• -- Kakzakje -- WINNAAR

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:46 ]


    MUSIC && FASHION

    Sophisticate schreef:
    Ik heb een goed idee ;D Ik ga er gelijk aan beginnen ;D

    Maar is dit nou de finale? Of nou nog niet? Omdat iedereen door is.

    Nja succes iedereen ;33(nerd)


    Het was moeilijk om te kiezen, dus heb ik iedereen doorgelaten naar de volgende én laatste opdracht. Hierna wordt de winnaar gekozen (:


    MUSIC && FASHION

    No. 5
    Succes iedereen (flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn computer is nogal stuk gegaan dus ik moet wat regelen om dat programma op een computer te downloaden enzo. Maar dan ga ik het niet redden maandag.
    Mag ik misschien uitstel?
    Ik probeer het altijd nog wel voor maandag af te krijgen maar het lukt me misschien niet.

    Ohjjahh nieuwe naam: Kakzakje
    XD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kakzakje schreef:
    Mijn computer is nogal stuk gegaan dus ik moet wat regelen om dat programma op een computer te downloaden enzo. Maar dan ga ik het niet redden maandag.
    Mag ik misschien uitstel?
    Ik probeer het altijd nog wel voor maandag af te krijgen maar het lukt me misschien niet.

    Ohjjahh nieuwe naam: Kakzakje
    XD


    Ik wil je max. een week uitstel geven. Volgens mij is dat wel genoeg of niet (:


    MUSIC && FASHION

    Kan ik ook uitstel krijgen ?? Want het wil maar niet lukken en ik wil er natuurlijk wel iets moois van maken, het idee is er nu alleen nog de uitvoering, ik heb het ook nogal druk met school maar ik probeer het zo snel mogelijk af te krijgen !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik wil je max. een week uitstel geven. Volgens mij is dat wel genoeg of niet (:


    jahh thanx ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    shithead schreef:
    Kan ik ook uitstel krijgen ?? Want het wil maar niet lukken en ik wil er natuurlijk wel iets moois van maken, het idee is er nu alleen nog de uitvoering, ik heb het ook nogal druk met school maar ik probeer het zo snel mogelijk af te krijgen !!


    Jij krijgt dan ook tot 7 maart ^^


    MUSIC && FASHION

    Kakzakje schreef:
    (...)

    jahh thanx ;D


    You're welcome. Maandag 7 maart is de nieuwe deadline voor jou en Shithead


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Jij krijgt dan ook tot 7 maart ^^

    Thanks (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Laatste opdracht ;D

    Ik hoop dat BanZai het niet erg vind dat ik ook verf heb gebruikt. Maar dat komt omdat ik nogal een computerverbod heb T-T en ik heb dit er snel even op gezet ;x.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kakzakje schreef:
    Laatste opdracht ;D

    Ik hoop dat BanZai het niet erg vind dat ik ook verf heb gebruikt. Maar dat komt omdat ik nogal een computerverbod heb T-T en ik heb dit er snel even op gezet ;x.

    waarom zou ik het erg vinden als jij ook verf gebruikt? ik ben allang blij dat ik het mag (: dan ga ik het jou toch niet verbieden? :P


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kakzakje schreef:
    Laatste opdracht ;D

    Ik hoop dat BanZai het niet erg vind dat ik ook verf heb gebruikt. Maar dat komt omdat ik nogal een computerverbod heb T-T en ik heb dit er snel even op gezet ;x.

    hij is trouwens wel leuk ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    waarom zou ik het erg vinden als jij ook verf gebruikt? ik ben allang blij dat ik het mag (: dan ga ik het jou toch niet verbieden? :P


    BanZai schreef:
    (...)
    hij is trouwens wel leuk ^^


    Thnx ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    laatste opdracht Hij is eigelijk heel erg verneukt maar ik had echt geen tijd hij is slechter dan alle andere tekeningen en op de foto lijkt het rose een beetje rode maarja het idee er achter is toch nog best leuk : Little pink riding hood versus. snowwhite( oftewel : Rosekapje versus. sneeuwwitje)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik wil uitslag_O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"