• Wow, vanavond is het al oudjaar. ö
    Dit jaar ging echt verschrikkelijk snel, vinden jullie niet?
    Ik vind het echt allemaal zo raar.
    Vandaag nog 2010, morgen al 2011.
    Dus bij deze wens ik iedereen een zalig 2011,
    en dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen! :'D

    Wat doen jullie vanavond? D:
    Ik ga bij vrienden van mijn ouders, die nog andere mensen hebben uitgenodigd.
    En ze zijn Frans, dus ik mag mijn beste Frans weer eens gaan bovenhalen.
    Pff. D:

    En wat was jullie hoogtepunt uit 2010?
    Daar ben ik wel eens even beniewd naar. D:
    Het mijne was het concert van Tokio Hotel op 25 februari.

    Ik voeg er nog even een paar vraagjes aan toe D:

    Wat waren jullie dieptepunten in 2010?
    Hm, bij mij was het denk ik dan toch mijn school (klas) dat echt rot tegen me was enzo.

    En wat zijn je vooruitzichten in 2011?
    Binnen een week en 2 dagen naar Amerika, in maart naar een dansbeurs in Londen, en in de zomer naar L.A. en heel de Westkust! D: En hopelijk nog een paar concerten. :]

    Love, Tillylicious.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 12:38 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mijn liefje zijn ouders zijn weg dus, we gaan samen koken, een film kijken, iets drinken en vuurwerk kijken in de stad enzoo ;D

    en men hoogtepunt was in de zomer toen we eindelijk een koppel werden en ook het begin van het nieuwe jaar want ik heb vorig jaar 2009-2010 gedaan in stijl ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Mijn hoogtepunt uit 2010 was dat mijn vriend eindelijk (na 2 jaar samen zijn) naar Nederland kwam! <3


    & Ik ben vanavond overal en nergens. Bij mijn oma's buurten, thuis even hangen, dan naar m'n neef om te feesten en dan zie ik het wel weer. ;D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 9:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    2010 was bijna gewoon helemaal een rot jaar voor mij :')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ga rond lopen met een vriendin van mij. Dan maken we bij een veldje gewoon een vuurtje en daar komen meer kennissen. Dan gaan we daar gewoon een beetje vuurwerk afsteken. Dan om 12 uur gaan we even naar huis en iedereen daar gelukkig nieuwjaarwensen. -vorig jaar was ik gelijk naar de overburen gerent, daar was mijn moeder niet zo blij mee.- '
    En dan , uuhm ga ik weer wat rondlopen en vuurwerk afsteken.

    --

    Ik kan nu niet echt een hoogtepunt bedenken.

    xx

    Ik bak vandaag oliebollen met mijn vader, en dan ga ik ze samen met mijn vader en moeder de oliebollen brengen bij mijn opa en oma's. En vanavond maakt mijn moeder spaghetti en gaan we wat leuke dingen op televisie kijken. En morgen gaan we gourmetten! En mijn hoogtepunt was...mijn overgang tot een hoger niveau op school, het dieptepunt was de finale van het WK omdat we verloren.

    Vanavond;
    Ik ga vanaaf eerst thuis zijn, en dan naar een vriendin toe. huhuhu..

    Hoogtepunt;
    Weet ik eigenlijk niet, er waren zowel diepte punten als hoogtepunten. Zo heb ik dit jaar veel nieuwe vrienden gemaakt, geleerd wie mijn echte vrienden waren, en de mensen leren kennen waarmee ik voor altijd vrienden zal zijn. 2010 was een goed en slecht jaar qua vriendschap voor mij, denk ik. Op dat gebied heb ik het meeste geleerd denk ik hehe.


    Alleen maar tranen van geluk

    vanavond:

    Thuis zijn met mijn familie

    hoogtepunt:

    Dat ik mijn droom achterna ben gegaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vanavond:
    Met familie, de hele dag. Vind het altijd super gezellig wanneer we bij elkaar zijn met elkaar.

    Hoogtepunt:
    Hmm, 2010 was nou niet echt een knaljaar voor me. Het hoogtepunt is dan ook dat ik nu eens goed heb geleerd wie mijn echte vrienden zijn en wie niet. Scheelt mij weer een paar fakers. (cat)


    Everything is worse without music.

    Vanavond;
    Ik wordt zometeen opgehaald door een vriendin en dan gaan we boodschappen doen (alcohol). Daarna gaan we andere dingen doen. S'avonds komen de rest van de meiden en dan wordt het dikke party, haha.

    Hoogtepunt;
    Ik kan geen hoogtepunten bedenken. 2010 was niet mijn jaar. Veel ruzie gehad. Problemen met jongens. Dacht dat ik mensen kon vertrouwen en dat bleek dus niet het geval.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik blijf vanavond thuis en ga vuurwerk afsteken met mijn vader ;p
    En daarvoor spelletjes doen met het gezin enzo (:

    Mijn hoogtepunt van 2010 was... Geen idee eigenlijk. 2010 was gewoon een leuk, maar gewoon jaar, zonder échte hoogtepunten (:

    En jij ook een gelukkig nieuwjaar :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Futuristic schreef:
    Vanavond;
    Ik ga vanaaf eerst thuis zijn, en dan naar een vriendin toe. huhuhu..

    Hoogtepunt;
    Weet ik eigenlijk niet, er waren zowel diepte punten als hoogtepunten. Zo heb ik dit jaar veel nieuwe vrienden gemaakt, geleerd wie mijn echte vrienden waren, en de mensen leren kennen waarmee ik voor altijd vrienden zal zijn. 2010 was een goed en slecht jaar qua vriendschap voor mij, denk ik. Op dat gebied heb ik het meeste geleerd denk ik hehe.

    Lol, serieus. Totally the same!

    Vanavond:
    naar vrienden gaan en dan lekker vuurwerk afsteken (en hopen dat me zus haar record van hand verbranden de 5de x haalt 8D)


    Hoogtepunt:
    dat ik eindelijk naar de middelbare _O_ ik werd gepest op de basisschool ;_;
    en toen iets van meer dan 9 vrienden er bij kreeg (baby)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vanavond ben ik gewoon bij mijn ouders thuis met mijn broer, dan gaan we gezellig oliebollen bakken+eten(krul)

    Het hoogtepunt van 2010 was toch wel dat ik ontgroent werd.. :$


    You are beautiful, you are love.

    Het jaar ging inderdaad erg snel!
    Vanavond: lol maken met de vrienden van mijn broer en om 12 uur 's nachts met de hele familie en alle bezoek buiten staan met een glas champagne.

    Hoogtepunt van 2010: Het weekje vakantie in Edinburgh met allemaal onbekende mensen van mijn leeftijd, waar ik de beste vriendinnen aan over heb gehouden en de mooiste herinneringen. Al was dat weekje in Italië daarna beslist niet verkeerd!
    Iedereen een gelukkig 2011!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eerlijk gezegd, weet ik niet of ik een hoogtepunt had. Voor mij was 2010 een saaie jaar. Maar in 2011 ga ik veel hoogtepunten hebben. Concerten, Istanbul, Londen, Halloweenfeest enzovoort.
    Ik ga ervoor zorgen dat 2011 alles behalve saai is.
    Dus laat het nieuwe jaar maar beginnen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.