• four heirs,
    They are born to protect what their ancestors made ages ago.
    Friends become enemies,enemies become friends.
    four heirs,one mission.
    To save Hogwarts they must work together
    Gryffindor,
    Hufflepuff,
    Ravenclaw
    and
    Slytherin.

    In de meest duistere kamer van Hogwards,diep verscholen in de kelders bevind zich het kloppende hart van Zweinstein.Sommige wisten het al en sommige niet,maar Zweinstein leeft. De vijf schilden van Hogwards houden het kasteel al eeuwenlang in leven.Als na jaren de schilden worden geroofd uit het kasteel ziet de situatie er donker uit.Mouria,erfgenaam van Slytherin, zal moeten samenwerken met de erfgenamen van Gryffindor,Hufflepuff en Ravenclaw om deze terug te krijgen.Aan elk schild zit een opdracht verbonden. Deze kunnen ze enkel volbrengen door samen te werken.Voor de vijf opdrachten,krijgen ze van de Opdrachtgever precies één jaar voor Zweinstein zal sterven.Zal het ze lukken?

    Ik zoek:
    1x erfgenaam van Gryffindor
    1x erfgenaam van Hufflepuf
    Molly Lucie Quinn from Mayci
    1x erfgenaam van Ravenclaw
    Linda Eleanor Griffith from Enmity
    3x Beste vriendin
    2 1x Professor (vak zelf kiezen+ bij extra zetten)
    Will Jacob Dorobl from DarkLavigne
    1x een jongen waar Mouria verliefd op wordt
    Ben Carlye Saxon from DarkLavigne
    1x de Opdrachtgever
    Lane Heasy from Lotis

    S.O.S:Ik ben erachter gekomen dat ik ook nog leden voor de Zwerkbal teams nodig heb!


    invullen:
    Rol:
    Naam:
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk (uitgebreid):
    Hobby's:
    Huisdier:
    Patronus:
    Relatie met:
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten:
    Bloed:
    Verlangen:
    Extra informatie (toverstok enzo)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 11:10 ]

    Rol: Erfgenaam Ravenclaw
    Naam: Blair Elisabeth Olaño
    Afdeling: Ravenclaw
    Leeftijd: Even oud als Mouria - 17?
    Jaar: Hetzelfde als Mouria - zevende?
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Blair Elisabeth OlañoBlair bezit twee van de zeven schoonheden. Haar gezicht, dat een zeer lichte huidkleur heeft ondanks haar afkomst, staat vol lieve, lichtbruine sproetjes rond haar neus en wangen. Als ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar lichtroze wangen. Blair heeft redelijk dunne lippen die een leuke rode kleur hebben en ze heeft twee rijen kaarsrechte, spierwitte tanden als ze lacht. Haar haren zijn lang en bruin en komen tot ongeveer iets onder haar schouders. Er zitten en paar slagen in en ze heeft ze meestal los hangen. Ze heeft dunne wenkbrauwen en haar wimpers zijn van natura al donker en vol. Blair heeft grote, lichtbruine ogen die volzitten met pretlichtjes. Haar vrienden zeggen vaak dat ze de sterren uit het heelal heeft ontvoert en ze in haar ogen verborgen houdt. Blair is een accessoire-griet. Ze heeft altijd een ketting aan, of oorbellen, of armbanden of eender wat dan ook. Blair's favoriete accessoire is en blijven beenverwarmers. Ze heeft ze in alle kleuren, maten en stoffen. Blair heeft een hekel aan broeken, of het moet een joggingsbroek zijn van Fred of een zeer kort shortje. Ze draagt constant kleedjes en als ze al eens een broek draagt zal het een boyfriend-broek zijn, van Fred natuurlijk, geconbineert met een tshirt en een dikke trui. Blair draagt gewoon het liefst van al kleedjes. Ze voelt zich veel vrouwelijker daardoor en vind het gewoon leuker. Ze draagt ze altijd, ook in de winter. Ze draagt er meestal pumps onder zodat ze niet zo klein lijkt tegenover Fred. Ze haar het schooluniform en heeft al zeer vaak de suggestie gemaakt om in plaats van een rok een mooi kleedje te kiezen voor de meisjes.
    Innerlijk (uitgebreid): Blair is een zeer vrolijk en levendig persoon. Ze houdt ervan om grappen uit te halen met alles en iedereen. Van vele leerkrachten (lees: àlle leerkrachten, zelfs Snape) is Blair het lievelingetje. Ze werkt goed mee in de les en toch is ze geen nerd. Ze weet gewoon veel. Door de slytherins wordt Blair vaak gepest met haar wijsheid maar ze houden altijd direct op vanaf dat Blair al hun duistere en genante geheimen begint te vertellen. Blair hoort en ziet alles, meestal ook nog zonder dat ze het zelf wil maar meestal helpen die wel. Blair is zeer goed bevriend met Luna Lovegood uit haar afdeling, gewoon omdat Blair, Luna niet als een vreemde ziet. Ze is ook goed bevriend geworden met Hermione Granger omdat ze elkaar vaak tegenkwamen ik de bibliotheek maar ook omdat de twee altijd het beste team vormde bij Toverdranken. Ze kan het ook goed vinden met Fred's jongere zusje, Ginny Weasley. De twee trekken vaak met elkaar op en ze gedragen zich als zussen. Ginny komt vaak naar Blair met problemen en Blair schuift vaak aan bij de tafel van Gryffindor om te ontbijten. Blair heeft over heel de school veel kennisen. Buiten in Slytherin. Maar dat vindt ze niet eens erg. Blair houdt ervan om te doen wat ze zelf wil en niemand moet haar tegenspreken of het is kletterende ruzie. Blair wint gemakkelijk gevechten en ze werd al vaak bekroont als één van de sterkste heksen die Hogwarts ooit heeft gehad.
    Hobby's: Blair is Jager én aanvoerder van het Zwerkbalteam van Ravenclaw
    Huisdier: Een klein, wit wolfje, Zambo
    Patronus: Een prachtig, gevleugeld paard
    Relatie met: Fred Weasley, sinds de winter van haar vierde jaar
    Angst: Blair is echt verschrikkelijk bang van reuzen en drijfzand
    Bloed: Halfbloed. Haar volbloed-vader trouwde met haar Dreuzle-moeder
    Verlangen: Blair wil op het midden van het Zwerkbalveld met Fred Weasley trouwen. De plek waar de twee elkaar voor het eerst kusten. Ook wil Blair, nadat alle miserie over de vijf schilden van Hogwarts achter de rug is en ze haar school heeft afgerond, met Fred terug naar Spanje verhuizen en alle miserie rond Hogwarts en Londen vergeten.
    Extra informatie Blair heeft een Brits-Spaanse afkomst. Blair was de eerste heks die op elfjarige leeftijd al een patronus kon oproepen en vanaf het tweede was ze er zo goed in dat ze zich niet eens meer op een vrolijke gedachte moest concentreren om hem op te roepen. Als Blair eventjes alleen wilt zijn gaat ze naar het Verboden Bos en roept ze haar gevleugeld paard op, klimt ze op zijn rug en dwalen de twee doelloos door het bos.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 15:03 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Rol: Erfgenaam Ravenclaw
    Naam: Blair Elisabeth Olaño
    Afdeling: Ravenclaw
    Leeftijd: Even oud als Mouria - 17?
    Jaar: Hetzelfde als Mouria - zevende?
    Uiterlijk (foto+beschrijving):
    Innerlijk (uitgebreid):
    Hobby's: Blair is Jager én aanvoerder van het Zwerkbalteam van Ravenclaw
    Huisdier: Een klein, wit wolfje, Zambo
    Patronus: Een prachtig, gevleugeld paard
    Relatie met: Fred Weasley, sinds de winter van haar vierde jaar
    Angst: Blair is echt verschrikkelijk bang van reuzen en drijfzand
    Bloed: Halfbloed. Haar volbloed-vader trouwde met haar Dreuzle-moeder
    Verlangen: Dat begrijp ik niet =$
    Extra informatie Komt, eerst uiterlijk en zo (:


    Het verlangen is het doel/beroep je persoon in haar leven wilt bereiken. :)

    Rol: hufflepuff erfgenaam
    Naam: Molly Lucie Quinn
    Afdeling: Gryffindor
    Leeftijd: 18
    Jaar: 7de
    foto+beschrijving:Molly heeft rood haar en groen-blauwe ogen. haar huid is bleek en teder. Ze komt nogal zwak over maar is dat niet. Ze is niet geintreseerd in mode maar draagt wel altijd een ring. het is een ring die van familie op familie is over gebracht. Hij betekent veel voor haar. De inscriptie: Durven geloven staat erin. Dat is een uitspraak die in haar familie al honderden jaren word gebruikt. Haar uiterlijk heeft ze van haar moeder.
    Innerlijk: Molly is vriendelijk en aardig. Ze zal nooit iemand zomaar pijn doen. Molly is enigs kind en mist soms wel eens zo'n lief klein broertje. Ze is geduldig. Ze is gek op dieren. Ze is altijd ijverig maar kan soms ook wel eens dingen laten zakken. Veel leraren zijn gek op haar omdat ze bijna altijd het antwoord weet. Sommige leerlingen schelden haar wel eens uit voor betweter maar stiekem zijn ze gewoon jaloers. haar gaat het om innerlijk buitenkant doet haar niks. Sommige jongens zijn alleen maar geintreseerd in haar uiterlijk en rang en vragen haar altijd om liefde alleen maar omdat jongens zichzelf dan stoer en hip vinden. Molly is goedgelofig en doet graag dingen voor andere. wanneer er word gelogen krijgt ze dit achteraf pas door. Haar beste vriendin is Emily. Emily is blond en heeft het haar van Engelen. Emily is zorgzaam en staat altijd klaar voor Molly. Molly kan niet zonder haar vriendin. Altijd als er wat is huilt ze uit bij Emily.
    Hobby's: Naar het bos,tekenen,lezen. in het bos voelt ze zich thuis bij al de dieren.
    Huisdier: Een poes genaamd Roosje (Rosie) ze is gek op Roosje en kan de hele dag wel met haar knuffelen. Roosje is al 10 jaar bij haar. Ze kreeg Roosje voor haar verjaardag.
    Patronus: Een zeehond
    Relatie met: Niemand
    Angst: is bang voor duisternis en dood. Ze kan niet tegen het donker omdat ze ooit is aangevallen toen ze verblind was tijdens een spreuk. (het litteken zit op haar rug).
    Bloed: puurbloed maar dit maakt haar niet veel uit.
    Verlangen: Molly wil later dieren helpen als arts.
    Extra informatie: Molly heeft interese in vezorgin van dieren en is gek op het vak Vezorgin van fabelachtige dieren. Ze is om een of andere reden gek op dieren. het liefst wou ze altijd bij de dieren zijn. Maar aangezien dat een beetje vreemd is houdt ze dit liever voor zich. Ze beseft wel dat ze anders is in zowel goede als slechte dingen. Ze heeft een hekel aan personen die zich heel erg arrogant en rijk gedragen. Haar kan het niet schelen hoe rijk iemand is.
    toverstok:wilg,24 cm, haar uit de staart van eenhoorn

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 16:13 ]

    Mayci schreef:
    Mag ik Gryffindor invullen?

    Natuurlijk. Je mag invullen wat je wilt. :)

    Ik wil ook griffoendor invullen wacht 5 minuten


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Ik wil ook griffoendor invullen wacht 5 minuten

    Iedereen mag griffoendor invullen. Ik kies toch de beste,niet de eerste.

    Ik ben ook Gryffindor aan het invullen ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Rol: Erfgenaam Hufflepuff
    Naam: Dennis Lorizo Beneath
    Afdeling: Hufflepuf
    Leeftijd: Eén jaar jonger dan Mourasia
    Jaar: Eén jaar lager dan Mourasia
    Uiterlijk (foto+beschrijving): Dennis is een stoere jongen. Hij heeft kort, blond haar en opvallende, bruine ogen. In zijn linkeroor heeft hij een oorbel, die hij twee jaar geleden van zijn onlangs gestorven Mugglevriendin voor zijn verjaardag heeft gekregen. Het is een aandenken aan haar.
    Innerlijk (uitgebreid): Dennis is erg gevoelig en emotioneel, ook al ziet hij er vanbuiten erg stoer en ondoordringbaar uit. Hij is een aardige en trouwe - maar niet zo'n hele intelligente jongen. Dennis is goed voor mensen die zwakker zijn en hooghartig tegen mensen die sterker zijn. Al met al is hij niet zo'n durfal en hij is erg onhandig.
    Hobby's: Skaten, wat hij van zijn Mugglevriendin heeft geleerd, vliegen (hij is aanvoerder en Wachter bij Hufflepuf (?)) en kletsen. Hij is vaak in voor een goed gesprek en houdt niet van geklier.
    Huisdier: Geen, hij had een kat, maar die is één jaar geleden uit het raam van de Hogwarts Express gevallen.
    Patronus: Een wolf, want dat is zijn lievelingsdier
    Relatie met: Niemand, hij is bang om afgewezen te worden, maar hij vindt de Patils heel leuk (als die (nog) op school zitten)
    Angst Deze is belangrijk voor de opdrachten: Hij is bang in en als de dood voor het donker. Ook is hij bang voor de dood, dat andere mensen dood gaan en dat hij dood gaat.
    Bloed: Volbloed, moeder heet Alice Young en werkt bij de Daily Prophet, vader heet Charles Beneath en werkt als Schouwer bij het Ministerie. Beiden zitten ook in de Orde van de Feniks.
    Verlangen: Liefde
    Extra informatie: Anderhalf jaar geleden is zijn beste vriendin (hij had hier niet een relatie mee, maar hij vond haar wel leuk) overleden. Ze heette Linge Verlania en had lang, oranjerood haar, maar ze verfde het vaak in kleuren als blauw en groen. Zijn toverstok is van es en Terzielerhaar en is 18,3 cm lang.

    Laat me horen wat je ervan vindt...


    Our perspective only changes when we change our position.

    Wahaha iedereen vult Gryffindor in, doe ik ondertussen Hufflepuf XD

    Ik doe meestal degenen die niemand wil doen :3


    Our perspective only changes when we change our position.

    DarkLavigne schreef:
    Wahaha iedereen vult Gryffindor in, doe ik ondertussen Hufflepuf XD

    Ik doe meestal degenen die niemand wil doen :3

    je bent gewoon anders.(: Maar ik vind gryffindor gewoon leuker.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 15:56 ]

    Mayci schreef:
    (...)
    je bent gewoon anders. Maar ik vind gryffindor gewoon leuker.


    Ik vind Ravenclaw de leukste, maar iemand had die al ingevult


    Our perspective only changes when we change our position.

    DarkLavigne schreef:
    (...)

    Ik vind Ravenclaw de leukste, maar iemand had die al ingevult

    Als jij ook Ravenclaw wilt invullen,in er niemand hier die je tegenhoudt. Ik kies de beste en niet de eerste.

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Als jij ook Ravenclaw wilt invullen,in er niemand hier die je tegenhoudt. Ik kies de beste en niet de eerste.

    Dat is teminste eerlijk. Ik ken zat die gewoon de eerste kiezen. dat doe ik alleen als ik heel veel rolllen weg geef. Als ik de rol niet krijg wil je me dan wel waarschuwen als hij online staat?

    Mayci schreef:
    (...)
    Dat is teminste eerlijk. Ik ken zat die gewoon de eerste kiezen. dat doe ik alleen als ik heel veel rolllen weg geef. Als ik de rol niet krijg wil je me dan wel waarschuwen als hij online staat?

    The last year of Hogwards .
    Als ik genoeg rollen heb begin ik.

    Rol: Erfgenaam Gryffindor
    Naam: Calanthe "Cally" Pritchard
    Afdeling: Gryffindor
    Leeftijd: Zelfde als Mouria
    Jaar: Zelfde als Mouria
    Uiterlijk (foto+beschrijving):Cally Cally wordt vaak vergeleken met een engel. Ze heeft lange blonde haren die altijd perfect lijken te liggen en lichtgroene ogen. Haar lippen zijn mooi vol. Ze is redelijk groot voor haar leeftijd (1.78 m) en heeft het perfecte figuur.
    Haar ogen zet ze altijd aan met een zwart lijntje en haar lippen accentueert ze met een laagje glanzende lipgloss.
    Haar kledingstijl is in haar vrije tijd redelijk nonchalant. Het liefst van al draagt ze een skinny jeans met een pull. Liefst een pull met een of andere gekke slogan of tekening op. Alleen tijdens school en op speciale gelegenheden draagt ze een jurkje of rokje. Maar dat zijn dan meestal wel heel speciale jurkjes,die ze meestal met een stel armbanden pimpt.
    Armbanden zijn haar favo-accesoire. Ze draagt er altijd wel een paar. Haar favoriete armbanden,is haar collectie van 85 Silly Bandz. Ze heeft ze bijna allemaal,sporten,alfabet,dieren,...
    Innerlijk (uitgebreid): Cally is op z'n minst excentriek te noemen. Ze is levendig,op het irritante af,en kan het met iedereen vinden,zelfs met de Slytherins. Maar als je haar irriteert,kan je je maar beter klaarmaken voor een serieuze uitbrander. Ze is namelijk heel snel op haar teentjes getrapt. Ze kan er ook niet tegen als je in haar gezicht lief doet en achter haar rug haar zwart zit te maken. Ook houdt ze ervan om mensen eerst mentaal te testen voor ze hen in haar hart toelaat. Zo heeft ze haar vriendje,George Weasley,eerst serieus laten zweten. Ze heeft hem namelijk weken genegeerd en koeltjes gedaan. Ze had haar beste vriendin op hem afgestuurd om hem te zeggen dat hij 'iets wreed speciaal' moest doen om haar hart te veroveren,terwijl ze in werkelijkheid al jaren een crush op hem had. Hij heeft toen tijdens een Quidditch wedstrijd 'Kiss me' in de lucht geschreven met vuurwerk. Sindsdien zijn ze onafscheidelijk.
    Meestal vind je haar aan het meer terug,waar ze vaak zit met haar schrift. Ze is verslaafd aan schrijven en spijbelt ook wel eens om een hoofdstuk te schrijven waar ze al dagen mee in haar hoofd zit.
    Cally is heel bedreven in D.A.D.A. en Transfiguratie. Ook over Tovergeschiedenis weet ze enorm veel. Geregeld houdt ze duelwedstrijden met haar vrienden,waarbij ze met gemak wint. Ze kon op haar 11de al perfect non-verbale spreuken gebruiken. Op die leeftijd was ze ook al de kunst van het Verdwijnselen machtig.
    Vele (lees:alle) leerkrachten hebben respect voor haar. Ze heeft ook al enkele nieuwe leerkrachten D.A.D.A. een beetje geholpen met hun lessen. Het lijkt altijd alsof ze het allemaal zelf meegemaakt heeft.
    Een van haar vreemdere eigenschappen is haar bedrevenheid in de vechtkunst. Ze heeft een zwarte band karate en kan zich goed uit de slag trekken met een zwaard.
    Cally is zich totaal niet bewust van haar schoonheid en slimheid. Ze is eigenlijk heel bescheiden en down-to-earth. Ze weet dat sprookjes niet bestaan,maar toch probeert ze van alles het beste te maken.
    Ze is dan ook redelijk optimistisch ingesteld. En als ze een doel heeft,gaat ze er de volle 100% voor. Haar motto's zijn dan ook 'Hoop op het beste,verwacht het slechtste.' en 'Een nee heb je,een ja kan je krijgen'.
    Hobby's: Quidditch & schrijven
    Huisdier: Een witte tijger die ze zo heeft betoverd zodat hij klein blijft,Pinky
    Patronus: De grote versie van Pinky,een witte tijger dus
    Relatie met: George Weasley,sinds vorig jaar oktober
    Angst: Haar ouders terugzien. (Zie extra voor meer uitleg)
    Bloed: Heeft altijd gedacht dat ze een Mudblood was,maar eigenlijk is ze Pureblood
    Verlangen: Haar verleden achter haar laten en journalist worden,met in bijberoep schrijfster. En stiekem wil ze ook wel een gezinnetje met George.
    Extra informatie:
    -Ouders: haar ouders hebben haar tot haar 10de zwaar mishandeld omdat ze krachten had. Ze heeft dan ook altijd gedacht dat ze een Mudblood was,maar eigenlijk is ze een Pureblood. Haar ouders hebben nooit geaccepteerd dat ze anders waren dan de anderen. Daarom zijn zij ook nooit naar Hogwarts geweest. Toen bleek dat Cally ook een heks was,hebben ze haar krachten uit haar proberen te slaan. Op haar 10de is ze in een weeshuis geplaatst en uiteindelijk is Dumbledore haar daar komen halen.
    -Toverstok: Haar toverstok is een elegante,lange stok van rozenhout met Glamorgana haar in. Glamorgana haar is bekent om zijn temperamentvolle effect,maar dat past perfect bij Cally.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes