• four heirs,
    They are born to protect what their ancestors made ages ago.
    Friends become enemies,enemies become friends.
    four heirs,one mission.
    To save Hogwarts they must work together
    Gryffindor,
    Hufflepuff,
    Ravenclaw
    and
    Slytherin.

    In de meest duistere kamer van Hogwards,diep verscholen in de kelders bevind zich het kloppende hart van Zweinstein.Sommige wisten het al en sommige niet,maar Zweinstein leeft. De vijf schilden van Hogwards houden het kasteel al eeuwenlang in leven.Als na jaren de schilden worden geroofd uit het kasteel ziet de situatie er donker uit.Mouria,erfgenaam van Slytherin, zal moeten samenwerken met de erfgenamen van Gryffindor,Hufflepuff en Ravenclaw om deze terug te krijgen.Aan elk schild zit een opdracht verbonden. Deze kunnen ze enkel volbrengen door samen te werken.Voor de vijf opdrachten,krijgen ze van de Opdrachtgever precies één jaar voor Zweinstein zal sterven.Zal het ze lukken?

    Ik zoek:
    1x erfgenaam van Gryffindor
    1x erfgenaam van Hufflepuf
    Molly Lucie Quinn from Mayci
    1x erfgenaam van Ravenclaw
    Linda Eleanor Griffith from Enmity
    3x Beste vriendin
    2 1x Professor (vak zelf kiezen+ bij extra zetten)
    Will Jacob Dorobl from DarkLavigne
    1x een jongen waar Mouria verliefd op wordt
    Ben Carlye Saxon from DarkLavigne
    1x de Opdrachtgever
    Lane Heasy from Lotis

    S.O.S:Ik ben erachter gekomen dat ik ook nog leden voor de Zwerkbal teams nodig heb!


    invullen:
    Rol:
    Naam:
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk (uitgebreid):
    Hobby's:
    Huisdier:
    Patronus:
    Relatie met:
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten:
    Bloed:
    Verlangen:
    Extra informatie (toverstok enzo)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 11:10 ]

    xSnoepjex schreef:
    Rol: Leraar
    Naam: Eric von Fernsehe
    Afdeling: Hij zat vroeger bij Huffelpuf
    Leeftijd: 56
    Jaar: -
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.radeloosdefilm.nl/images/Kees-Hulst.jpg&imgrefurl=http://www.radeloosdefilm.nl/castcrew.php&usg=__Q5IBXC5SbXyObN1fVkME99pxzxQ=&h=332&w=500&sz=29&hl=nl&start=0&sig2=U4vPn6PviuPVZXmgEng3PA&zoom=1&tbnid=QjIaq6z4Krzf3M:&tbnh=145&tbnw=215&ei=7fUdTYKvNYii8QPD_cGDBw&prev=/images%3Fq%3Dkees%2Bhulst%2Bradeloos%26hl%3Dnl%26gbv%3D2%26biw%3D1259%26bih%3D572%26tbs%3Disch:1,isz:m&itbs=1&iact=hc&vpx=136&vpy=120&dur=15&hovh=183&hovw=276&tx=155&ty=135&oei=7fUdTYKvNYii8QPD_cGDBw&esq=1&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0nou, wat moet ik zeggen o.O (een onwijs lekkerding)
    Eric ziet er nogal streng uit, met zijn brilletje op het puntje van zijn neus.. zijn haar (wat ervan over is) is in het midden kaal en daarom heen is het bruin. Hij heeft blauwige ogen. Is een erg mager en lang mannetje.
    Zijn kledinstijl, ouderwets, ongewassen, raar.
    jaa heel raaar. Zo draagt hij wel eens een te korte rode broek met daaronder groene wandelschoenen en daarop een paars-geel geruit T-shirt..
    o.O
    Innerlijk (uitgebreid): Geeft erg graag straf, niemand snapt dan ook waarom deze stommerd niet in Slytherin zat, want de Huffelpuffers vinden het een belediging dat hij in Huffelpuf heeft gezeten. Aangezien hij net zo gemeen kan zijn als Snape.. Jammer genoeg houd meneer erg van praten.. Tot ongenoegen van de kinderen. De onderwerpen zijn voorlichting o.O
    Hij mag bijna geen ene=kele leerling, behalve Draco omdat ze heel ver familie zijn. Draco vidn dit echter niet leuk...

    Hobby's: Straf uitdelen,
    Huisdier: hij heeft een hele enge Slang (die niet giftig is) Bobo.
    Patronus: Draak
    Relatie met: niemand, hij is ooit getrouwd, maar daarna weer gescheiden. ( hij heeft wel een zoon van 27)
    Hij haat vrouwen, dus ook meisjes, dus de halve school
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten: dat een leerling hem de les leest.
    Bloed: Volbloed
    Verlangen: Schoolhoofd worden en alle leerlingen slaafjes laten worden:Y)
    Extra informatie (toverstok enzo)
    Hij geeft het vak: Lichamelijke Voorlichting(tot ongenoegen van de leerlingen)
    Toverstok: Eik, 32 cm, kern van drakenbloed.
    - meneer praat met consumptie
    - meneer ziet er neit uit
    - meneer heeft puisten met haren erop
    - meneer heeft grote zweetplekken
    - meneer weet niet wat een douche is
    - meneer haat leerlingen
    - meneer kan hard schreeuwen
    - meneer geeft dus voorlichting, en vertelt dan vaak over zijn eigen 'ervaringen'

    o.O


    WAHAHA Melig, ik kon maar niet stoppen met lachen :)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ok,ik weet dat het nrml gezien niet mag enzo,maar ik heb echt dringend personages nodig! ;D
    Dus als jullie zo lief zouden willen zijn hier even te willen kijken,dan zou je me een gelukkig meisje maken.
    Danke very much!
    XXXXX


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    DarkLavigne schreef:
    (...)

    WAHAHA Melig, ik kon maar niet stoppen met lachen :)

    haha,
    hij is een beetje gebaseerd op mijn leraar(A)


    Me so good.

    Ik wil graag de opdrachtgever invullen maar moet je dat lijstje dan ook helemaal invullen (dus ook afdeling/innerlijk/huisdier/angst etc.) of mogen sommige dingen wegblijven?


    Sterf niet voordat je dood bent

    Zou je het willen melden als ik de rol heb? Dankjeeee (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Lotis schreef:
    Ik wil graag de opdrachtgever invullen maar moet je dat lijstje dan ook helemaal invullen (dus ook afdeling/innerlijk/huisdier/angst etc.) of mogen sommige dingen wegblijven?

    Voor de Opdrachtgever mag je deze dingen invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk (uitgebreid):
    Patronus:
    Huisdier:
    Angst:
    Extra: Niet verplicht,het is gewoon als je iets extra over de Opdrachtgever kwijt wil.

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Lily Snape
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16 jaar
    Jaar: 6e
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Zwart halflang haar. Zwarte ogen Oké, misschien is ie niet geweldig, maar het is in ieder geval WAT.
    Innerlijk (uitgebreid): Tegen vrienden is ze ontzettend aardig, maar tegen mensen die ze niet mag, of kent, kan ze ontzettend kil zijn. Bovendien is ze ontzettend getalenteerd. Zowel in de magie als in muziek en dans. Als mensen haar iets zeggen om te doen, serieus of niet, doet ze dit ook. Verder is ze niet gevoelig voor dingen zoals moord, over pijn doen. Dit kan ze dan ook ontzettend makkelijk bij mensen die ze niet kent.
    Hobby's: Piano spelen. Dansen
    Huisdier: Kat, Peridoot.
    Patronus: Hinde
    Relatie met: Vriend, Draco. Vader, Severus Snape
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten: Spinnen.
    Bloed: Fullblood.
    Verlangen: Vul maar wat in...
    Extra informatie (toverstok enzo): Dochter van Snape.. Walnoothout met drakenhartbloed.

    Kun je aub zeggen als mijn personage erin komt?(flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier de opdrachtgever :)
    Naam: Lane Heasy
    Leeftijd: 20 (?)
    Uiterlijk: Lane Lane heeft lang lichtblond haar dat ze meestal in 1 of 2 vlecht(en) draagt. Ze heeft licht grijze ogen draagt het liefst mustjes (zoals op de foto) en gewoon een basic topje met skinnyjeans en korte uggs/allstars. Veder is ze 1.75 lang.
    Innerlijk : Lane is een krachtig persoon, ze staat stevig in haar schoenen en heeft genoeg zelfvertrouwen, ze straalt die kracht uit. Ze is erg lief en heeft ook een zachte lieve stem, ze kan je goed kalmeren en blijft heel vaak rustig en laat haar paniek, angst, of verdriet meestal niet merken. Lane is gauw gekwetst ookal zou je dat niet van haar denken omdat ze zoveel kracht uitstraalt. Lane kan goed voor zich op komen en is erg intelligent, als ze ergens voor gaat dan doet ze dat ook en zal ze altijd haar doel bereiken. Lane is niet gauw boos omdat ze vaak rustig blijft, maar als je haar erg tegen zit kan ze veranderen in de grootste bitch die er bestaat. Ze is erg spontaan en zal je altijd helpen ookal ben je niet zo'n goeie vriendin van haar.
    Lane in het kort, eerlijk, aardig, gezellig, sociaal, behulpzaam, rustig.
    Patronus: een duif
    Huisdier: een prachtige kat met de naam Fuzzy
    Angst: Ze is bang voor groot ongedierte
    Extra: Ze zat vroeger in Huffelpuf,


    Sterf niet voordat je dood bent

    Rol: Erfgenaam Gryffindor
    Naam: Santana Charlie Turner - Gryffindor
    Afdeling: Gryffindor.
    Leeftijd: Zeventien
    Jaar: Zevende
    Uiterlijk: Santana is een lieve meid om te zien, vanwege haar ontschuldige uitstraling. Ze heeft oranje haren met een lichtelijke bruine tint erin. Ze zijn bijna stijl, maar toch wil het aan de onderkant weleens een beetje krullen. Ze heeft groene ogen die perfect in verhouding staan met haar oranje haren. Ze heeft rond haar ogen en neus kleine sproetjes die vooral in de lente en zomer goed te zien zijn. Ze heeft vaak mooie speldjes in haar haren of ze draagt het in een lange vlecht met aan de onderkant een lint die in een strik zit. Ze is slechts 1.55 M lang en daarom krijgt ze vaak de bijna ''Kleine'' of iets in die dergelijke richting. Ze draagt, buiten haar school uniform, vaak voor haar op maat gemaakte kleding. Het is vaak dure kleding, zoals jurkjes met echte diamanten erin. Dat komt omdat ze erg rijk zijn en ze alles kunnen betalen, dus bijvoorbeeld dat soort jurkjes. Ze heeft altijd een speciale ketting om, waar een klein hartje aanhangt. Ze heeft haar kettinkje van haar oma gekregen voordat ze overleed. Wanneer ze het kettinkje vast pakt kan ze makkelijk ontsnappen uit de werkelijkheid, omdat ze dan weet dat ze niet alleen is.
    Innerlijk: Santana is een vrolijke en lieve meid. Ze is behoorlijk intelligent en zelfs hoogbegaafd. Ze heeft daarom vaak bijdehandte opmerkingen, omdat ze er niet tegen kan wanneer een mens een helemaal foute opmerking maakt. Ze zeurt ook altijd door totdat ze haar gelijk krijgt, want ze kan er nog slechter tegen als ze haar gelijk niet krijgt. Ze zit toch vol met flauwe humor en er staat bijna altijd een glimlach op haar gezicht. Ze houdt er bijvoorbeeld ook erg van om andere mensen te zien lachen, en dat is ook een van haar doelen. Ze kan het gauw met andere mensen vinden, omdat ze een van de gezelligste personen is die men leert kennen. Ze is wel een verschrikkelijke kattekop wanneer je ruzie met haar hebt óf als zij denkt dat ze ruzie met je heeft. Ze werkt altidj goed mee in de lessen en daarom mogen ook veel leraren haar. Ze is iemand die gauw met mensen op kan schieten, omdat ze is opgegroeid in een huis met nog 4 broers en 3 zussen. Ze is daarom makkelijk in omgang met andere mensen, omdat ze gewend is om te delen.
    Hobby's: Sinds het vijfde leerjaar is Santana jager van het Gryffindor zwerkbal team. Ze is nog niet erg goed en ze kan duidelijk nog nieuwe dingen leren, maar ze vindt het wel onzettend leuk om te doen. Ze houdt er ook erg van om te dansen of om rustig te lezen.
    Huisdier: Een oranje lapjeskat, genaamd Drizzle. Ze heeft hem gekregen met kerst in het derde leerjaar, omdat ze vonden dat de kat veel van Santana weg had.
    Patronus: Een leeuw.
    Relatie met: Ze is de zogenoemde ex van Ron Weasley. Ze waren het perfecte stelletje die vrijwel alles samen deed en samen zoveel lol had, maar Santana zag hem niet meer staan, omdat hij steeds stoerder ging doen. Ze heeft hem daarom laten gaan en sindsdien is er verschrikkelijke spanning tussen de twee.
    Angst: Ookal speelt ze zwerkbal, haar grootste angst is de hoogte zelf.
    Bloed: Volbloed
    Verlangen: Ze zou graag, later, op Hogwarts Verweer tegen de zwarte kunsten les gaan geven.
    Extra: Ze heeft drie overleden broers en zussen, die vermoord zijn door een trol.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben invulverslaafd :P

    Rol: Jongen waar Mourasia verliefd op wordt
    Naam: Ben Carlye Saxon
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Ben is een knappe jongen. Hij heeft bruin haar en lichtblauwe ogen. Hij is van normaal lengte en normaal gewicht en draagt graag blauw, zwart, grijs en wit.
    Innerlijk (uitgebreid): Ben is erg stil, hij denkt wel duizend keer na voordat hij iets doet of zegt en voelt zich eigenlijk niet thuis in Slytherin. Hij is van nature erg lief en trouw, maar hij is meestal niet in zijn hum. Hij is niet zo heel erg arrogant, maar is wel sluw en hij wil zijn doel graag bereiken. Ben is erg onzeker over zichzelf, maar als hij op zijn gemak voelt, gaat hij helemaal los. Zijn lievelingsvak is Potions.
    Hobby's: Schrijven, met vrienden zijn en Toverschaak.
    Huisdier: Grote, grijze uil, genaamd Doris
    Patronus: Paard
    Relatie met: Niemand, want anders is het erg sneu voor Mourasia
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten: Zijn toekomst, hij weet namelijk niet wat hij later wil doen en zo. Zijn ouders willen namelijk dat hij bij Voldemort (als die nog leeft XD) aanschuift, maar hij wil dat niet.
    Bloed: Volbloed, zijn ouders zijn Dooddoeners
    Verlangen: Vrijheid. Hij voelt zich niet thuis in Slytherin, zijn gezin en al helemaal niet op Hogwarts. Hij heeft vaak het gevoel dat hij iets niet kan of begrijpt.
    Extra informatie (toverstok enzo) Beuk en Fenikshaar, 27,5 cm


    Our perspective only changes when we change our position.

    Iedereen doet Gryffindor XD

    Mayci schreef:
    Iedereen doet Gryffindor XD

    Ja,ergens wel spijtig vind ik.Maarja,wat kun je eraan doen hé? Je kan niemand verplichten Ravenclaw of Hufflepuf te kiezen.

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Ja,ergens wel spijtig vind ik.Maarja,wat kun je eraan doen hé? Je kan niemand verplichten Ravenclaw of Hufflepuf te kiezen.

    Haha het is dat ik slecht ben in rollen invullen (ik heb gewoon telkens die rol zitten editen) anders had ik er allang een voor je ingevuld. Zou ik anders mijn rol een beetje kunnen editen in Hufflepuff?

    Mayci schreef:
    (...)
    Haha het is dat ik slecht ben in rollen invullen (ik heb gewoon telkens die rol zitten editen) anders had ik er allang een voor je ingevuld. Zou ik anders mijn rol een beetje kunnen editen in Hufflepuff?

    Dat mag je. Een nieuw personage mag ook,het maakt niet zoveel uit als je er slecht in bent.Als ik zie dat het met plezier en een beetje moeite is gedaan is het al in orde voor mij. Je persoon editen mag dus,een nieuw maken ook.

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Dat mag je. Een nieuw personage mag ook,het maakt niet zoveel uit als je er slecht in bent.Als ik zie dat het met plezier en een beetje moeite is gedaan is het al in orde voor mij. Je persoon editen mag dus,een nieuw maken ook.

    oke dan maak ik er een hufflepuff erfgenaam van. goed?