• -- Kakzakje -- WINNAAR

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:46 ]


    MUSIC && FASHION

    #2

    Zoals al vaker is gezegd.. Komen er ook uitslag + argumentatie? Zodat wij jou mening over de tekening weten en dat we hier ook weer van kunnen leren?


    La credenza è una medicina contro il timore

    shithead schreef:
    Komen er geen cijfers ??:Y)


    Nee, die komen helemaal aan het einde. Dan zet ik alles in een story en laat ik alle deelnemers weten dat er een soort van scorebord is (=


    MUSIC && FASHION

    PureNature schreef:
    #2


    Die 's leuk ^^


    MUSIC && FASHION

    x7UP schreef:
    (...)

    vroeg ik me dus ook al af x)


    Zie reactie op shithead


    MUSIC && FASHION

    Coyote schreef:
    #2

    Zoals al vaker is gezegd.. Komen er ook uitslag + argumentatie? Zodat wij jou mening over de tekening weten en dat we hier ook weer van kunnen leren?


    Thanx voor het inleveren en zie naar de reactie op shithead voor antwoord.


    MUSIC && FASHION

    nummer 2

    lees beschrijving erbij, anders is hij misschien niet goed genoeg voor de wedstrijd ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    opdracht 2
    Uitleg: Ik vind rood voor passie, liefde en lust staan dus daarom deze tekening ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @ BanZai && shithead: Thanx v/d tekening


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Die 's leuk ^^


    Dankje! (flower)


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Die van mij komt morgen (: wil ff kijken of ik met overdag licht een mooiere foto kan maken ;P

    nou hopen dan niet nog iemand met zelfde idee kom.. dan kan ik weer overnieuw xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PureNature schreef:
    (...)

    Dankje! (flower)


    You're welcome (=


    MUSIC && FASHION

    Amistad schreef:
    Die van mij komt morgen (: wil ff kijken of ik met overdag licht een mooiere foto kan maken ;P

    nou hopen dan niet nog iemand met zelfde idee kom.. dan kan ik weer overnieuw xd


    Is goed, je hebt toch nog meer dan een week de tijd (=


    MUSIC && FASHION

    Die van mij had ik al af moet alleen nog inkleuren maar ga vandaag nieuwe potloden kopen (wss) dus hij komt zo snel mogelijk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Die van mij had ik al af moet alleen nog inkleuren maar ga vandaag nieuwe potloden kopen (wss) dus hij komt zo snel mogelijk (:


    Je hebt nog alle tijd van de wereld (bij wijze van spreken dan xp)


    MUSIC && FASHION

    Haha, ja, maar ik wil snel afhebben =D

    Hier is ie dan! (:
    (Ik kon hem niet goed inkleuren want het papier was te grof..
    Dus sorry daarvoor ;$)

    Klik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.