• Ik hoorde net van een vriendin dat de bitch van de school vroeger uitgelachen werd omdat ze lelijk was. En nu lacht ze ook de anderen uit.
    Wat vinden jullie daarvan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Maat iedereen lacht een ander wel eens in zijn leven uit. Alleen als het pure spot wordt om lame zelfgemaakte grappen wordt het pesten. Ik ben zelf vroeger ook gepest en natuurlijk lach ik mensen wel eens uit, maar ik ben niet degene die er gemene grappen over zou maken. Uitlachen en pesten zijn ook weer twee andere dingen. Het ligt aan de situatie waarin het uitlachen zich voordoet. Als het puur gaat om de ander bespotten, tja, dan is het raar. Maar het is niet zo dat iedereen die vroeger gepest en uitgelachen (als in pure spot) werd het later zelf ook gaat doen ;x Toch komt het wel vaak voor, maarja.


    Ze lokt het uit. Ze lacht iedereen uit. Ze walgt van mensen die niet zoals haar zijn, (gothics, emo's, enz.), en ze lacht iedereen uit die een rare kledingstijl hebben. Tuurlijk, ik lach iemand zo uit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Courtesan schreef:
    Iedereen lacht wel eens om anderen, pesten valt weer onder een geheel andere categorie :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Basshunter schreef:
    (...)

    Ze lokt het uit. Ze lacht iedereen uit. Ze walgt van mensen die niet zoals haar zijn, (gothics, emo's, enz.), en ze lacht iedereen uit die een rare kledingstijl hebben. Tuurlijk, ik lach iemand zo uit.


    Lees mijn stuk nog eens. Heb ik ooit beweerd dat jij dat doet? Heb ik gezegd dat zij onder het eerste uitlachen valt? Nee. Dus lees even grondig door wat ik heb geschreven.

    Alleen als het pure spot wordt om lame zelfgemaakte grappen wordt het pesten.

    Als het puur gaat om de ander bespotten, tja, dan is het raar.

    Dat versta ik onder pesten. Dus wat zij doet is pesten, niet het onschuldige 'iedereen lacht iemand wel eens uit'.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:31 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MAKEYOUMINE schreef:
    dat is overleven...


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Lees mijn stuk nog eens. Heb ik ooit beweerd dat jij dat doet? Heb ik gezegd dat zij onder het eerste uitlachen valt? Nee. Dus lees even grondig door wat ik heb geschreven.

    Alleen als het pure spot wordt om lame zelfgemaakte grappen wordt het pesten.

    Als het puur gaat om de ander bespotten, tja, dan is het raar.

    Dat versta ik onder pesten. Dus wat zij doet is pesten, niet het onschuldige 'iedereen lacht iemand wel eens uit'.


    Sorry zie dubbel. Ja ze pest, maar ze lacht ook uit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik ben zelf gepest en ik doe het niet bij een ander .probeer ik te minsten want iedereen doet wel eens onaardig tegen een persoon,iedereen lacht wel eens iemand anders uit. zoo is de mens nou gewoon. het zou toch raar zijn als je altijd aardig bent tegen een persoon

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:39 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ergens snap ik dat wel. Die meid is allang blij dat ze zelf niet meer uitgelachen wordt..


    ars moriendi

    gepest worden is ernstig en iedereen gaat daar op een andere manier mee om.
    Dit is haar manier om het te verwerken...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dom, maar ergens begrijp ik het ook wel:S


    Don't serch to love, love will find you.

    Tja, ergens wel logisch.. Alleen zo jammer dat het allemaal op personen is gericht die zelf al is gepest zijn of nog nooit hebben gepest.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 21:27 ]


    Life is hard and then we die

    Anderen lachen mij uit, en ik lach ze net zo hard terug uit. Op een kleine school waar je iedereen kent word er nou eenmaal super snel geroddeld, ook al ben je niet eens zo anders.


    Alleen maar tranen van geluk

    Vroeger werd op school ook een jongen gepest omdat hij naar Winx Club kijkt en deed alsof hij Bloom was. Nu doet hij niets liever dan mij pesten -zucht-

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 21:39 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Breathlessx schreef:
    Vroeger werd op school ook een jongen gepest omdat hij naar Winx Club kijkt en deed alsof hij Bloom was. Nu doet hij niets liever dan mij pesten -zucht-


    HAHAH omg, dat is een fail.
    Maar oké dat is dan ook kut dat hij jou nu uitlacht.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat is wel vaker zo. Degenen die gepest werden willen het pesten voor zijn op een andere school waar ze een nieuwe start kunnen maken. Ze willen mensen op afstand houden door onaardig tegen ze te gaan doen. Dat gaat steeds verder tot pesten. Anders willen laten voelen wat zij vroeger gevoeld hebben. Of ze willen hun eigen onzekerheid weghalen door anderen neer te halen, te vernederen. Er zijn mensen die tegen zichzelf stop kunnen zeggen, maar er zullen er helaas genoeg zijn die dat niet kunnen.
    Ik vind pesten altijd ieds stoms, iets wat je niet hoort te doen. Wat de reden er ook achter is. Als iemand tot zichzelf komt en inziet wat hij/zij doet -en ermee wil stoppen- zou ik diegene wel vergeven. Niet gelijk vertrouwen teruggeven, maar alleen vergeven. Anderen zullen dat nooit inzien.


    To live would be an awfully big adventure

    Futuristic schreef:
    (...)

    HAHAH omg, dat is een fail.
    Maar oké dat is dan ook kut dat hij jou nu uitlacht.

    Ja, maar ik zit er niet echt meer mee in. Hij wil gewoon stoer doen bij zijn vriendjes want als hij alleen is bij mij is hij echt wel lief en dat snap ik dan weer niet.. o.O


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.