• Komaan ik wil nu niet gierig ofzo overkomen maar ik heb nu daarjuist een quiz van mij in de spotlight gezet een par uur terug en nu vindt je die niet meer in de spotlight

    KOMAAN JONG! Iedereen die zijn quiz of prfl in de spotlight zet betaald ervoor en dan sta je maar hoogstens een paar uur daar in die spotlight ok het helpt mss wel wat maar kvind het wel zwaar kl*te dat het na die uren al verdwenen is das gewoon NO FAIR!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Je moet er gewoon een dag instaan ofzo.


    Music is the new sex

    vindt ik ook. das kei stom dat je er zoveel voor betaald. groot gelijk heb je. je zou er veel langer moeten kunnen in staan(H)

    Je moet er gewoon een dag instaan ofzo.

    zolang stond ik er nog niet eens in --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    waar moet je op klikken om te betalen?
    ik wil iets in spotlight zetten daarmee


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    zolang stond ik er nog niet eens in --'

    Nee,ik ook niet. Mijn hoogste is twee uur-_-


    Music is the new sex

    vindt ik ook. das kei stom dat je er zoveel voor betaald. groot gelijk heb je. je zou er veel langer moeten kunnen in staan(H)

    ja è (A) en ik ben dus NIET vanplan om iedere dag opnieuw te bellen ik vond het nu al duur daardoor da ik mmaar 1serie heb gezet direct 1.50 of meer van men gsmgeld!!!:@


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jha idd. Ik heb mijn quiz ook een paar keer in de spotlights gezet en dan mar voor een uur ofzo! Idd vette geld verspilling,


    Love is in the air'<3

    (...)
    Nee,ik ook niet. Mijn hoogste is twee uur-_-

    ik vind da echt KLOTE! Ok ik snap wel da je er niet eeuwig in staan maar ik vind dat je zeker een week erin mag staan!!

    Amen!

    [ik heb gezegd(A)]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

helemaal mee eens x]


A. ikmisje.

Jha idd. Ik heb mijn quiz ook een paar keer in de spotlights gezet en dan mar voor een uur ofzo! Idd vette geld verspilling,


Ja vind ik ook is allemaal geldaftroggerij!! Ben wel blij da die quiz nu wa meer is gedaan maar voor die paar uur dat hij er maar in stond sorry ze ma dus vet kut!:@


Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

waar moet je op klikken om te betalen?
ik wil iets in spotlight zetten daarmee


Naast de spotlight kun je er op klikken


Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....