• four heirs,
    They are born to protect what their ancestors made ages ago.
    Friends become enemies,enemies become friends.
    four heirs,one mission.
    To save Hogwarts they must work together
    Gryffindor,
    Hufflepuff,
    Ravenclaw
    and
    Slytherin.

    In de meest duistere kamer van Hogwards,diep verscholen in de kelders bevind zich het kloppende hart van Zweinstein.Sommige wisten het al en sommige niet,maar Zweinstein leeft. De vijf schilden van Hogwards houden het kasteel al eeuwenlang in leven.Als na jaren de schilden worden geroofd uit het kasteel ziet de situatie er donker uit.Mouria,erfgenaam van Slytherin, zal moeten samenwerken met de erfgenamen van Gryffindor,Hufflepuff en Ravenclaw om deze terug te krijgen.Aan elk schild zit een opdracht verbonden. Deze kunnen ze enkel volbrengen door samen te werken.Voor de vijf opdrachten,krijgen ze van de Opdrachtgever precies één jaar voor Zweinstein zal sterven.Zal het ze lukken?

    Ik zoek:
    1x erfgenaam van Gryffindor
    1x erfgenaam van Hufflepuf
    Molly Lucie Quinn from Mayci
    1x erfgenaam van Ravenclaw
    Linda Eleanor Griffith from Enmity
    3x Beste vriendin
    2 1x Professor (vak zelf kiezen+ bij extra zetten)
    Will Jacob Dorobl from DarkLavigne
    1x een jongen waar Mouria verliefd op wordt
    Ben Carlye Saxon from DarkLavigne
    1x de Opdrachtgever
    Lane Heasy from Lotis

    S.O.S:Ik ben erachter gekomen dat ik ook nog leden voor de Zwerkbal teams nodig heb!


    invullen:
    Rol:
    Naam:
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk (uitgebreid):
    Hobby's:
    Huisdier:
    Patronus:
    Relatie met:
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten:
    Bloed:
    Verlangen:
    Extra informatie (toverstok enzo)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 11:10 ]

    Mayci schreef:
    (...)
    oke dan maak ik er een hufflepuff erfgenaam van. goed?

    Ja,tuurlijk.

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Ja,ergens wel spijtig vind ik.Maarja,wat kun je eraan doen hé? Je kan niemand verplichten Ravenclaw of Hufflepuf te kiezen.


    Ik wil er wel een voor Ravenklauw doen? Tenminste, als je dat nog nodig hebt (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    (...)

    Ik wil er wel een voor Ravenklauw doen? Tenminste, als je dat nog nodig hebt (:.

    Het zou aardig zijn als je dat zou willen doen :3

    -niet voor een rol, maar wil je me laten weten wanneer het verhaal online staat? (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Het zou aardig zijn als je dat zou willen doen :3


    Ik ga iets verzinnen (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    HeroHUNTER schreef:
    -niet voor een rol, maar wil je me laten weten wanneer het verhaal online staat? (a)

    The Last Year Of Hogwards .
    Als ik genoeg rollen heb,begin ik.

    dankje!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 15:32 ]

    Rol: erfgenaam van Ravenclaw.

    Naam: Linda Eleanor Griffith.

    Afdeling: Ravenclaw.

    Leeftijd: zeventien.

    Jaar: zeven.

    Uiterlijk (foto+beschrijving):Linda is een meisje dat er altijd goedverzorgd uitziet, maar over het algemeen niet veel om het uiterlijk van mensen geeft; wat écht voor haar telt is de binnenkant. Ze draagt dan ook nooit make-up, met uitzondering van een feestje of als haar vriendinnen besluiten dat ze het wel eens leuk vinden om haar op te maken. Ze heeft lang, krullend goudblond haar dat meestal los en nonchalant langs haar gezicht hangt, en grote karamelbruine ogen die omringd worden door een stel dikke, lichtgekleurde wimpers. Haar huid heeft een mooie gezonde beige kleur en ondanks dat ze nooit make-up draagt, hebben haar wangen toch een bescheiden lichtroze gloed. Haar lippen zijn vol en hebben een natuurlijke rozerode kleur, wat erg opvalt in contrast met haar lichte haar en huid. Wanneer ze lacht komt er een witte rij tanden tevoorschijn, maar tussen haar voortanden heeft ze wel een klein spleetje zitten, waar ze zich soms stiekem toch wel aan ergert, evenals aan haar sproeten, die vooral in de zomer erg goed te zien zijn.

    Qua kleding draagt Linda meestal op school gewoon netjes haar schooluniform, omdat ze dit ziet als een belangrijke Zweinsteintraditie en als een manier om het beoordelen op uiterlijk enigszins uit te bannen. In haar vrije tijd draagt ze meestal skinny-jeans met nette, bescheiden topjes en een donkergekleurd paar vans en een niet al te opvallend paar oorbellen. Overdreven accessoires (zoals grote oorbellen, kettingen of ringen) is namelijk iets wat ze vreselijk vindt.

    Innerlijk (uitgebreid): Linda is een vrij bescheiden en rustig meisje die zichzelf niet snel op de voorgrond zal plaatsen. Meestal zit ze ergens rustig in een hoekje te lezen of te leren, of gaat ze om tot rust te komen even aan het Zwarte Meer zitten. Hier gaat ze vaak heen om even rustig na te denken en om alles voor zichzelf op een rijtje te zetten. Ze is erg gesteld op haar privacy en houdt er totaal niet van als andere mensen zich met haar zaken bemoeien, dit doet ze namelijk ook nooit bij andere mensen, alleen wanneer dit echt niet anders kan (als ze bijvoorbeeld merkt dat het erg slecht gaat met iemand) of wanneer iemand er zelf om vraagt. Ze is erg behulpzaam en is erg goed in het aanvoelen van mensen hun gevoelens en gedachten, waardoor ze zich toch wel vaak druk maakt om anderen en zich hierdoor veelal wegcijfert. Ze heeft veel moeite om voor zichzelf op te komen, omdat ze zichzelf zoals eerder al gezegd vaak wegcijfert en haar eigen problemen onbelangrijker vindt dan die van anderen. Door haar terughoudende karakter kan ze af en toe nogal onbereikbaar en verlegen overkomen, mensen hebben er veel moeite mee om hoogte van haar te krijgen, wat er voor zorgt dan sommige mensen haar als enigszins vreemd beschouwen. Die mensen die haar echt kennen echter, vinden haar een geweldige, lieve meid en weten dat ze dat helemaal niet is. Integendeel zelfs; ze weet altijd precies waar ze mee bezig is en is bij hen in de buurt juist helemaal niet verlegen. Linda kan het erg goed vinden met Hermelien Griffel, die evenveel van studeren houdt als zij doet. Linda is dus behoorlijk slim en is goed in vrijwel ieder vak op Zweinstein, alleen met Kruidenkunde heeft ze grote moeite. Ze heeft namelijk helemaal niet met planten en vindt het vak Kruidenkunde ook gewoonweg vreselijk saai en onzinnig, wat haar motivatie niet veel goeds doet. Gelukkig heeft ze Hermelien die haar hierbij vaak helpt, wat haar cijfers nog enigszins op peil houdt. Andere mensen met wie Linda het erg goed kan vinden zijn Cho Chang en Ron Wemel, twee van haar beste vrienden en waarvan er een ook bij haar op de afdeling zit. Samen met Hermelien zijn zij de enige die alles van haar weten, want met het vertellen van haar gedachten en gevoelens heeft ze ook best vaak moeite. Ze wil hier liever niemand mee lastig vallen en wil niemand met haar zorgen opschepen, waardoor ze haar gevoelens af en toe behoorlijk kan opkroppen.

    Hobby's: zwerkbal (ze is wachter en aanvoerster bij het team van Ravenclaw), lezen, studeren, experimenteren met Toverdranken en Bezweringen (ze streeft er naar nieuwe ontdekkingen te doen), schrijven, tekenen en schaatsen (kunst- en snelheidsschaatsen -> in beide is ze erg goed en ze heeft hiermee dan ook al vele prijzen in de wacht gesleept. Toen ze naar Zweinstein ging echter, is ze met haar lessen gestopt en nu schaatst ze nog wel eens in haar vrije tijd. In de winter bijvoorbeeld als de rivieren en meren rondom Zweinstein bevroren zijn.).

    Huisdier: Een grote pikzwarte uil met felgroene ogen, genaamd Ludwig. Ze heeft hem op haar elfde verjaardag van haar ouders gekregen en is sindsdien vrijwel onafscheidelijk van het dier. Ze geeft erg veel om hem, net zoveel als ze om haar vrienden en familie geeft, wat sommige mensen nogal onbegrijpelijk vinden.

    Patronus: Een sneeuwwitte Hippogrief, vanwege haar zorgzame, rustige en wijze karakter.

    Relatie met: Linda heeft geen relatie, maar is wel erg verliefd op Ron Wemel. Er is echter niemand die dat weet en ze is ook niet van plan om dit ooit aan iemand te vertellen, omdat ze bang is dat Ron haar toch niet ziet staan als meer dan een vriendin en dat hij waarschijnlijk verliefd is op Hermelien en niet op haar. Ze houdt van de manier waarop hou haar altijd aan het lachen kan maken, zelfs in de meest deprimerende periodes, en van de manier waarop hij altijd stoer probeert te doen, terwijl het duidelijk is dat hij erg zacht en vriendelijk is. Voor de rest is ze eigenlijk nog nooit echt op iemand verliefd geweest en heeft maar één keer eerder een vriendje gehad, ze is namelijk veel te nuchter om snel op iemand verliefd te worden. (of je ze een relatie laat krijgen moet je uiteindelijk natuurlijk zelf maar bepalen, maar ik zou het wel erg leuk vinden ^^).

    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten: Linda is ongelooflijk bang voor Dementors, omdat ze hier als klein kind in aanraking mee gekomen is. Toen ze een keer met haar ouders door het bos wandelde, is ze stiekem weggelopen en kwam bij een meertje een ontsnapte Dementor tegen. Ze is toen bijna gekust, maar werd nog net op tijd gered door haar vader. Ook is ze erg bang voor water, omdat ze als kind aan het zwemmen was met haar oom, die vervolgens plotseling zijn bewustzijn verloor en hierdoor verdronk, hoe hard ze ook probeerde om hem boven water te hijsen.

    Bloed: Halfbloed (haar vader is een tovenaar, haar moeder een dreuzel).

    Verlangen: Haar grootste verlangen is een relatie krijgen met Ron Wemel, maar aangezien ze toch niet denkt dat dit ooit gaat gebeuren, probeert ze dit zoveel mogelijk te vergeten en probeert ze haar gedachten te richten op een professionele Zwerkbalcarrière, die ze ook erg ambieert.

    Extra informatie (toverstok enzo): Linda is afkomstig uit een erg rijk gezin, maar probeert dit voor de buitenwereld zoveel mogelijk te verbergen. Ze weet namelijk dat er anders veel mensen zouden zijn die haar alleen aardig zouden vinden om haar onmetelijke rijkdom, waar ze echt niet op zit te wachten. Alleen haar beste vrienden weten hiervan en ze zou de familie Wemel ook graag wat geld willen toestoppen, maar tot haar teleurstelling weigeren ze ieder aanbod, hoe hard ze ook aandringt en hun vertelt dat ze het écht écht niet erg vindt. Ze heeft één oudere zus (Rebecca) en twee oudere broers (Dean en Sander), die allebei werken op het Ministerie van Toverkunst. Haar zus is de eigenaar van een kleine kroeg op de WegisWeg. Haar toverstok is van eikenhout en heeft als kern een Hippogriefveer, 28,5 cm lang.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 17:31 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Bedankt voor de rol :)


    Sterf niet voordat je dood bent

    Oh, en ik wilde nog even zeggen dat het Hogwarts is in het Engels, met een t dus (:. En ik hoop de je wat aan mijn rol hebt, btw.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 16:24 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rol: Erfgenaam van Gryffindor

    Naam: Serena Demi Cooper

    Afdeling: Gryffindor

    Leeftijd: 17

    Jaar: 7e jaar

    Uiterlijk (foto+beschrijving): Klik Serena heeft mooi, dik blond haar. Haar haren vallen tot onder haar schouders en zijn gewoon steil. Ze heeft groene ogen met een beetje blauw erdoorheen. Ze maakt haar ogen altijd op met wat mascara, meer niet. Ze heeft mooie roze lippen van haarzelf. Ze is lang (1.81) Dat komt vooral door haar lange, slanke benen. Ze heeft een mooie huidskleur die in de zomer wat bruiner wordt. Ze draagt nooit hakken omdat ze dan nog langer lijkt en houdt van kleine opvallende accessoires.

    Innerlijk (uitgebreid): Serena is meestal wel vrolijk en dan loopt ze altijd met een mooie lach door de gangen van Hogwarts. Ze is heel moedig, één van de belangrijkste dingen waarom juist zei de erfgenaam van Gryffindor is. Ze zou nog voor iedereen door het vuur gaan als het nodig zou zijn. Ze geeft veel om andere en dan vooral haar familie en vrienden. Ze denkt altijd na over van alles en nog wat. Ze denkt dat alles een rede heeft. Ze is bereid om alle regels van Hogwarts te breken als het zou moeten. Ze is wel altijd beleefd tegen oudere mensen en leraren. Ze kan zichzelf behoorlijk boos maken om sommige dingen en kan soms ook heel emotioneel zijn. Ze kan soms een beetje onhandig zijn maar dat komt meestal doordat ze verliefd is. Ze kan soms ook verlegen zijn als iemand een complimentje geeft. Ze komt altijd op voor de zwakkere en voor haar vrienden. Ze geeft iedereen een kans en soms ook een tweede kans. Dat hangt meestal van de situatie af.

    Hobby's: Ze houdt heel erg van zwerkballen. Ze is jager in het zwerkbalteam van Gryffindor. Verder houdt ze ervan om gewoon lekker bij haar vrienden en familie te zijn.
    Huisdier: haar uil,
    Feather

    Patronus: een leeuw

    Relatie met: ondanks dat ze van verschillende afdelingen komen zijn zij en Cedric Diggory helemaal verliefd op elkaar

    Angst: Hoor grootste angst is toch wel dat ze een van haar dierbaren verliest. Ook is ze als de dood voor spinnen

    Bloed: Volbloed heks

    Verlangen: Haar verlangen op dit moment is dat ze een professionele zwerbalspeelster wordt.

    [bExtra informatie:[/b] Haar toverstok is 23,9 cm lang en is van eikenhout. Er zit engelenhaar in de kern. Ze kan heel erg jaloers worden als een meisje met Cedric staat te flirten. Maar ze weet dat Cedric haar nooit zou bedriegen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 18:08 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Wow hoeveel gryffindors zijn er nu? BRB na het tellen.
    ben ik weer: 5 keer

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 17:13 ]

    Thnx voor de rol! (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dank voor de rollen :)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Mensjes ik heb dringend nog een beste vriendin nodig.
    Wie is zo aardig en help mij hiermee?