Wanneer Belle Cohan (de dochter van de Minister van Jeugdzorg), Anthony Koopers (hét meesterbrein dat je zo hard mindfuckt dat je jouw eigen moeder niet meer zal herkennen) en ... aan hun dienstverlening beginnen, hadden ze nooit gedacht dat dit zowel de beste als de slechtste periode uit hun leven kon worden...
Voor diegene die Misfits nog niet kennen en toch de story willen volgen/een rol willen/te lui zijn om op de link te klikken: Misfits gaat over een stel jongeren die, nadat ze betrapt zijn op iets dat niet moet, onder dwang een aantal maanden dienstverlening moeten uitvoeren. De eerste dag worden ze alle vier geraakt door een bliksemschicht en blijken ze opeens superkrachten te hebben.
De story vind je hier.
Rollen:
# Jongen/meisje die ook aan zijn/haar dienstverlening begint: (Als je een jongen kiest, heb je maar kans gekozen te worden. Ik kies alleen een meisje als ze rol me omver blaast .)
# Mensen uit de stad (met of zonder superkracht): SpeakUp, Lotis
Invullen:
Rol:
Volledige naam:
Leeftijd: (liefst zeker ouder dan 16 - 17)
Karakter:
Verleden:
Foto en beschrijving:
Extra: (van horoscoop tot huisdier, alle informatie over jouw personage dat nog van cruciaal belang is)
Ik kies de superkracht zelf.
Thank you very, very much (: !
[ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:04 ]
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.