• jah ik vind dat iedereen moet stoppen met vuurwerk af te schieten!
    het is gevaarlijk, dieren zijn er bang van (sommige mensen ook),
    en kinderen kunnen erdoor niet slapen.
    dat de stad of zo het doet is zo erg niet,
    maar ik vind dat ze het er daar bij moeten laten.
    wie is het eens/oneens?

    eens!!!!
    Ik haat vuurwerk!!
    Mijn haar is erdoor helemaal kort gebrand! en ik heb m'n duim erdoor verbrand.
    Ik haat het en mijn hamster is er ook bang voor!
    Als die knalllen mogen van mij oprotten!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens. Het is maar 1x per jaar, daar mag best wel gebruik van gemaakt worden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ach, het is maar voor één dagje, in andere landen mag het het hele jaar door dus ik vind het hier nog best wel meevallen (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn hond is niet bang voor vuurwerk, en ze kunnen vuurwerktraining krijgen ;x Maar als je zelf hysterisch voor dat dier reageert en hem extra aandacht gaat geven dan denkt ie dat er wat is. En dat maakt ze bang.
    Maar het is maar voor 1 dag per jaar.

    ja ik vind van wel.
    ik vind het ook erg eng want mijn broetje had bijna een ongeluk met vuurwerk sins dat was gebeurd heb ik het ook niet meer aangeraakt.

    Kom op zeg die ene dag in het jaar kunnen we best wel hebben hoor. Kinderen slapen er trouwens door heen,of dat licht aan mijn familie wand wij hebben er nooit las van. Die dieren overleven het wel en als je het veilig doet dan is het niet gevaarlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die paar dagen, zeur toch gewoon niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind er ook geen flikker aan. Het is zonde van je geld, het stikt. Het is mooi om te zien, maar de knallen, dieren en mensen zijn er bang voor. En het hoeft toch allemaal niet...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.