• Ik ben in limburg op vakantie. Ik heb even de laptop gekaapt :Y)
    In ieder geval, we gingen gister naar Aachen in Duitsland. En er vielen meteen een paar dingen op.

    1. Toen we Aachen in reden zag je meteen allemaal posters van Bill (tokio hotel) met een foto toestel en een iPod XD
    Like what the hell.... heeft Bill met een foto toestel te maken. Het maakt het voor mij niet echt aantrekkelijker om te kopen.
    2. De stoplichten gaan daar als ze op rood staan eerst op oranje en dan op groen. Daarna weer naar oranje en daarna weer rood. Like, wat is het nut van oranje voor groen?!
    3. We zochten een parkeerplaats. Zien we een enorm bord met een P en een pijl na rechts. Ná de afslag waar je in moet voor de parkeerplaats. Like, wat is het nut van een bord ná een afslag terwijl je díe afslag moet hebben?!
    4. Staan we bij de pinautomaat. Zegt mijn moeder ''maar nu krijg ik Duits geld''. ik helemaal vlak, mijn moeder wist niet wat er aan de hand was. Kon ik vanaf de grond -in de sneeuw- nog net zeggen dat ze in Duitsland óók euro's hebben. Like, je wordt dom van in Duitsland zijn XD

    Dus.... conclusie: In Duitsland zijn ze raar!


    #WWED - What Would Emma Do?

    In welk plaatsje verblijf je in Limburg?
    Duitsland is idd cool :Y)

    hahahahha, lol =D


    --

    Okey, bij dat laatste moest ik wel heel hard lachen, haha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    StillFly schreef:
    In welk plaatsje verblijf je in Limburg?
    Duitsland is idd cool :Y)


    Ulestraten (yeah)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sam liebt Duitsland!


    No growth of the heart is ever a waste

    Waha, die dingen zijn echt wel raar XD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. reclame
    2. dan kan je bij oranje alvast optrekken zodat je sneller weg kan
    3. snap ik ook niet
    4. ligt niet aan duitsland maar aan je moeder

    OMG ik woon vet dicht bij aken. Waar ben je, ik kom je opzoeken vannacht om 12 uur 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik haat duitsland, maar stiekem moet ik nu wel lachen (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Rebellaaa schreef:
    OMG ik woon vet dicht bij aken. Waar ben je, ik kom je opzoeken vannacht om 12 uur 8D


    dan ben ik alweer in noord holland (hoera)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb vier dagen gehiket in Duitsland: Niet echt een ideaal land, maar wel heel mooi! Althans waar wij waren wel.
    Wat mij nog het meest bij bleef was de metalslave in een stadje.. Ik ben zo goed als nooit bang voor mensen om hun uiterlijk, maar toen wisten we niet hoe snel we de Mac in moesten rennen ._________.
    OH OH OH en ze doen daar gewone Mayo op de MacChicken o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    OMG Duitsland is grappig


    "Ignite, my love. Ignite."

    De Duitsers nemen Enschede elke zaterdag over(cat). En ze beginnen dus Duits te praten, in de winkel, tegen ons Nederlanders. Dus ik ben ze zat XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    WBitch schreef:
    OMG Duitsland is grappig


    Shoganai i ne~

    Haha, ik hou echt van Duitsland (nerd)