• Ik wou even zeggen, dat ik het een beetje raar vind om een topic waarin 'iedereen' lol heeft te sluiten wegens hoofdlettergebruik. Niemand die meedeed met het topic stoorde zich (dacht ik) hieraan.

    Mijn mening. Nu die van jullie.

    AUB, mods, niet sluiten.
    Luister bitte naar eens voor 1x -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij luisteren sowieso wel, maar ga jullie gang (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er was niks mis met dat topic. Ik vind dat er wel één topic moet zijn waarin we alles mogen (hoofdletters enzo, 'offtopic').
    het is logisch dat offtopic gaan in andermans topic vervelend is, dat snap ik heus wel. dus ik begrijp dat die wel gesloten worden.

    als je er last van hebt, kijk je NIET in dat topic. zo makkelijk is het.
    Echt, alle lol die we hebben wordt weggenomen.
    en anders maken jullie een nieuwe regel voor Q:
    -no fun allowed.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 22:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    En er dan nog waarschuwingen achteraan sturen.. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben het eens met sem


    Life is a beautiful struggle

    ik snap sws niet waarom je niet met hoofdletters mag praten...

    En dit gaat ook over entertainment, als wij niemand beledigen, en iedereen heeft lol; laat ons lekker met hoofdletter typen of 'Offtopic' gaan.

    Ik kom hier niet om me te onderwerpen aan het gezag van mensen die soms zelfs jonger zijn dan mij en denken het beter te weten, terwijl het een fucking site is waar iedereen vrijwillig op komt en toch redelijk zijn gang moet kunnen gaan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Atmosphere schreef:
    En dit gaat ook over entertainment, als wij niemand beledigen, en iedereen heeft lol; laat ons lekker met hoofdletter typen of 'Offtopic' gaan.


    pseudoniem schreef:
    ik snap sws niet waarom je niet met hoofdletters mag praten...



    Enterrement schreef:
    En er dan nog waarschuwingen achteraan sturen.. >.<


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Maar dan ook echt één topic waar je je hele berichten in hoofdletters mag.
    In gewone topics van andere mag het dan niet, begrijpelijk. Een paar woordjes mogen dan misschien wel, maar niet het hele bericht.
    Dus ik vraag: Één topic zonder regels en in andere topics mogen een paar woorden wel in hoofdletters maar niet het hele bericht?

    ;x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 22:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    pseudoniem schreef:
    ik snap sws niet waarom je niet met hoofdletters mag praten...
    Spam ofzo..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neen, ik vind van niet.
    Als de mods vinden dat het erover gaat en een aantal keren zeggen dat het genoeg is en die waarschuwingen dan genegeerd worden, dan vind ik niet dat ze te streng zijn, maar gewoon rechtvaardig.

    Wij proberen het leuk voor iedereen te houden en dat lukt niet wanneer er niet geluisterd wordt. We hebben er heus geen probleem mee dat er eens een berichtje met hoofdletters staat, maar het gebeurd tegenwoordig gewoon constant. Dat is zowel voor ons als voor andere users niet prettig.
    Moesten jullie wat meer luisteren, zouden de regels verslappen en zouden we er ook niet meer zo op letten, maar nee, jullie gaan gewoon lekker door en doen alsof we niet bestaan.
    Dan zit er inderdaad niets anders op dan een slotje zetten.


    Let the Night embrace you

    Kikkeli schreef:
    als je er last van hebt, kijk je NIET in dat topic. zo makkelijk is het.
    Echt, alle lol die we hebben wordt weggenomen.
    en anders maken jullie een nieuwe regel voor Q:
    -no fun allowed.

    Onuitgesproken regels zijn ook regels..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha, nu is het precies of die mods zijn onze ouders, dat gevoel krijg ik toch.


    None but ourselves can free our minds.