• Ik zal het je even vertellen!
    Ik heb echt zin om een verhaal te starten, maar niet zomaar een verhaal ... een verhaal vol intriges, vraagtekens en jawel hoor mysterieuze incidenten. Het lijkt me echt heel leuk om een moord in elkaar te knutselen en de lezer stukje bij beetje dichter bij de waarheid te laten komen.
    Natuurlijk dacht ik al na en kwam ik tot de conclusie dat dit niet zo simpel is, jammer genoeg. :/
    Maar het lijkt me wel leuk en nu komt hier vraag numero 1: Lijkt het iets om te doen, zouden mensen interesse tonen hier om dat te lezen.
    En vraag numero 2: zijn er hier al verhalen op Q omtrent dat genre?
    Zoja, dump ze hier, maar hou rekening met het volgende:
    IK BEN EEN ZEER KRITISCHE LEZER.
    Wat wil zeggen dat ik echt een bijna perfect verhaal moet hebben om te lezen.

    Ik zou zeggen;waag je kans :Y)
    Voor goeie verhalen zijn altijd lezers te vinden =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het lijkt me wel leuk hoor,zo'n verhaal.

    Zeg me wanneer je begin..

    Ik ken niemand die hier al zo'n verhaal heeft.


    dus succes!!


    I love BTR and One Direction!

    Lijkt me wel leuk, volgens mij zijn er weinig tot geen van dat soort verhalen hier op Q. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doeeeeeen :}

    En ik heb alleen een verhaal waarbij de hoofdpersoon een moordenaar is x:


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ten eerste ik hou sws wel van een verhaal waarin de zaak langzaam word opgelost, omdat ik juist dan wel wil doorlezen,
    ik vind het een goed idee dus!


    Alleen maar tranen van geluk

    Maak een verhaal over sperma! Ö
    Haha nee joke, ik vind het ook fucking kinderachtig gedoe. Begin er gewoon aan, je ziet vanzelf wel hoe het loopt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet denken, maar doen 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.