• Bijgevolg kon ik het niet laten Ubuntu toch als username te nemen. Het woord is moeilijk te vertalen, maar het wordt vaak gedaan met hetgeen op het plaatje staat of gewoon menselijkheid naar anderen toe. Of, zoals op deze site staat, "ik ben wie ik ben door wie we allen zijn". Wat het ook exact moge betekenen, de boodschap van het woord is geloof ik wel duidelijk. Het leunt ook vrij dicht aan bij Firgun, mijn vorige username, die ik toch al even had ondertussen. Maar Firgun komt zeker terug. c:


    Ik kijk altijd naar de betekenis van het desbetreffende woord als ik een username kies, maar ik vroeg me af hoe jullie je usernames kiezen? Lijkt me wel interessant om weten. (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 21:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ubuntu is het computermerk dat onze school gebruikt :'D en welk lettertype we moeten gebruiken


    ik wist niet dat het woord zo'n diepe betekenis had (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heel erg mooi!!

    Eigenlijk gewoon wat ik mooi/leuk vind. Het zou in de toekomst ook een mooi woord met diepere betekenis kunnen zijn, maar op dit moment houd ik het hierbij (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oooh geweldig!

    Deze username houdt verband met een verhaal dat ik aan het schrijven ben met Laura/Findonir.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2017 - 22:48 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Leuk! En ook een mooie betekenis!
    Mijn username is een personage uit de boeken van Thomas Harris, maar beter bekend van de film The Silence of the Lambs.

    Awesome, mooie betekenis!

    Ik heb meestal achternamen van acteurs/actrices waar ik op dat moment obsessed mee ben. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moest ook aan dat computerprogramma denken, maar vind het leuk klinken. :3 Mooie betekenis ook.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind het echt een leuke username :3 Al moet ik bekennen dat ik dacht dat het een Afrikaans woord was :')

    Mijn usernames komen bijna altijd uit games die ik graag speel (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn usernames zijn allemaal Grieks, Romeins ofHarry Potter.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oeh, ik hou van zulke woorden! Er staan ook enkele in mijn lijst c:

    Mijn usernames verschillen altijd heel erg. Er zit niet echt een specifiek iets achter.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mooie betekenis van de username! Zelf kies ik namen uit die een echte betekenis hebben of van personen die ik mag, als die nog niet bezet is haha. Wat heel vaak gebeurd, helaas.

    Mirinae is een Koreaans woord en het betekent zoiets als "the Milky Way".


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het klinkt ook gewoon leuk.

    Wasikowska komt van Mia Wasikowska, die Jane Eyre speelt in de gelijknamige film.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zoals een aantal mensen hierboven al zeggen was mijn eerste gedachte "goh, iemand die zichzelf heeft vernoemd naar een besturingssysteem", haha. Ik vrees dat ik ook niet zo gemakkelijk van die associatie af zal komen, want ik heb zelf een oude laptop die op Ubuntu runt, maar ik vind het wel heel gaaf om te leren dat het blijkbaar geen volkomen willekeurige naam is, maar ook echt iets betekent. En zoals Fren zegt, het klinkt ook gewoon heel leuk, wat ook nooit kwaad kan. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik deel die liefde met je, er zijn zo'n mooie woorden,
    dat in combinatie met internet is al helemaal geweldig; het is altijd fijner als je de betekenis er van vindt.
    Ik vond mijn username ook tijdens het scrollen tussen leuke, speciale woorden.
    tacenda: things better left unsaid


    I'm becoming the best version of myself.

    Apa schreef:
    Awesome, mooie betekenis!

    Ik heb meestal achternamen van acteurs/actrices waar ik op dat moment obsessed mee ben. ^.^


    *cries* same.


    Danmarks Dynamite.

    Mooie betekenis voor je usernames.

    Ik kies shipnames of achternamen (soms voornamen) van mensen die ik geweldig vind als username. Mijn huidige is dé ship uit (T2) Trainspotting.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."