• Ik ben gebeten door een Tekkel!
    Ik ben net in mijn kratenwijk gebeten door een tekkel.
    Klotebeest! Ik heb die tekkel mooi een schop gegeven!
    Maar ik stond niet eens in die hond z'n tuin, maar in de tuin daarnaast. Komt dat beest op me af gerent en zet zo'n z'n tanden in me. Gelukkig bloed het niet. Als ik dat beest ooit weer tegen kom, geeft ik het nog een keer een schop.

    Om dit topic nuttig te houden.
    Zijn jullie ooit ook gebeten door een hond of door een ander beest?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja mijn hond beet perongelijk in me vinger toen ik m een koekje wilde geven. Bloedde echt vet hard, mja kon die niks aan doen.
    Btw; honden moet je niet schoppen want dan worden ze vals en bijten ze je straks nog harder.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat schoppen vind ik echt zielig,je schopt toch niet zomaar een dier(maar dat licht aan mij).Hij probeerde gewoon zijn territorium te beschermen,kan hij niks aan doen dat zit gewoon in zijn natuur.

    Nee ik ben nog nooit gebeten,dieren vertrouwen mij altijd meteen. Maar ja ik doe ook niks tegen dieren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik hou niet van honden, maar sorry hoor honden schoppen vind ik eigenlijk niet kunnen.


    They fell in love, didn't they?

    Mijn hond bijt me altijd heel zachtjes als we aan het spelen zijn. Maar verder ben ik nooit gebeten door honden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wajoo, tekkel-attack O.O!
    En nee, ik heb nog nooit gebeten door een hond ofzoiets. Mijn hond sabbelde altijd op mijn arm :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die hond is niet goed wijs ;o ! Of misschien zijn het de baasjes wel...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik snap dat je hem een trap geeft als die je bijt, omdat je dan boos bent. Maar het heeft geen zin om hem de volgende keer weer een trap te geven, daar begrijpt hij sowieso niets van en het maakt hem alleen maar agressiever.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik ben een keer gebeten door een hond toen ik buiten speelde, en zijn eigenaar stond er lomp bij te kijken. en dat was een kind! maarja, dat was echt een buurt met allemaal schooiers.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ben weleens gebeten door mijn eigen hond en dat ging per ongeluk.
    Ook ben ik weleens omvergeduwd door een herdershond en sindsdien heb ik ook een 'hekel' aan herdershonden, maar ik zal nooit maar dan ook nooit een dier schoppen.
    Daar los je niks mee op en het zit in het aard van het beestje. Het kan namelijk door blijheid zijn, maar ook door het verdedigen van zijn of haar territorium.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Exercitus schreef:
    Dat schoppen vind ik echt zielig,je schopt toch niet zomaar een dier(maar dat licht aan mij).Hij probeerde gewoon zijn territorium te beschermen,kan hij niks aan doen dat zit gewoon in zijn natuur.

    Nee ik ben nog nooit gebeten,dieren vertrouwen mij altijd meteen. Maar ja ik doe ook niks tegen dieren.

    En zij probeert d'r been te beschermen, dat zit ook in haar natuur. :'D
    Ik had dat beest zowiezo naar de andere kant van de straat geschopt, puur omdat tekkels van die irritante kuttenlikkertjes zijn. Ik hou alleen van grotere honden. Wij hadden een kruising tussen een Pitbull, een Rottweiler en een Bordeaudog, en later wil ik zo'n wolfshond.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, wel door een kat. (cat)
    Maar eigenlijk vind ik het echt zielig voor die hond als je hem schopt. Ik snap dat je dat uit verweer doet, maar toch. ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wahahaha xD Arme jij :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarschijnlijk wilde hij alleen maar spelen, om dan te gaan schoppen? Hmmm. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    niet gebeten
    wel gekrabt door een rotkat
    en het bloedde verschrikkelijk
    hij zette gwn zn nagels in mn been
    ben blij dat dat beest dood is
    sorry dat ik dat zeg, ik heb niks tgn katten want ik heb er zelf 1 gehad
    maar die zette zn nagels niet in mn been

    door een kat(cat)
    en gister ben ik nog gekrabt door me kat(cat)
    over die snee zit nu me horloge(krul)


    Shoganai i ne~