• Om goed geld te verdienen?
    Eerder heb ik in een ander topic verteld dat ik een jaar naar Amerika wil en dat het 6750 euri's is.
    Nu heb ik er net met mijn ouders een heel gesprek over gehad en ik kreeg zulke andere reacties dan verwacht. Van mij vader mag ik gewoon terwijl hij normaal heel beschermend is. Mijn moeder vond het iets minder maar alsnog haar reactie was positief. En nu baal ik dus ontzettend dat het zo duur is. We zijn niet rijk maar ook niet arm. Als we het geld hadden gehad had ik een dikke vette JA gehad.

    Nu zoek ik dus een baan en manieren om goed geld te verdienen.
    Iemand suggesties?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oppassen?
    krijg je niet veel geld mee, maarja, misschien bij een gezin waarvan de ouders er iedere avond niet zijn?
    dan krijg je wel veel geld denk ik ...


    Me so good.

    Supermarkt werken en veel opzondag werken, krijg je meer betaald.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen geld meer uitgeven, en gaan werken, een goed baantje, en dan in de extra uren die je over hebt gaan oppassen, ofzo.
    Maar ik weet het niet zo goed, ik zoek zelf ook nog een goede manier(wil ook iets soortgelijks doen dat veel geld kost)...

    Je oude troep verkopen. Ik weet niet hoeveel troep je hebt, maar als het een beetje veel/goed is kan je er nog wel wat mee ophalen, niet genoeg, maar misschien helpt het een beetje...
    En als je iets kan(tekenen, muziek maken), moet je op koninginnedag enzo dat gaan doen, kun je ook nog wel wat voor krijgen. Of foto's maken, een vriendin heeft dat een keer gedaan, die had toen redelijk wat op gehaald.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 18:44 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    In een winkel werken levert altijd best veel op.


    Hope goes lost but never dies.

    werken in de prostitutie (cool)

    Wallflower schreef:
    In een winkel werken levert altijd best veel op.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Atmosphere schreef:
    werken in de prostitutie (cool)


    daar zat ik ook aan te denken 8D

    maar serieus ik heb het geld hard nodig...


    #WWED - What Would Emma Do?

    krantenlopen. 8D


    Life is a beautiful struggle

    Wallflower schreef:
    In een winkel werken levert altijd best veel op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet niet hoeveel je er zelf van moet betalen en ik welke tijdsspanne je het bij elkaar moet krijgen, maar binnen nu en een jaar gaat het hele bedrag je niet lukken (krul)

    En anders moet je zwart gaan werken, of in een restaurant ofzo.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je bent 15? Nou, als je bijv. bij de AH gaat werken of zo, krijg je best veel betaald. En meer als je 16 wordt enzo.
    Misschien kan je daarnaast ook nog op een vrijdag/zaterdag avond ook nog ergens oppassen, en dat dan allemaal opsparen.
    Vraag voor je verjaardag van je vriendinnen/vrienden geld, in plaats van spullen.
    Geef niets/weinig uit, en dan gaat het sparen een stuk sneller. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    als afwasser in een restuarant, dan kan je ook gewoon nog fooi krijgen dacht ik xD

    of ga gewoon in een supermarkt werken of krantelopen..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik werk in de horeca, en werk iets van tot 8 uur per dag. En als ik dat 4x per maand doe verdien ik iets van 60,-.


    Alleen maar tranen van geluk

    en waarneer wil je dat gaan doen :p ik bedoel ik ben ook 15( ja ik heb op je profiel gekeken) en werk in een supermarkt ik ga in juni op vakantie naar spanje met vriendinen en heb 700 euro nodig ik ben nu al 5 maanden aan het sparen heb heb nu pas 300 euro dus ik wil hiermee zeggen dat je lang mag gaan sparen dan ;p maar zoek zoveel mogenlijk baantjes lijkt mij het beste.
    baan na school s'avonds bijv oppassen en in het weekend ergens(nerd)Goodluck

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 15:21 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik had ook op je andere topic gereageerd. Hoe heb je het je ouders gevraagd? Ik durf namelijk nog steeds niet haha


    You try so hard not trying to try so hard.