Saw 5 op tv wie kijkt mee?
Ik vind het vet zielig voor die gast, want hij had het gedaan en toen ging ie toch dood T_T op het begin. nouja..
-
29 dec 2010 - 22:5530 dec 2010 - 0:07
xSnoepjex schreef:
Wie is er nu allemaal dood?
-Blondie
-Die egoist
-?
jullie houden me wel op de hoogte heea??!
Jup
hoewel 'die egoist' zou ik meer omschrijven als 'die roddelmagazine kast'
Die donkere meid is nou ook dood.30 dec 2010 - 0:07Oke dit heb ik nog niet gezien. Nu ga ik het weer volgen
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
30 dec 2010 - 0:09Desecrate schreef:
(...)
Haha, dat deden wij in de bus naar Berlijn. Een vriend van me heeft een ipod touch en die had een aantal Saw films erop staan. Dus wij telkens doorspoelen naar die moorden, vervolgens samen in een deuk liggen en iedereen had zoiets van wtf
Maar ik vind Saw ook echt niet eng ofzo, eerder zo sadistisch dat het leuk is :'D
Nah, voor sommige van die mensen vind ik het sneu. want dan leef ik met ze mee he30 dec 2010 - 0:09Desecrate schreef:
Oke dit heb ik nog niet gezien. Nu ga ik het weer volgen
hier hadden ze ook met ze allen uit kunnen komen..30 dec 2010 - 0:10Atmosphere schreef:
(...)
Nah, voor sommige van die mensen vind ik het sneu. want dan leef ik met ze mee he
Ik ben daar te gemeen voor denk ik, lolEverything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
30 dec 2010 - 0:10Desecrate schreef:
(...)
Ik ben daar te gemeen voor denk ik, lol
pff. ik ben ook wel gemeen, maar ik wens niemand de dood toe. Ook niet op zon kutmanier30 dec 2010 - 0:10Atmosphere schreef:
(...)
hier hadden ze ook met ze allen uit kunnen komen..
dan mag jij vertellen hoeAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
30 dec 2010 - 0:11Atmosphere schreef:
(...)
hier hadden ze ook met ze allen uit kunnen komen..
Op allemaal 2 dingetjes aansluiten idd? En niet alle 6 op één persoon o.oEverything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
30 dec 2010 - 0:11Atmosphere schreef:
(...)
pff. ik ben ook wel gemeen, maar ik wens niemand de dood toe. Ook niet op zon kutmanier
Nja, idc het is toch fake, in het echt denk ik er ook anders overEverything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
30 dec 2010 - 0:12Desecrate schreef:
(...)
Nja, idc het is toch fake, in het echt denk ik er ook anders over
hahaa nou pff ik leef mee zeg ik toch30 dec 2010 - 0:12Desecrate schreef:
(...)
Op allemaal 2 dingetjes aansluiten idd? En niet alle 6 op één persoon o.o
Jup..
maarja, met 3 word dat al moeilijk30 dec 2010 - 0:15Fuck dit heb ik wel weer gezien
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
30 dec 2010 - 0:16Desecrate schreef:
Fuck dit heb ik wel weer gezien
fuck zielig.30 dec 2010 - 0:17oww is al iotgelegd whahaha
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
30 dec 2010 - 0:17