• never mind, ik heb er al een.
    OMG OMG OMG IK DURF NIET het spel niet te spelen ;_;

    het gaat dus om het spel Amnesia: The Dark Descent, benoemd tot engste game ofzo. En hij is srsly eng. Het is 100% Run&hide.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 21:02 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb hem niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG OMG OMG
    ik kwam een monster tegen ;-;
    en mijn vriendin
    gilde het uit
    en toen moest ik ook gillen
    EN OGGOMKRWH HK OH ;-;
    ik speel het nooit meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    De 1e keer zag ik het monster niet eens :'D


    -

    Kikkeli schreef:
    OMG OMG OMG
    ik kwam een monster tegen ;-;
    en mijn vriendin
    gilde het uit
    en toen moest ik ook gillen
    EN OGGOMKRWH HK OH ;-;
    ik speel het nooit meer.

    zeg nooit nooit.


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    De 1e keer zag ik het monster niet eens :'D
    Kan ik me voorstellen want dat is toch in zo'n kelder? Daar is het donker en toen gingen we emo in een hoekje zitten en op een afstand stond dat manntje in het licht dat uit het raam kwam, maar het poppetje was toch helemaal zwart en hij stond daar srsly 5 minuten lang niks te doen ;-; omg we waren zo bang.

    Het spel ging steeds op pauze :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Lijkt me vet eng...
    I want it :9~

    Kikkeli schreef:
    (...)Kan ik me voorstellen want dat is toch in zo'n kelder? Daar is het donker en toen gingen we emo in een hoekje zitten en op een afstand stond dat manntje in het licht dat uit het raam kwam, maar het poppetje was toch helemaal zwart en hij stond daar srsly 5 minuten lang niks te doen ;-; omg we waren zo bang.

    Het spel ging steeds op pauze :'D

    Ja daar! Maar vriend van me zei zo steeds dat hij het monster zag maar ik zag niks o_o en de 2e keer zag ik hem wel en wou ik gelijk stoppen..

    Eng spel :'D


    -

    sinds wanneer ben jij bang? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    sinds wanneer ben jij bang? (cat)
    dude
    ik ben srs niet bang geweest voor elke film dan ook (wel geschrokken ofzo) maar... fuck.. dit spel is eng

    ;-; bij elk geluid ging ik emo in het donker zitten in een hoekje of in een kast. toen ik gegrom hoorde ben ik van de computer WEGGEREND.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)dude
    ik ben srs niet bang geweest voor elke film dan ook (wel geschrokken ofzo) maar... fuck.. dit spel is eng

    ;-; bij elk geluid ging ik emo in het donker zitten in een hoekje of in een kast. toen ik gegrom hoorde ben ik van de computer WEGGEREND.



    Hahahaha!
    Who's afraid of the big, bad Sem? :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kikkeli schreef:
    (...)dude
    ik ben srs niet bang geweest voor elke film dan ook (wel geschrokken ofzo) maar... fuck.. dit spel is eng

    ;-; bij elk geluid ging ik emo in het donker zitten in een hoekje of in een kast. toen ik gegrom hoorde ben ik van de computer WEGGEREND.


    Stiekem had ik dat willen zien (:
    Maar oké. Ik zwijg beter, want ik was wrs al veel eerder weggerend (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat ik dat spel morgen niet ga spelen.. Als sem al bang is =O
    ahoewel.. ben nog nooit bang geweest voor een film..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weetje wat de oplossing is? Naar deze walkthrough gaan kijken :Y) Want Toby maakt alles minder eng x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Weetje wat de oplossing is? Naar deze walkthrough gaan kijken :Y) Want Toby maakt alles minder eng x]


    XD omg
    ik keek het
    en ik ging stuk 'what's that, is that strawberry sauce?'

    ik kan et spele =D alleen ik durf nu niej XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you