Saw 5 op tv wie kijkt mee?
Ik vind het vet zielig voor die gast, want hij had het gedaan en toen ging ie toch dood T_T op het begin. nouja..
-
29 dec 2010 - 22:5529 dec 2010 - 23:24
Kikkeli schreef:
(...)uhu may you rest in peace blonde vrouw.
what happened?
ik wil het wel weten maar niet zienYou're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
29 dec 2010 - 23:24Atmosphere schreef:
omstebeurt right?
(...)
idd fuck man. en de clue van dit samenwerken snap ik nu ook al (hoe dit wel was gelukt) . wanna know?I live for the applause, you will die for it.
29 dec 2010 - 23:25Witherwings schreef:
(...)
what happened?
ik wil het wel weten maar niet zien
Hmh, ze moesten samenwerken, en er zat een ding aan ieders hoofd, en als ze dat niet deden ging er zegmaar 1 van hun dood omdt de tijd anders omging, en blonde vrouw was niet sterk, dus ze ging dood t_t maar het had kunnen lukken! maar die mensen zijn stom29 dec 2010 - 23:25Kikkeli schreef:
(...)omstebeurt right?
Nee.
kijk
alle sleutels
waren hetzelfde.29 dec 2010 - 23:26Witherwings schreef:
Ze zaten allemaal vastgebonden aan hun nek. En voor hun stonden dozen met sleutels zodat ze zich konden losmaken. Maar zodra iemand naar de sleutel wou grijpen gaat er een timer af, die geeft je 60 seconden zodat iedereen tijd heeft de sleutel te pakken. Maar ze zaten verbonden aan een kabel, dus ze moesten omstebeurt. Zodra iemand naar voren liep werden de anderen naar achter getrokken. Ze werkten goed samen enzo, alleen de laatste (blonde vrouw) had geen tijd dus die werd onthoofd :B
(...)
what happened?
ik wil het wel weten maar niet zien
slechte uitlag want ik wil de film niet missenI live for the applause, you will die for it.
29 dec 2010 - 23:27Hahah ik heb net saw 3 op dvd gekeken mijn vader heeft zo'n dvdbox gekochten en nu kijken we elke dag een. Serieus die films zitten echt goed inelkaar , ik moet altijd lachen als er iets engs gebeurd, zoals in het begin zit zo'n man zijn been eraf te slaan met een wc bril(nerd)
A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille
29 dec 2010 - 23:27Atmosphere schreef:
oh bugger
(...)
Nee.
kijk
alle sleutels
waren hetzelfde.I live for the applause, you will die for it.
29 dec 2010 - 23:28Kikkeli schreef:
(...)oh bugger
Idd. hadden ze allemaal kunnen leven.29 dec 2010 - 23:30ooooooooooooh kut. die mannen zijn heel competatief
29 dec 2010 - 23:3229 dec 2010 - 23:33Kikkeli schreef:
wtf just..
watthefuck is er gebeurd.
Meisje sloeg man neer, en man had geen kamer. dus bommen ontploft. man dood.
Hoewel, er pasten vast wel 2 in zo'n kamer, met beetje geprop29 dec 2010 - 23:34Atmosphere schreef:
Maar er kwam een explosie IN die kamers ofja, er achter. en die man schreeuwde nog 'wait!'.
(...)
Meisje sloeg man neer, en man had geen kamer. dus bommen ontploft. man dood.
Hoewel, er pasten vast wel 2 in zo'n kamer, met beetje gepropI live for the applause, you will die for it.
29 dec 2010 - 23:35Kikkeli schreef:
(...)Maar er kwam een explosie IN die kamers ofja, er achter. en die man schreeuwde nog 'wait!'.
Ja. toen ze nog maar net ontploften of niet, naja hij wou niet dood T.T29 dec 2010 - 23:37Me is watching :'D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
29 dec 2010 - 23:38Desecrate schreef:
Me is watching :'D
awesome. welcome to discussie topic.