• Zijn Gaby en ik goede vriendinnen?! Dacht het wel!!!
    Ze logeert hier~!!!!!!!!!!!!!!

All I need is your love

Trouwens, ik wist niet dat jij en Gaby vriendinnen waren! Wat mis ik hier, zeg..

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Rebellaaa schreef:
    (...) Volgens mij heb je ge verkeerde gequote lieve schat [a]
    En volgens mij zei ze het niet om mensen op te knappen, maar om ze iets duidelijk te maken.

Oeps. Even goeddoen lol.

Ik ben gemeen xoxo

Everest schreef:
    (...)
    Ik vond je reactie nogal overbodig. Als ze daar blij mee wil zijn, mag ze dat toch doen? Als het je irriteert dan kijk je toch gewoon niet in het topic? Er is niemand die je dwingt...

OT: Nog veel plezier dan ;D

Dan kijk je toch niet naar mijn reactie,ik zeg gewoon wat ik vind,dat is mijn goed recht. En bij sommigen is het nogal moeilijk om ze te negeren. Je ziet het topic toch staan en ik vind het nogal een onnodig topic die ik eerder bij off-topic zou zetten dat bij stamcafé.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Exercitus schreef:
    (...)
    Dan kijk je toch niet naar mijn reactie,ik zeg gewoon wat ik vind,dat is mijn goed recht. En bij sommigen is het nogal moeilijk om ze te negeren. Je ziet het topic toch staan en ik vind het nogal een onnodig topic die ik eerder bij off-topic zou zetten dat bij stamcafé.

Mag iemand niet blij zijn? Stamcafé gaat toch over alles? Offtopic zijn onbenullige topics, zoals "Ja ik schijtte net in mijn broek" enzo.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Cassiopeia schreef:
    Trouwens, ik wist niet dat jij en Gaby vriendinnen waren! Wat mis ik hier, zeg..

Je weet nog wel meer niet. -wbw

[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:11 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Cassiopeia schreef:
    (...)

Mag iemand niet blij zijn? Stamcafé gaat toch over alles? Offtopic zijn onbenullige topics, zoals "Ja ik schijtte net in mijn broek" enzo.

En dit noem je niet onbenullig? Nou ik wel. En als je daar een probleem me heb pech.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Jigsaw schreef:
    Gezellig ;D

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Exercitus schreef:
    (...)
    En dit noem je niet onbenullig? Nou ik wel. En als je daar een probleem me heb pech.

Wat ben jij een gezellig persoon zeg.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Oke gezellig (:

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Kunnen we even bij 't onderwerp van het topic blijven. Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken hoe die reageert. Al zijn vriendelijk reacties meer welkom :'D

"I shut my eyes in order to see.'

Jabberwocky schreef:
    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

En nee dit gaat niet enkel om dit topic, maar gewoon om zoals iedereen de laatste paar dagen reageerd. Als je Quizlet niet meer leuk vind, dan zet je het een week uit, misschien dat het dan wel weer wat leuker is..? Is maar een tip, want dit gaat ook nergens meer over natuurlijk..

Amen.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Oja trouwens: Have fun! 8D Mag ik ook komen, ik heb niks te doen :/

Everything means nothing, if I ain't got you.

Nou, leuk..(nerd)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Jabberwocky schreef:
    Willen alle mensen met een ochtend/middag humeur even onder de trein gaan staan ofzo. Loop het toch niet zo te verzieken voor anderen waar jullie last van hebben. Hou je ergenis en kinderachtige gedrag svp bij je als je teminste niet te egoïstisch bent om ook eens een keer aan de gemoedstoestand van anderen te denken..

En nee dit gaat niet enkel om dit topic, maar gewoon om zoals iedereen de laatste paar dagen reageerd. Als je Quizlet niet meer leuk vind, dan zet je het een week uit, misschien dat het dan wel weer wat leuker is..? Is maar een tip, want dit gaat ook nergens meer over natuurlijk..

Onder de trein gaan staan is mij wat te drastisch, maar je zou ook gewoon niet kunnen regeren idd. (:

OT; Leuk, veel plezier! (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

KAK schreef:
    (...)
    Sommige mensen hebben serieuze problemen en dan ga jij even lekker lopen zeggen dat ze onder de trein moeten springen.
    Daar knappen ze echt van op man!

Inderdaad.
    waar de FUCK sloeg die comment op.