• Aangezien ik met best veel problemen zit -lees topics van gister, kleine greep uit mijn leven- en moeite heb om daar in het écht over te praten, is het misschien slim om er hier een story over te maken.
    Het zal een soort dagboekboek zijn, maar dan nét iets anders. Ik zal schrijven over hoe ik eet, hoe ik denk, wat er gebeurd is..
    Niet alleen slechte dingen, maar ook leuke dingen. Ik vraag me alleen af of Q hier wel op zit te wachten.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik denk dat het eerder voor jezelf goed is dan of wij het leuk vinden. Maar ik zou zoiets wel interessant vinden (:


    -

    Ik vind dat n goed idee (':

    Ik zou je volgen <3

    Wel, ik denk dat het vooral belangrijk is dat jij je er goed bij voelt. Dat jij misschien eens alles van je af kunt schrijven in een story? En natuurlijk zullen mensen er dan echt wel respect voor opbrengen.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Genius schreef:
    Ik denk dat het eerder voor jezelf goed is dan of wij het leuk vinden. Maar ik zou zoiets wel interessant vinden (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ga je gang!


    My friends are my estate.

    ik zou het doen, het is goed om het van je af te schrijven, nog los van of mensen het lezen of niet.


    Alis volat propriis

    Atmosphere schreef:
    Ik zou je volgen <3


    They fell in love, didn't they?

    Hoezo hoe je eet? Heb je problemen ermee? :3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou het doen, maar eigenlijk zou ik het niet op Q zetten. Ik denk dat het eigenlijk beter is om zoiets voor jezelf te houden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heel interresant,
    Ik wilde dit ook proberen maar had geen zin meer toen ik een paar hoofdstukken geschreven had.
    Maar je moet het zeker doen dit schrijven!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 20:45 ]


    <3

    Doen, maar niet op Quizlet zetten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat heb ik ook gemaakt ;DD
    ik ben er nogsteeds mee bezig, en als ik klaar ben ga ik hem activeren.
    maarja, lykt me leuk idee?

    -gaat over een personage dat van my-


    Smiling but close to tears.

    Desecrate schreef:
    Doen, maar niet op Quizlet zetten.


    Klopt. Ik vind dagboeken privé. Dat moet je voor jezelf houden. Maar als jij dat wilt, moet je het doen hoor, zo niet. Maar ik hou 'm niet op Q zetten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Ik denk dat het eerder voor jezelf goed is dan of wij het leuk vinden. Maar ik zou zoiets wel interessant vinden (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.