Ik ga slapen. Dan ga ik niks doen. En dan ga ik weer slapen :')
Eventjes tussendoor naar het vuurwerk kijken.
Wij gaan niks doen met Oud en nieuw(krul)
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Ik ga zo slapen, over een paar uur weer opstaan, eten, paar uurtjes werken, oliebollen eten, tv kijken, hopen dat ik iets win met de loterij (), dan nieuwjaar vieren I guess .
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Ik moet rond 10 uur al opstaan dan al die huishouden doen, want mijn moeder en zus werken. Dan gaan we iets van 10 uur naar Limburg en daar oud en nieuw vieren..
Over twee uur ga ik slapen, lang slapen en dan opstaan en levenloze dingen doen En 's avonds komen mijn nonkel en tante en krijg ik een mysterieus kado
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
Slapen, cadeautjes inpakken, douchen, naar Martine, mijn paard verzorgen, cadeautjes uitpakken, tv kijken/spelletjes spelen, buiten vuurwerk kijken, naar huis, slapen. Maar dat laatste is dan alweer in 2011, dat vanaf vuurwerk kijken :'D haha.
Ik ga laat slapen en dan weer laat opstaan, heel de dag in men pyjama rondlopen en in de avond lekker eten, cadeautjes en ook weer laat gaan slapen en weer laat opstaan... Maar wanneer het van 2010 --> 2011 gaat ben ik wss wel online op twitter 'MeganBiebs_' en op Q
Leuke topic btw
Ik ga straks slapen, dan uitslapen, naar een vriendin toe om een spelletje te doen en lekker oliebollen eten en dan ga ik naar huis om vervolgens naar mijn tante te gaan en daar gaan we dan met heel de familie weer een spelletje doen en weer heel veel oliebollen eten en dan om 12 uur vuurwerk afsteken...
Be yourself, life is too short, to be somebody else...
uitslapen en dan naar vrienden van mijn vader me doodvervelen. omringd door saaie volwassenen, mijn zusjes, en kleuters het jaar uit. GREAT FUN. niet dus.
when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag