• zijn er al best veel :] maar ik heb die in me nog kan herinneren in een rijtje gezet;

    - ik moest dus met de kutjongen van de school door de school een project doen x_x dus ik ging zow staan en zei; jah dag! niet met die loser dan ga ik nog liever met emiel, en hij stinkt O_o en toen ging die leraar ook nog aan die gast ruiken --'

    - me NL lerares was zow aant uitleggen over boekverslagen.. en toen zei zei; maar ik bedoel geen nijntje aan zee ofzoow wel een 'egt boek' ik stak zow me vinger op en zei; maar wij hbbn nijntje aan zee.. hele klas lachen.. ik snapte hem weer nie heah --'

    oh wacht... najah ik moet erachterweg.. dus de rest komt later ;) maar dit zijn er alvast 2 (A)


    when words fail, music speaks.

    ik knal heel vaak bijna tegen mensen aan en dan vooral jongens x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mn nicht liep een x met vriendin in de gang.. en toen waren 2jongens aan t voetballen.. die duwde tegen een meisje, die viel tegen mn nicht en mn nicht tegen haar vriendin.. toen vielen ze en die vriendin in de prullenbak. xD


    xD


    I need you like a heart needs a beat

    mn nicht liep een x met vriendin in de gang.. en toen waren 2jongens aan t voetballen.. die duwde tegen een meisje, die viel tegen mn nicht en mn nicht tegen haar vriendin.. toen vielen ze en die vriendin in de prullenbak. xD


    oms wij hebben eens voor de lol een vriend van ons in de prullebak gezet x3 tot hij er niet meer uit kon komen x3 zijn we een half uur mee bezig gewees !! of we hbben eens alle wcs opstot gezet met een schaartje er stond ineens een heel rij.. mja dat was best gemeen x3 mja ik zij niet dat ik braaf was op school x3


    A Noble was Born in Chaos

    OMG x') dat van aan die leerling ruiken
    is echt goed :')

    ik had es dat ik het afwezigheidsboekje moest wegdoen
    en toen ik terugging naar m'n klas, liep ik gwn doodleuk het verkeerde lokaal binne >< [/afgang]