• Ik ben gebeten door een Tekkel!
    Ik ben net in mijn kratenwijk gebeten door een tekkel.
    Klotebeest! Ik heb die tekkel mooi een schop gegeven!
    Maar ik stond niet eens in die hond z'n tuin, maar in de tuin daarnaast. Komt dat beest op me af gerent en zet zo'n z'n tanden in me. Gelukkig bloed het niet. Als ik dat beest ooit weer tegen kom, geeft ik het nog een keer een schop.

    Om dit topic nuttig te houden.
    Zijn jullie ooit ook gebeten door een hond of door een ander beest?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Heb je wel een tetanus prik gehad(krul) dat was het eerst wat mijn moeder zei


    haha jap! we gingen direct naar de dokter bellen enzo, dus dat zat wel goed (:
    Serieus elke keer als ik die hond tegenkom schijt ik hem, ik ben zo bang voor die hond geworden. En nu laat hun zoontje hem uit, nou die kan die hond nooit houden ¬¬


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxSergio schreef:
    (...)

    haha jap! we gingen direct naar de dokter bellen enzo, dus dat zat wel goed (:
    Serieus elke keer als ik die hond tegenkom schijt ik hem, ik ben zo bang voor die hond geworden. En nu laat hun zoontje hem uit, nou die kan die hond nooit houden ¬¬


    Ik heb vanaf nu een hekel aan tekkels(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Hij beet me, ik wou hem weg hebben. Wat zou jij doen? Je lekker laten bijten?

    Vat m in zn nekvel, zo zet je honden namelijk op hun nummertje. Nu denkt ie alleen dat je wil vechten

    Smeagol schreef:
    (...)

    Ik heb vanaf nu een hekel aan tekkels(krul)


    Hahaha dat begrijp ik!
    Ik houd van honden, maar ik vind dat sommige mensen hun hond beter onder controle moeten houden hoor. Je weet zelf wel wat voor gedrag je hond heeft. Ze hadden die tekkel gewoon niet buiten moeten laten, t is vast niet de eerste keer dat hij wegrent naar de tuin van de buren ofzo =S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    WEmo schreef:
    (...)
    Vat m in zn nekvel, zo zet je honden namelijk op hun nummertje. Nu denkt ie alleen dat je wil vechten


    Ik was panisch ik hou al niet zo erg van honden. Ik druf niet eens een hond vast te pakken:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Ik was panisch ik hou al niet zo erg van honden. Ik druf niet eens een hond vast te pakken:X

    Blijkbaar durfde de hond jou wel vast te pakken 8D

    WEmo schreef:
    (...)
    Blijkbaar durfde de hond jou wel vast te pakken 8D


    Ben ik ook niet blij mee(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben eens gebeten door een pitbull
    Ma ik schop niet naar honden of andere dieren, die beesten denken niet na (y)


    Imperfection Is Beautiful

    Tekkels zijn kutbeesten. Een tekkel heeft eens een kat bij ons in de buurt doodgebeten + onze kat heeft ie ook gebeten.
    En sorry hoor, maar ik heb daardoor soms ook zin om die hond te schoppen. Al is dat best zielig.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Smeagol schreef:
    (...)

    Ben ik ook niet blij mee(krul)

    Someone needs a hug! -Geeft Takkel hug- (krul)

    Foals schreef:
    Tekkels zijn kutbeesten. Een tekkel heeft eens een kat bij ons in de buurt doodgebeten + onze kat heeft ie ook gebeten.
    En sorry hoor, maar ik heb daardoor soms ook zin om die hond te schoppen. Al is dat best zielig.


    Tekels schoppen is niet zielig. ik het herhaal NIET zielig:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    WEmo schreef:
    (...)
    Someone needs a hug! -Geeft Takkel hug- (krul)


    (huil)(huil)(huil)(huil)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik mag honden niet.

    Smeagol schreef:
    (...)

    (huil)(huil)(huil)(huil)

    Don't worrie my Tekkel wil take care of you (krul)
    -Rent naar de winkel en koopt een tekkel met bontjas-

    WEmo schreef:
    (...)
    Don't worrie my Tekkel wil take care of you (krul)
    -Rent naar de winkel en koopt een tekkel met bontjas-


    Rent gillend weg voor de Tekkel


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'