• -- Kakzakje -- WINNAAR

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:46 ]


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Awesome, maar spijtig dat er een spellingsfout in zit, want het is namelijk 'Devil' i.p.v. 'Devel'


    omg ik schaam me dood! dit is echt erg! :$

    gaat daardoor mijn cijfer omlaag? anders maak ik wel een nieuwe ;x
    dit is echt erg!


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    PureNature schreef:
    (...)

    omg ik schaam me dood! dit is echt erg! :$

    gaat daardoor mijn cijfer omlaag? anders maak ik wel een nieuwe ;x
    dit is echt erg!


    Om eerlijk te zijn gaat er een half puntje af. Van mij mag je het altijd opnieuw doen, maar vind het zo erg, want je hebt aan de vorige zo hard gewerkt.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Om eerlijk te zijn gaat er een half puntje af. Van mij mag je het altijd opnieuw doen, maar vind het zo erg, want je hebt aan de vorige zo hard gewerkt.



    k*t
    wat moet ik nu doen, straks ben ik net niet door door dat ene halve puntje, achja jammer dan, een mens kan niet overal de beste in zijn ;)


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    PureNature schreef:
    (...)


    k*t
    wat moet ik nu doen, straks ben ik net niet door door dat ene halve puntje, achja jammer dan, een mens kan niet overal de beste in zijn ;)


    Maar je kleurgebruik is wel gwn awesome =D Dus ik denk dat je daar wel hoog mee scoort hoor ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sophisticate schreef:
    (...)

    Maar je kleurgebruik is wel gwn awesome =D Dus ik denk dat je daar wel hoog mee scoort hoor ^^


    Daar heeft ze gelijk in.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Daar heeft ze gelijk in.


    haha, we zullen zien (A)


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Four days


    MUSIC && FASHION

    Opdracht 4 ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zou ik misschien uitstel kunnen krijgen ??
    Ik krijg het echt niet voor woensdag af want vandaag moet ik leren en moet ik trainen en morgen ben ik tot laat op school omdat ik naar een of ander bezoek aan een opleiding moet. Ik heb al wel een idee maar als ik het zaterdag in mag leveren zou dat echt super fijn zijn, want ik wil echt niet stoppen met deze wedstrijd want I like it to much !! Misschien kan ik vanavond nog aan de tekening werken maar dat weet ik niet zeker !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Sophisticate schreef:
    Opdracht 4 ;D


    Wow, ik heb echt geen woorden voor jouw tekening.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Wow, ik heb echt geen woorden voor jouw tekening.


    Op welke manier? ;x
    -Vast een domme vraag >,<-


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Sophisticate schreef:
    (...)

    Op welke manier? ;x
    -Vast een domme vraag >,<-


    Op de goede manier. 'k Vind 'm echt *wooow*


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Op de goede manier. 'k Vind 'm echt *wooow*


    Dankje =D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    shithead schreef:
    Zou ik misschien uitstel kunnen krijgen ??
    Ik krijg het echt niet voor woensdag af want vandaag moet ik leren en moet ik trainen en morgen ben ik tot laat op school omdat ik naar een of ander bezoek aan een opleiding moet. Ik heb al wel een idee maar als ik het zaterdag in mag leveren zou dat echt super fijn zijn, want ik wil echt niet stoppen met deze wedstrijd want I like it to much !! Misschien kan ik vanavond nog aan de tekening werken maar dat weet ik niet zeker !!


    Ik snap het. Zaterdag is goed hoor (:


    MUSIC && FASHION

    Sophisticate schreef:
    (...)

    Dankje =D


    Graag gedaan ^^


    MUSIC && FASHION