Ik ben in limburg op vakantie. Ik heb even de laptop gekaapt
In ieder geval, we gingen gister naar Aachen in Duitsland. En er vielen meteen een paar dingen op.
1. Toen we Aachen in reden zag je meteen allemaal posters van Bill (tokio hotel) met een foto toestel en een iPod
Like what the hell.... heeft Bill met een foto toestel te maken. Het maakt het voor mij niet echt aantrekkelijker om te kopen.
2. De stoplichten gaan daar als ze op rood staan eerst op oranje en dan op groen. Daarna weer naar oranje en daarna weer rood. Like, wat is het nut van oranje voor groen?!
3. We zochten een parkeerplaats. Zien we een enorm bord met een P en een pijl na rechts. Ná de afslag waar je in moet voor de parkeerplaats. Like, wat is het nut van een bord ná een afslag terwijl je díe afslag moet hebben?!
4. Staan we bij de pinautomaat. Zegt mijn moeder ''maar nu krijg ik Duits geld''. ik helemaal vlak, mijn moeder wist niet wat er aan de hand was. Kon ik vanaf de grond -in de sneeuw- nog net zeggen dat ze in Duitsland óók euro's hebben. Like, je wordt dom van in Duitsland zijn
Dus.... conclusie: In Duitsland zijn ze raar!
#WWED - What Would Emma Do?