• Dit zijn/worden fictieve oftewel verzonnen verhaaltjes, waarbij jullie je fantasie mogen gebruiken.

    Je BFF heeft een moord op z'n geweten waarvan jij getuige bent. Jij weet dus dat het je BFF was die het heeft gedaan. Je hebt je als getuige gemeld en mag uit 5 personen de moordenaar kiezen. Wat zou jij doen?

    ->Ga niet vragen wáárom dingen uit dit verhaal zo zijn als ze zijn, het is ook maar een stel dat...

    Leef je uit! ;d

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jigsaw schreef:
    Uh, als ik er getuige was van en niks deed dan ben ik toch medeplichtig? Dus als ik mijn BFF zou verlullen, dan verlul ik mezelf ook direct. 8D

    Dat is niet waar. Als je het van een afstand ziet dan ben je niet medeplichtig. Stel dat er een hele groep omheen staat van mensen die het zien, maar niemand die iets doet, dan zijn die niet allemaal medeplichtig. Als jij er tussen staat dan ben je dus niet medeplichtig. Je bent pas medeplichtig als je aan de moord hebt meegewerkt of het vantevoren wist en er niets aan hebt gedaan.

    Ik zou het vertellen. Een moord is iets wat niet goed te praten is en ik zou een moordenaar niet als vriendin willen. Dat ze iemand vermoord heeft betekent dat ze het van tevoren gepland heeft en dat ze echt plannen heeft gemaakt om iemand te doden en dat is iets zieks en de echte moordenaar moet gestraft worden. Mijn BFF of niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Jigsaw schreef:
    Uh, als ik er getuige was van en niks deed dan ben ik toch medeplichtig? Dus als ik mijn BFF zou verlullen, dan verlul ik mezelf ook direct. 8D

    FACEPLANT schreef:
    Verraden.
    1. BFF of niet, ze heeft iemand vermoord.
    2. Anders draait er een onschuldig persoon voor op.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Amistad schreef:
    zeggen dat diegene er niej tussen staa =P