• Mijn ouders zijn nu tv aan het kijken (Arabische televisie) en op dit moment zijn ze de dood van Saddam Hussein aan het bespreken ondertussen al 4jaar geleden... Daarnet zag ik de beelden terug, -Jeweetwel- En ik vind het zo onmenselijk; De doodstraf, dit is toch iets uit de middeleeuwen, dat mag nu toch niet meer gebeuren? Ze straffen iemand met de dood omdat die heeft gedood; is dat dan niet hetzelfde als..
    Je bent er tegen en toch doe je het? Ik vind het vaag; maar dat is mijn mening!

    :X

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:24 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    De doodstraf bestaat volgens mij nog steeds in verschillende landen hoor.
    En ja, ik ben het met je eens. Ik ben tegen de doodstraf en ik vind mensen een spuitje geven omdat hij een moord begaan heeft precies hetzelfde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben tegen de doodstraf, het is gewoon best wel onmenselijk vind ik. En zo zijn ze zo van hun straf af. Ze beseffen niet echt wat ze fout hebben gedaan naar mijn meing.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben het met je eens ja. En helaas doen ze het in sommige landen nog...
    Maarja, van de andere kant: iemand levenslang laten zitten kost handen vol geld

    De doodstraf leert ze niets. Van de gevangenis leer je nooit meer slecht te doen. Daar leren ze toch niets van?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.


    Let the Night embrace you

    Ik ben het met geen van jullie eens en ik weet nu al dat ik wss. wel wat reacties daar op kan verwachten ...
    Ik ben dus voor de doodstraf.

    Als jij een grote seriemoordenaar bent, kinderverkrachter/moordenaar of een té grote bedreiging bent voor de mensheid dan vind ik het acceptabel. Al moet er dan wel echt hardnekkig bewijs zijn, zodat het niet de verkeerde persoon is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Lacie schreef:
    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.


    Maar bedoel je dan dat de persoon in kwestie direct maar een spuitje moet krijgen of dat hij eerst een straf moet uitzitten en maar moet blijken of hij terugvalt in zijn oude gedrag? Dus gevangenisstraf als een soort van waarschuwing, en als hij dan nog eens over de schreef gaat de doodstraf?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is een ander land en daar hebben wij niks mee te maken. Wees blij dat het niet in NL is. Alhoewel, als iemand een massamoord heeft gepleegd, mag diegene best wel wat voelen (geen doodstraf, maar wel een hardere aanpak).


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik ben tegen de doodstraf gewoon onmenselijk.
    maar zodra iemand een zeer zware misdaad heeft geplegt mogen ze van mij hem gewoon afmaken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Maar bedoel je dan dat de persoon in kwestie direct maar een spuitje moet krijgen of dat hij eerst een straf moet uitzitten en maar moet blijken of hij terugvalt in zijn oude gedrag? Dus gevangenisstraf als een soort van waarschuwing, en als hij dan nog eens over de schreef gaat de doodstraf?


    Ligt eraan.

    Marc Dutroux, om maar een voorbeeld te geven zou van mij echt geen rouw krijgen als ze hem een spuitje geven of op de elektrische stoel zetten. Dat soort mensen hoeven ook geen tweede kans, want die zijn zo extreem dat ze toch niet aangepast kunnen worden of uiteindelijk altijd wel terugvallen. En dan is het kwaad al geschied.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hestia schreef:
    ik ben tegen de doodstraf gewoon onmenselijk.
    maar zodra iemand een zeer zware misdaad heeft geplegt mogen ze van mij hem gewoon afmaken


    Hoe fel kan je jezelf tegenspreken?
    Net alsof ze zomaar voor van alles de doodstraf geven... o.ô


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Ik ben het met geen van jullie eens en ik weet nu al dat ik wss. wel wat reacties daar op kan verwachten ...
    Ik ben dus voor de doodstraf.

    Als jij een grote seriemoordenaar bent, kinderverkrachter/moordenaar of een té grote bedreiging bent voor de mensheid dan vind ik het acceptabel. Al moet er dan wel echt hardnekkig bewijs zijn, zodat het niet de verkeerde persoon is.

    50/50 het moet wel een grote misdadiger zijn en er moeten harde bewijzen zijn maar soms doen ze het wel te snel zoals in china of japan en vooral noord-korea -.- maar ik be er ook tegen


    Shoganai i ne~

    Lacie schreef:
    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.


    You move me ......... Kurt

    Ik wil niet flauw zijn, maar weet je uberhaupt wel wat saddm hussein allemaal heeft gedaan? Hij was zelf ook niet bepaald menselijk..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben voor de doodstraf.
    Wie mensen vermoord heeft geen rechten meer. Van mijn part martelen ze hem. In mijn ogen zijn moordenaars en Pedo's rechtloos. Hoe meer die mensen lijden hoe beter. (ik ben weer lekker sadistisch)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.