• Ja. ik had hier een discussie over met iemand. En iemand zei dat iedereen op Quizlet Bi was.
    Ik ben Bi >:o en jullie dan?

    Het lijkt er steeds meer op dat ik bi ben, but I'm not sure.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Volgens mij ben ik helemaal hetero, maar ik ben nog maar dertien dus dat kan altijd veranderen :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Basshunter schreef:
    Hetero.


    Hope goes lost but never dies.

    Pff, iedereen hier is Hetero ofzo?
    haha,
    Nou ik bi


    I'm in love with you and all your little things

    hetero


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Yousef schreef:
    Hetero


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    100% hetero. :9~


    Only losers can act the way you do

    Aangezien ik het mannelijke lichaam aantrekkelijker vind dat het vrouwelijke, ga ik er vanuit dat ik hetero ben. Maar zeker weet ik het niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bi.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Persoonlijk denk ik dat iedereen bi geboren is maar dat we het "onderdrukken".

    Verder heb ik geen idee, ik ben nog nooit verlief geweest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    bi.
    en dat weet ik al 2 jaar zeker.


    behind very angel is a demon

    Bisexual, maar ik neig altijd meer naar mannen. Die vind ik sneller leuk en aantrekkelijk dan vrouwen, die moet ik echt beter leren kennen en áls ik dan een vrouw leuk vind, is dat meestal ook een 'heftiger' gevoel dan bij de heren. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Exercitus schreef:
    Persoonlijk denk ik dat iedereen bi geboren is maar dat we het "onderdrukken".

    Verder heb ik geen idee, ik ben nog nooit verlief geweest.


    Dat denk ik ook. Tot nu toe ben ik hetero, maar wie weet verandert dat nog wel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hetero, ik heb ooit wel getwijfeld over mijn geaardheid, en ook wel bijv met meisjes gezoend .. maar ik ben er nou helemaal uit, hetero dus ;)

    Maar even Edit: Dan zeg ik er wel bij, ik kan ook wel zeggen dat als ik een meisje mooi vind ofzo, ik weet ook wel zeker dat niet iedereen 100% hetero is ;)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 19:37 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    bi :Y) en niet bang om te zeggen dat ik zowel Kellan Lutz als Kristen Stewart enorm heet en verdomd lekker vind.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.