• Dit verhaal word verteld uit 2 personen, Fernando Torres & Naomi Amor.

    Fernando Torres is een bekend voetballer uit Spanje, hij is net weggegaan bij Liverpool en heeft een nieuw contract gesloten bij FC Barcelona, een goed lopende club. Fernando Torres staat bekend als een echte vrouwenverslinder, hij heeft de ene na de andere vrouw maar echte liefde lijkt niet voor hem gemaakt te zijn, toch ontmoet hij op een simpele middag de - in zijn ogen - mysterieuze Naomi Amor, hij word opslag verliefd maar wil niet toegeven omdat hij nu eenmaal ‘verslaafd’ is aan vrouwen. Gaat hij een spelletje met haar spelen of kiest hij toch voor zijn gevoel en voor een kans op liefde? En wat betreft naomi, ze is een jonge charmante en mooi meid van 20. Ze heeft sinds kort een carriére bij een mode magazine, soms doet ze ook aan modellen werk en ze droomt nog altijd van een eigen kledinglijn. Ook naomi heeft zo haar geheimen, haar grote liefde heeft haar een jaar lang bedriegt met andere meiden en zelfs daarna kwam ze met verkeerde jongens thuis, want keer op keer werd ze weer bedrogen. Ze is dit helemaal zat en wilt zo een jongen eens flink te grazen nemen, om zijn hart eens flink te breken. wanneer ze op een simpele middag Fernando Torres tegen het lijf loopt, weet ze gelijk dat hij de perfecte jongen is voor haar spelletje.

    Maar wat als beide spelletjes anders uitpakken dan ze verwacht hadden?

    Dit is mn allernieuwste story, ik heb hem alvast aangemaakt maar nog geen hoofstukken erbij gezet omdat ik er nog niet zeker van ben of ik er wel mee door moet gaan & daarom wou ik jullie mening weten! alvast bedankt hahha! xoxo

    btw hierboven staat de beschrijving enso al maar voor de mensen die de story willen gaan lezen, heb ik hier ook de link naar de story!
    Love is just a game

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 3:11 ]