• Ik ga naar een vriendin. Dan gaan we boodschappen doen, eten, klaarzetten, oliebollen bakken, lol maken. Dan komt de rest van onze groep en kan het aftellen beginnen. En dan vuurwerk afsteken (wat ik helemaal niet durf, maar goed). Dan blijven ik en nog een paar mensen daar slapen.

Zo en wat doen jullie?

-Excuze moi, als er al een topic hierover was-

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Thuis met de familie spaghetti eten of gourmetten, één van de twee en het andere eten we de volgende dag. En dan kijken of er wat leuks op tv is, en dan aftellen en zo en buiten staan kijken naar het vuurwerk. Op de dag zelf, ga ik met mijn vader oliebollen bakken want zelfgebakken zijn ze het lekkerst.

Behind every great man there’s a great woman

Geen idee :')

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

BigChocolate schreef:
    Thuis met de familie spaghetti eten of gourmetten, één van de twee en het andere eten we de volgende dag. En dan kijken of er wat leuks op tv is, en dan aftellen en zo en buiten staan kijken naar het vuurwerk. Op de dag zelf, ga ik met mijn vader oliebollen bakken want zelfgebakken zijn ze het lekkerst.

Samen met je vader? Klinkt leuk!^^

If you had never come out of the blue, I would've stay

Naar mijn oom, tante en nichtjes. Gourmetten, caberatiers kijken en vuurwerk afsteken. ;D

Tell me about it, stud.

We zijn met een aantal meiden aan het regelen om uit te gaan.
    Maar een deel kan niet, ik heb geen vervoer (net als nog wat andere) duus.. ik denk niet dat het hem wordt..
    En dan zit dus lekker thuis met mijn familie.. Ook leuk

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Mijn beste vriend komt hier slapen, donderdag tot zaterdag of zondag. We gaan met oud en nieuw sowieso blowend het jaar in, yeahh! :'D

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Trachten mijn sushi op te eten.

Only losers can act the way you do

Olieballen vreten en hopen dat mijn broertjes niet gewond raken van het vuurwerk afsteken. (:

wth.

Ik ga naar mijn broer, daar komen nog een aantal vrienden van hem (:
    En deze keer doet niemand de deur meer open als er 's ochtends vroeg geklopt wordt :'D..
    -Ik weet niet of iemand in de krant heeft gelezen van die 'Man met 27 kilo illegaal vuurwerk' van vorig jaar, maar dat was mijn broer. En ik lag lekker te pitten toen er opeens een agent voor mijn neus stond .__.

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik ga naar een vriendin en dan gaan we onze paarden verzorgen, misschien ga ik nog rijden en dan gaan we eten.. Dan gaan we voor de tv hangen en cadeautjes uitpakken :3 en daarna nog meer tv kijken en/of spelletjes spelen en dan buiten naar het vuurwerk kijken en dan ga ik weer naar huis (:

[ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:09 ]

Never look back, don't doubt tomorrow.

Ik wil ook een oud en nieuw zoals jou! Ik weet niet wat we gaan doen.

it's so empty living behind these castle walls

tot 22:00 bij mama, daarna naar een vriend van me en daar vervolgens helemaal los gaan jongeh :D

Life is hard and then we die

Met onze vriendinnengroep (10 ongeveer) bij een vriendin thuis eten en gezellig doen en al die dingen. En dan waarschijnlijk nog naar het centrum. En hopelijk is daar dan scoutsvolk. (krul)

Ik ga naar mijn neven, dan met hun naar vrienden van ze (die ik ook wel goed ken) daar feestje maken, en daarna bij m'n neef blijven slapen.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik ga naar mijn beste vriendin. En normaal zouden we naar een dorpskroeg maar alles is afgelast wegens een kerst drama in dat dorp.

[ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 22:30 ]

-