• -- Kakzakje -- WINNAAR

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:46 ]


    MUSIC && FASHION

    Mijn inzending

    && hier nog in png, voor betere kwaliteit: Klik


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    x7UP schreef:
    Haha, ja, maar ik wil snel afhebben =D

    Hier is ie dan! (:
    (Ik kon hem niet goed inkleuren want het papier was te grof..
    Dus sorry daarvoor ;$)

    Klik


    Is niet erg, het heeft wel iets zo (=


    MUSIC && FASHION

    Ik heb nu een geheugenkaartje voor mijn telefoon dus ik kan nu weer foto's maken. Ik maak de tekeningen nu dus gewoon weer op papier.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    FlyingMuffin schreef:
    Ik heb nu een geheugenkaartje voor mijn telefoon dus ik kan nu weer foto's maken. Ik maak de tekeningen nu dus gewoon weer op papier.


    'k Heb je net een herinnering gestuurd, zie nu pas dat je 10 min geleden al iets had gestuurd xp


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    'k Heb je net een herinnering gestuurd, zie nu pas dat je 10 min geleden al iets had gestuurd xp


    Dan klopt die tijd neit helemaal want kheb t pas 3 minuten geleden ofzoiets gestuurd XD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    FlyingMuffin schreef:
    (...)

    Dan klopt die tijd neit helemaal want kheb t pas 3 minuten geleden ofzoiets gestuurd XD


    Dan stond er daarnet een foutje, want je had inderdaad een minuut voor mij gestuurd ^^


    MUSIC && FASHION

    Opdracht 2 ;33


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    FlyingMuffin schreef:
    Opdracht 2 ;33


    Thanx voor 't inleveren van je tekening ^^


    MUSIC && FASHION

    Ligt het aan mij of leveren jullie snel in xp


    MUSIC && FASHION

    Omg ben als laatste o-O

    aangezien ik nu net een ander geweldig idee heb ;D Wou eerst Elmo doen maar toen kreeg ik een ander geweldig idee ;D dus die ben ik nog aan et uitwerken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    Omg ben als laatste o-O

    aangezien ik nu net een ander geweldig idee heb ;D Wou eerst Elmo doen maar toen kreeg ik een ander geweldig idee ;D dus die ben ik nog aan et uitwerken


    Kan je ze niet bij elkaar plakken (als je Elmo al getekent hebt of nog hebt teminste) en zo doorsturen xp


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Kan je ze niet bij elkaar plakken (als je Elmo al getekent hebt of nog hebt teminste) en zo doorsturen xp


    Elmo heb ik al helemaal klaar ;P maar et idee achter et tweede vind ik mooier ;P

    Een rooie Tulp, Met de tekst [geschreven] Just know what de flower mean
    en et rooie springt eruit omdat je naar de kleur moet kijken wil je weten wat et betekent (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Elmo heb ik al helemaal klaar ;P maar et idee achter et tweede vind ik mooier ;P

    Een rooie Tulp, Met de tekst [geschreven] Just know what de flower mean
    en et rooie springt eruit omdat je naar de kleur moet kijken wil je weten wat et betekent (:


    Ik weet niet of je net een schrijffout hebt gemaakt, maar voor de zekerheid zeg ik het maar: het is niet mean, maar means. Wel een leuk idee (=


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je net een schrijffout hebt gemaakt, maar voor de zekerheid zeg ik het maar: het is niet mean, maar means. Wel een leuk idee (=


    Mijn engels is dus bagger en wist niej zeker of het mean of means is ;P dus bedankt voor et verbeteren (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Mijn engels is dus bagger en wist niej zeker of het mean of means is ;P dus bedankt voor et verbeteren (:


    You're welcome. Niet dat ik op schrijfwijzes let ofzo, want het is een tekenwedstrijd, maar als iets juist is, is het altijd mooier ^^


    MUSIC && FASHION