• -staat dit in het juiste subforum ?-

    Enfin, ik weet niet of het probleem bij mij ligt, of aan Quizlet, maar ik krijg al enkele dagen geen mail meer van Quizlet. Ik heb een gmail account waarmee ik mijn mail normaal omstuur naar mijn hotmail account. Maar ja, dat is dus al een paar dagen niet meer zo. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dan krijg je gewoon geen reacties e.d. Het is natuurlijk ook vakantietijd. :-D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mijn vriendin had dat een paar dagen geleden ook. Gmail zond de berichten van Q niet meer door naar haar hotmail. Ze heeft dan een paar instelling meoten veranderen enzo, maar meer weet ik er ook niet van. (krul)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:15 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Dat komt omdat het mailadres van quizlet is verandert van noreply naar info :Y) Ik had het ook. Je moet een nieuwe tab maken en dan als zoekwoord quizlet, ipv het mailadres.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dat komt omdat het mailadres van quizlet is verandert van noreply naar info :Y) Ik had het ook. Je moet een nieuwe tab maken en dan als zoekwoord quizlet, ipv het mailadres.

    Oké, dank je wel ^^ Dan ga ik nu uitvissen hoe ik dat kan veranderen ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    (...)
    Oké, dank je wel ^^ Dan ga ik nu uitvissen hoe ik dat kan veranderen ;3


    Ga rechtsbovenin naar instellingen, dan naar filters en klik dan op 'nieuw filter aanmaken' (nerd) -ik heb er zo lang over gedaan om dat weer uit te vinden >.<-

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:26 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.