• zijn er al best veel :] maar ik heb die in me nog kan herinneren in een rijtje gezet;

    - ik moest dus met de kutjongen van de school door de school een project doen x_x dus ik ging zow staan en zei; jah dag! niet met die loser dan ga ik nog liever met emiel, en hij stinkt O_o en toen ging die leraar ook nog aan die gast ruiken --'

    - me NL lerares was zow aant uitleggen over boekverslagen.. en toen zei zei; maar ik bedoel geen nijntje aan zee ofzoow wel een 'egt boek' ik stak zow me vinger op en zei; maar wij hbbn nijntje aan zee.. hele klas lachen.. ik snapte hem weer nie heah --'

    oh wacht... najah ik moet erachterweg.. dus de rest komt later ;) maar dit zijn er alvast 2 (A)


    when words fail, music speaks.

    ohjah ik pleurde ook nog een keer plat op me bek in de gang O_o


    when words fail, music speaks.

    aiaia o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    owkay dan. slim ^^


    Like a phoenix rising from the ashes

    ohjah! en ik had zoow een tom plaatje in me agenda gdn (H) en ik liet die zoow zien gingen ze het door de hele kantine laten zien en roepen x_x


    when words fail, music speaks.

    ik ben een en al slimheid (A)


    when words fail, music speaks.

    gelukkig hebbe ze mijn agenda nog nie gezien(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben een keer van me stoel afgepleurt midden in de aula >.< Stond echt zoo hard voor lul >.<
    En ik had een keer tijdens geschiedenis, had onze leraar 't over koning Leonidas. ik zo 'Maar dat is toch een bonbonzaak?' en dat vond iedereen blijkbaar heel grappig. Ik snap nogstééds niet waarom >.<
    [edit: ach dan drop ik de mijne ook maar meteen]


    Mew <3

    En jou acties waren wel geweldig :"D


    Mew <3

    Eentje van mijnes:
    Ik was dus een keer aan het janken [vraag niet waarom, krijg je toch niet te weten :P] en Sanne ging toen met me praten. Maar we waren naar de eerste verdieping gelopen, omdat je daar eigenlijk niet mag pauzeren & het daar dus rustiger is. Komt Henk Wiegant aangewandelt [die gast is coordinator van de eerste-IK ZAT TOEN AL IN DE TWEEDE x3] zegt ie zo: Gaan jullie eens heel vlug naar beneden. ZIet ie me tranen, gaat ie stom lopen lachen. Ik zeg zo: Ja, Jezus hey! Hij echt heel dom zeggen: Heb je het tegen mij? Ik terug dom zeggen: Nee hoor, dat leek maar zo!. Serieus, ik kon die gast z'n kop er wel af slaan, ik was toen echt heel verdrietig enzo, en dan gaat ie lopen lachen. BOOOS DAT IK WAS.
    Gelukkig was Sanne toen heel lief voor mij :D
    & de hele school dacht dat ik hem had uitgescholden x'D


    Sweet dreams will come true.

    whaha x3


    We can only learn to love by loving.

    xD


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben een keer van me stoel afgepleurt midden in de aula >.< Stond echt zoo hard voor lul >.<
    En ik had een keer tijdens geschiedenis, had onze leraar 't over koning Leonidas. ik zo 'Maar dat is toch een bonbonzaak?' en dat vond iedereen blijkbaar heel grappig. Ik snap nogstééds niet waarom >.<
    [edit: ach dan drop ik de mijne ook maar meteen]


    whaha das bijna zelfde als op je plaat gaan in de gang kykt ook iedereen je aan x_x


    when words fail, music speaks.

    jajonges met u ist ook imemr iets è


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dat overkomt mij ums al 3 jaar lang x3
    in het eerste jaar kon ik niet op men stoel blijve zitten.. ik pleurde iedere dag wels van men stoel af.. in het 2e jaar had ik iets met over ales en iedereen heen struikelen.. en iedere keer een weerwoord tegen mijn docent.. [ doe ik nooit meer die gast werd rood en er begon een adertje te kloppen ik dacht oms zoek dekking hij ontplofde bijna !! echt waar!] ik kan nu al niet meer normaal blijven staan en school begind volgende week.. ik ben benieuwd wat me nu te wachten staat x3


    A Noble was Born in Chaos

    mn nicht liep een x met vriendin in de gang.. en toen waren 2jongens aan t voetballen.. die duwde tegen een meisje, die viel tegen mn nicht en mn nicht tegen haar vriendin.. toen vielen ze en die vriendin in de prullenbak. xD