• Ik vind al anderhalf jaar een jongen leuk. En eindelijk heb ik het idee dat er wat gebeurd, we smsen en we lachen naar elkaar op school...
    Maar nu heb ik 2 dagen geleden te horen gekregen dat hij al 2 keer met een meisje uit zijn klas heeft gezoend. Die een enorme slet is (ze had een keer een afspraak gemaakt om met iemand naar bed te gaan (ze is 13!) maar die jongen had afgezegd) en zij vind hem ook leuk. Maar hij haar niet. Hij wilt niks met d'r. Maar alsnog vind ik het ongeloofelijk kut. Ik heb heel erg hard gehuild toen ik het van een vriendin hoorde, en daarna ook nog 2 keer. Verder voelde ik me helemaal niet lekker later die dag. En ik ben gister en vandaag thuis gebleven. Kan je ziek zijn van verdriet? Ik vond hem wel echt heel erg leuk, hij was mijn eerste liefde. Iemand die ook liefdesverdriet heeft (of heeft gehad), en die tips ofzo kan geven?


    Life is what you make it

    Ik weet hoe dat voelt en dat is echt helemaal niet leuk! Ik heb daar een paar maanden terug ook heel erg last van gehad. Wat ik gedaan heb:

    -Eerst lekker uihuilen
    -Klagen bij vriendinnen
    -Zielige films kijken
    -Chocolade en ijs eten
    -Nog meer klagen bij vriendinnen
    -Disney films kijken
    -De jongen vergeten, al was dat moeilijk en zeggen dat er meer vissen in de zee zwemmen en dat ik beter verdien

    En resultaat, ik ben nu weer verliefd ;)

    Sterkte meis! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet precies hoe je je voelt, alleen heb ik het (nee niet om aandacht te trekken) iets erger meegemaakt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hij vindt haar toch niet leuk? Dan is er toch geen probleem?


    Life is hard and then we die

    Dat gevoel ken ik... Maar eigenlijk heeft nerveus alles al gezegd wat in normale gevallen geldt. Ik hoop voor je dat je eroverheen komt! (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PUKKELxDING schreef:
    Hij vindt haar toch niet leuk? Dan is er toch geen probleem?

    Maar ze zitten wel de hele tijd naar elkaar te kijken en zij vind hem wel leuk...
    Dikke kans dat het maar een roddel is dat hij haar niet leuk vind.

    En aan de rest:
    Dank jullie (H)
    Ik zal zoveel mogelijk ijs gaan eten en klagen als ik kan ;)


    Life is what you make it