• Ik ben gebeten door een Tekkel!
    Ik ben net in mijn kratenwijk gebeten door een tekkel.
    Klotebeest! Ik heb die tekkel mooi een schop gegeven!
    Maar ik stond niet eens in die hond z'n tuin, maar in de tuin daarnaast. Komt dat beest op me af gerent en zet zo'n z'n tanden in me. Gelukkig bloed het niet. Als ik dat beest ooit weer tegen kom, geeft ik het nog een keer een schop.

    Om dit topic nuttig te houden.
    Zijn jullie ooit ook gebeten door een hond of door een ander beest?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Weet je dat nou echt niet slim is wat je hebt gedaan? Als die tekkel je zonder reden gebeten hebt, kun je daar beter de eigenaar van op aanspreken en níet het beestje schoppen. Zo iets onthouden ze zeker, en geloof me ze kunnen dingen lang onthouden. Volgende keer dat deze tekkel je ziet, zal hij/zij nog aggresiever zijn omdat jíj hem geschopt hebt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik door'n hond & redelijk hard ook ;o.
    dusja --'

    charm,
    vroeger sliep ik een keer met een hond in een mand -.-'
    en vorig jaar was ik als de dood voor honden,
    maar ik ben nog niet gebeten.. (:

    ik zou denk ik de hond niet gaan schoppen, ik was allang weg gerend
    ;p


    Me so good.

    ik ben nog nooit gebeten:Y) gelukkig 8D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is een Tekkel groot?
    Arme jij :')
    Ik ben ooits eens door mijn cavia in mijn vinger gebeten en dat bloedde wel (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    Is een Tekkel groot?
    Arme jij :')
    Ik ben ooits eens door mijn cavia in mijn vinger gebeten en dat bloedde wel (cat)

    Nee, een tekkel is een klein koppig hondje (sommige zeggen er een worstenhondje tegen om zijn vorm)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je hoeft dat beest toch niet gelijk een trap te verkopen?


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    BadHero schreef:
    Is een Tekkel groot?
    Arme jij :')
    Ik ben ooits eens door mijn cavia in mijn vinger gebeten en dat bloedde wel (cat)


    Nee Tekkels zijn kleine KUT hondjes(6) ik haat ze vanaf nu


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    niet schoppen dat is niet lief (krul)
    en die hond moet gewoon opkakken


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Je hoeft dat beest toch niet gelijk een trap te verkopen?


    Hij beet me, ik wou hem weg hebben. Wat zou jij doen? Je lekker laten bijten?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee, gelukkig niet x'd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja...door mijn poedel :')
    Maar dat was maar om te spelen...nu is hij dood :'(
    Ik word wel aangevallen door alles wat veren heeft
    En dan verschieten mensen er van dat ik er bang van ben ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ook tijdens de kranten.
    Ik m'n fiets voor het huis neer gezet en de krant in de bus gedaan. En ik liep terug en toen kwam er zo'n man langs(die ik overigens elke ochtend tegen kwam) met 2 honden. Dus ik wachten want een van die honden naar mij grommen. Zegt die gast; ja je kan er wel langs hoor. Dus ik er langs fietsen. HAP.. Hangt er een hond aan m'n been. Ik huilend verder fietsen want het deed echt pijn. Und toen ik thuis kwam ging ik naar de schade kijken, mijn broek was kapot en ik had 3 gaten in mijn been. T bloedde niet, maar het scheelde niet veel. En de vrouw van die man maar ontkennen dat haar hond echt niet kon bijten blablabla. Dus die man kwam er later bij(we wren er heen gegaan), zegt hij; ja ik zag hem wel naar haar been gaan maar ik dacht dat er niks was gebeurd.. Nou dus wel! Het heeft een jaar geduurt voordat die wondjes weg waren):...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee, ik houd van honden.
    En ik vind het zielig als je ze schopt! ;o


    You are beautiful, you are love.

    ReinaxSergio schreef:
    Ja, ook tijdens de kranten.
    Ik m'n fiets voor het huis neer gezet en de krant in de bus gedaan. En ik liep terug en toen kwam er zo'n man langs(die ik overigens elke ochtend tegen kwam) met 2 honden. Dus ik wachten want een van die honden naar mij grommen. Zegt die gast; ja je kan er wel langs hoor. Dus ik er langs fietsen. HAP.. Hangt er een hond aan m'n been. Ik huilend verder fietsen want het deed echt pijn. Und toen ik thuis kwam ging ik naar de schade kijken, mijn broek was kapot en ik had 3 gaten in mijn been. T bloedde niet, maar het scheelde niet veel. En de vrouw van die man maar ontkennen dat haar hond echt niet kon bijten blablabla. Dus die man kwam er later bij(we wren er heen gegaan), zegt hij; ja ik zag hem wel naar haar been gaan maar ik dacht dat er niks was gebeurd.. Nou dus wel! Het heeft een jaar geduurt voordat die wondjes weg waren):...


    Heb je wel een tetanus prik gehad(krul) dat was het eerst wat mijn moeder zei


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'