!
    Beginnen ze ineens een ruzie over de smaken borrelnootjes?!
    Toen kwamen ze aan met een of ander sppel ding, ik zei nee. Hun weer boos kijken. Nou rond kwart over 12 zei ik Weltrusten, en ben ik naar boven gegaan. Tot groote ergernis dat ik wou slapen en de dag wou vergeten, nee komen hun aan met dat kut vuurwerk! Zo, je had me eens moeten zien.

    Iederjaar zegt men 'Volgend jaar word het wel beter' jaar achter jaar word het enkel erger!

    Nah wie had er nog meer zo'n "leuk" oud&nieuw?

    Dat suckt.
    Ik voelde me buitengesloten bij al die dronken familieleden. Ze zaten met zn allen waterpijp te roken enzo, hadden vette lol.
    En ik zat er maar een beetje bij, met de keuze om hier te blijven, òf bij mijn zusje en nichtje van 6 te gaan zitten.
    Gezellig toch C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Dat suckt.
    Ik voelde me buitengesloten bij al die dronken familieleden. Ze zaten met zn allen waterpijp te roken enzo, hadden vette lol.
    En ik zat er maar een beetje bij, met de keuze om hier te blijven, òf bij mijn zusje en nichtje van 6 te gaan zitten.
    Gezellig toch C:

    Das ook kut!
    Nah hier hebben ze toen ik boven zat vast ook wel wat op xd Maar van mijn part stikken ze in de wijn

    ik heb rond 12 uur enkel lopen huilen.
    voor derest was het wel heel leuk.

    Lofn schreef:
    ik heb rond 12 uur enkel lopen huilen.
    voor derest was het wel heel leuk.

    Waarom moest je huilen?

    @Pickwick dat is idd ook niet bepaald gezellig nee.
    @WEmo, 'Volgend jaar word het wel beter' dat geldt alleen als je er zelf voor zorgt. Tis zuur als jou hele familie er zo mee omgaat, misschien moet je dan vragen of je volgend jaar iets bij vriendinnen mag vieren. Dan wordt het vast wel gezellig :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Okee. Eerst ga jij zeuren dat je broer aan het gamen is in het gezelschap en dan ga jij dat daarna ook doen. Je had trouwens wel kunnen verwachten dat ze vuurwerk gingen afsteken. Dat jij chagrijnig naar bed gaat moeten hun toch niet stoppen met plezier hebben? Nouja, die dag is om dus 't is goed zo lijkt me. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Okee. Eerst ga jij zeuren dat je broer aan het gamen is in het gezelschap en dan ga jij dat daarna ook doen. Je had trouwens wel kunnen verwachten dat ze vuurwerk gingen afsteken. Dat jij chagrijnig naar bed gaat moeten hun toch niet stoppen met plezier hebben? Nouja, die dag is om dus 't is goed zo lijkt me. (:

    Mijn broer? -Plat- Het is de vriend van mijn moeder met wie ik het dus niet kan vinden en dus weiger m vader te noemen 8D
    Ja toen ik zo beneden kwam vroeg ik netjes of ie dat spel uit wou zetten zodat we gezellig tv konden kijken, nah toen gaf ie nog zo'n bijdehande opmerking, I'm sorry maar daar ben ik niet voor in. Dus toen zijn progamma op stond wat hij niet eens volgde en ik naar beneden moest komen toen ging ik zitten gamen xd
    Kinderachtig I know maar zoiets pik ik niet x)
    Gelukkig is de dag om ja

    WEmo schreef:
    (...)
    Waarom moest je huilen?

    ik heb een nogal moeilijk jaar achter de rug, en het was de eerste jaarwisseling waarbij het gezin gescheiden was.

    Lofn schreef:
    (...)
    ik heb een nogal moeilijk jaar achter de rug, en het was de eerste jaarwisseling waarbij het gezin gescheiden was.

    Ai, sterkte.

    WEmo schreef:
    (...)
    Mijn broer? -Plat- Het is de vriend van mijn moeder met wie ik het dus niet kan vinden en dus weiger m vader te noemen 8D
    Ja toen ik zo beneden kwam vroeg ik netjes of ie dat spel uit wou zetten zodat we gezellig tv konden kijken, nah toen gaf ie nog zo'n bijdehande opmerking, I'm sorry maar daar ben ik niet voor in. Dus toen zijn progamma op stond wat hij niet eens volgde en ik naar beneden moest komen toen ging ik zitten gamen xd
    Kinderachtig I know maar zoiets pik ik niet x)
    Gelukkig is de dag om ja

    De moeder van je vriend dan, maar t zal wel. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Bij mij was het redelijk BORING. Het was wel gezellig maar ik wou naar het vuurwerk kijken dus ben ik al alleen gegaan voor 5 minuten. Serieus volgend jaar vier ik het met mijn vriendinnen.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb eigenlijk een best wel saaie jaarwisseling gehad. Dat wordt nog wat dit jaar (krul)


    -