• Ja. ik had hier een discussie over met iemand. En iemand zei dat iedereen op Quizlet Bi was.
    Ik ben Bi >:o en jullie dan?

    Vultures schreef:
    Hetero.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    100% hetro


    -

    Jigsaw schreef:
    Bisexual, maar ik neig altijd meer naar mannen. Die vind ik sneller leuk en aantrekkelijk dan vrouwen, die moet ik echt beter leren kennen en áls ik dan een vrouw leuk vind, is dat meestal ook een 'heftiger' gevoel dan bij de heren. (:


    Oh, bij mij is het denk ik meer andersom :'D
    ik kan echt zó verliefd worden. Op.. beide eigenlijk.

    GAAAAAAAAAAAAYYYY (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hetero.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mag bi-schierig ook? :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben biesgierig.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Tot nu toe hetero, je weet maar nooit... ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Basshunter schreef:
    Hetero.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geen idee, ben nog nooit écht verliefd geweest. Ik sta open voor vanalles 8D

    SHARONxLOVER schreef:
    Geen idee, ben nog nooit écht verliefd geweest. Ik sta open voor vanalles 8D

    same here hahah xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik denk dat ik hetero ben..
    Ik krijg de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik ook tot meisjes aangetrokken word, maar het kan misschien door de 'puber hormonen' komen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik heb eens een keer in een tijdschrift gelezen dat 2 vriendinnen niet wisten hoe ze Het moesten doen, en toen gingen ze het samen doen:|
    en toen stond er bij de reactie van de brief dat dat niet gelijk betekende dat ze Bi of lesbisch waren ofso..

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 20:01 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hetero.

    PurpleCow schreef:
    Tot nu toe hetero, je weet maar nooit... ;p


    effort never betrays you