• .................................
    Mijn vader ging keihard meezingen met Only Girl-Rihanna en ging ook hoeladansen...& hij trok vandaag de hele dag van die mongolische gezichten waarvan ik de slappe lag krijg O:


    Zijn jullie ouders ook wel eens erg raar?
    O:


    Me so good.

    Altijd ='D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uhh, ja. Ik bespaar je de details!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Altijd, ja. Mwhaha :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Was dat maar zo.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja. ;d

    Me vader wel eens xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vader heeft een eigen "papa"-dans


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest vandaag ook lachen om papa's acties. Hij botste in de winkel de hele tijd met zijn kar tegen een rek, een andere kar, vulde per ongeluk een kar van een ander, liet zijn kar in het midden van de gang staan zodat ik 'm dan maar aan de kant zette. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn vader is gewoon raar geboren =)
    Maar ik heb dat liever als een papa die kei serieus is, ookal schaam ik mij soms voor hem in het openbaar dan wel xD


    Stop wishing, Start doing..

    Tja, zo zijn ouders (krul)

    Mijn vader denkt dat hij grappig is, wat hij niet is. Mijn moeder had vandaag een rare bui en dan is ze echt super gezellig(:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    WBitch schreef:
    Mijn vader heeft een eigen "papa"-dans


    whaha, wat moet ik me daarbij voorstellen?
    ^^


    Me so good.

    Spain schreef:
    Mijn vader denkt dat hij grappig is, wat hij niet is. Mijn moeder had vandaag een rare bui en dan is ze echt super gezellig(:

    Dat heeft mijn vader dus ook, meestal is hij wel grappig, maar dan vertelt hij die grap nog 1000000x en dan is het niet meer leuk O.o

    Mijn moeder heeft best wel vaak een melige bui, dan gaat ze gekke bekken trekken. Daar hebben we allemaal last van in de familie
    (:


    Me so good.

    Mijn moeder had halve telefoonseks met een ex-collega. Nee grapje, ze hadden gewoon heel veel lol aan de telefoon :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Jup, daarvoor zijn ze ook ouders hé.


    Alleen maar tranen van geluk