• -- Kakzakje -- WINNAAR

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:46 ]


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ben blij dat je zo eerlijk bent en dat je zelf ook wat over je tekening beoordeelt. Plaats hem hier maar hoor, ik hou rekening met wat je zei.

    nou, het zit dus zo: wij hebben geen kleurpotloden. echt helemaal géén! dus was mijn vraag of het ook geschilderd mocht zijn?? ik weet het, het is een teken wedstrijd, maar ik weet geen andere optie :$


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    nou, het zit dus zo: wij hebben geen kleurpotloden. echt helemaal géén! dus was mijn vraag of het ook geschilderd mocht zijn?? ik weet het, het is een teken wedstrijd, maar ik weet geen andere optie :$


    met verf kleur je het toch in ;P je moet het ooit tekenen ander wilt het niet ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BanZai schreef:
    (...)
    nou, het zit dus zo: wij hebben geen kleurpotloden. echt helemaal géén! dus was mijn vraag of het ook geschilderd mocht zijn?? ik weet het, het is een teken wedstrijd, maar ik weet geen andere optie :$


    Amistad heeft een goed argument. Heb je geen verf ofzo? Anders wil ik wel een uitzondering maken als niemand er een probleem mee heeft natuurlijk.


    MUSIC && FASHION

    FlyingMuffin schreef:
    Mag je m ook op de computer maken of moet ie echt op papier?


    Liefst op papier natuurlijk, maar ik kan wel een uitzondering maken zoals ik al tegen Banzai zei. Voor mij kan het geen kwaad, want ik vind wel dat je tekent op de computer ondanks dat je geen potlood gebruikt.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Liefst op papier natuurlijk, maar ik kan wel een uitzondering maken zoals ik al tegen Banzai zei. Voor mij kan het geen kwaad, want ik vind wel dat je tekent op de computer ondanks dat je geen potlood gebruikt.


    Oke das mooi ;)
    ik kan namelijk geen foto's maken en heb ook geen scan apparaat XD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Amistad schreef:
    (...)

    Jah oke.. weeetje daar heb ik nog niej eens aan gedacht :$


    ===

    Mijn opdachtjee ;D

    Fotoboek
    Int groot


    Thanx, wel leuk dat je niet de 'juiste' kleuren hebt gebruikt.


    MUSIC && FASHION

    FlyingMuffin schreef:
    (...)

    Oke das mooi ;)
    ik kan namelijk geen foto's maken en heb ook geen scan apparaat XD


    Dan hoop ik dat niemand er een probleem mee heeft dat je het op de computer doet, want van mij mag je.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Thanx, wel leuk dat je niet de 'juiste' kleuren hebt gebruikt.


    Ik snap die hele zin niej ;P xd hij maakt me in de war


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Ik snap die hele zin niej ;P xd hij maakt me in de war


    Vervang juiste door normale ^^


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Vervang juiste door normale ^^


    Oké ik snap hem [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BanZai schreef:
    (...)

    Ja, maar een van de tekeningen lijkt alsof die op de computer gemaakt is. Misschien is dat niet en beledig ik diegene misschien, ik bedoel dat niet zo maar ik denk dat.


    Klopt, de mijne is op de computer gemaakt. Met een TEKENprogramma. Dat is ook tekenen :3
    Hehe.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    YourDemon schreef:
    (...)

    Klopt, de mijne is op de computer gemaakt. Met een TEKENprogramma. Dat is ook tekenen :3
    Hehe.


    Maar het is het best dat je het zegt. Niet dat ik het niet zag natuurlijk, maar dan weet je meteen wat je te wachten staat. Het was ook niet verboden hè.


    MUSIC && FASHION

    Mijn inzending :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Amistad heeft een goed argument. Heb je geen verf ofzo? Anders wil ik wel een uitzondering maken als niemand er een probleem mee heeft natuurlijk.

    ik schilder wel de hele wedstrijd dan, want anders weet ik het ook niet (:
    ik heb juist wel schilder spullen, daarom vroeg ik het (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    YourDemon schreef:
    (...)

    Klopt, de mijne is op de computer gemaakt. Met een TEKENprogramma. Dat is ook tekenen :3
    Hehe.

    ja oke ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"