• Ja hallo iedereen is toch tegen me dus is de enige optie mezelf verwijderen.
    Btw,hou dit topic staande zodat een paar van mijn Bffé's het kunnen lezen,want die zijn namelijk op vakantie¬¬'


    Ik heb hier echt hele leuke vriendschappen gesloten,maar ook veel ruzie gemaakt,vooral vandaag&dat vind ik gewoon kut dus ja.
    MIJN VRIENDINNEN DIE IK GA MISSEN WETEN HET ZELF WEL!


    Achja Say ik weet wel dat je me tegen wilt houden om niet te vertrekken,maar dan zul je binnen nu en 5 minuten er heel veel voor moeten doen¬¬'


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Meid ZWIJG OF IK EN CHAR DOEN JE WAT!


    PARDON ? IK VRAAG HAAR TOCH NIET OM TE GAAN ?
    Chillax , ik heb echt geen zin in ruzie met je .

    Siham.. Wil je even reageren? Ik wil weten wat je denkt op het moment!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    We gan in terapie anders met ze alle xD
    Sorry effe geinig moment >.<

    Droogheid

    Ik weet het nog niet.ik ben hier toch alleen een probleem voor jullie.Iedereen heeft hier al wel eens ruzie met me gehad.Wie wordt de volgende?Hallo ik ben gewoon dom bezig en ik ben wel een slet zonder hart.Dat zeggen mensen toch tegen me,dus dan zal het wel kloppen toch?¬¬'


    joa halo ik heb hier ook altijd ruzie maar ik ag toch niet weg Siham please,!!!!! het was zo hard mijn bedoeling niet!! ik wil je niet kwijt, je bnt mijn allesjj Ik hou van je Like Hell en ik Ga dood zonder jouw!!!!!!


    *He's the one.

    HALLO
    DIE MENSEN ZIJN DAT ZELF
    EN IK HEB NOOIT RUZIE MET JOU GEHAD
    JIJ GAAT GWN BLIJVEN MEISJE.


    don't Worry...Be gay.

    Ik weet het nog niet.ik ben hier toch alleen een probleem voor jullie.Iedereen heeft hier al wel eens ruzie met me gehad.Wie wordt de volgende?Hallo ik ben gewoon dom bezig en ik ben wel een slet zonder hart.Dat zeggen mensen toch tegen me,dus dan zal het wel kloppen toch?¬¬'


    Pardon?! Heb ik ooit ruzie met je gehad? Dacht het dus ff niet hea!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik weet het nog niet.ik ben hier toch alleen een probleem voor jullie.Iedereen heeft hier al wel eens ruzie met me gehad.Wie wordt de volgende?Hallo ik ben gewoon dom bezig en ik ben wel een slet zonder hart.Dat zeggen mensen toch tegen me,dus dan zal het wel kloppen toch?¬¬'

    DUDE IK HEB NOG NOOIT RUZIE MET JE GEHAD!! EN JE BENT GEEN SLET ZONDER HART OKEE IK HOU VN JE EN ALS JE STOPT DAN STOP IK OOK EN DAN DOEK MEZELF OOK NOG WAT AAN IK SWEER JE IK WORD GEK :'( IK WIL NIET DAT JE GAATTT


    We can only learn to love by loving.

    Wij zijn toch sterke dames? xD

    meisje blijf gewoon ik smeek je*smeekt op haar knieen*

    We hebben nu 6 pagina's reacties van mensen die je niet weg willen.. Zegt dat genoeg?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OMFG
    WAT EEN KUT GEDOE
    blijf gwn,


    don't Worry...Be gay.

    Nee Patries&Say hebben NOG geen ruzie met me gehad,maar nu wordt ik weer voor iets uitgemaakt namelijk dit: Een vieze vuile goedkope kanker vadshoofd

    Nou fijn om te weten dat mensen zo over me denken&hopen dat ik kanker krijg¬¬'


    Lalalalalalalala.

    En we zijn al langer dan 5 minuten weg dus kennelijk twijfel je! (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    JIJ MOET BLIJVEN!!!!!!!! IK BEN NIET TEGEN JE EN IK WIL ZEKER DAT JE BLIJFT WEETJE NOG KLEUREN TYPEN??? PLIESSS IK SMEEK HET JE GA NIET WEG!!!!!!! (huil)

    Nee Patries&Say hebben NOG geen ruzie met me gehad,maar nu wordt ik weer voor iets uitgemaakt namelijk dit: Een vieze vuile goedkope kanker vadshoofd

    Nou fijn om te weten dat mensen zo over me denken&hopen dat ik kanker krijg¬¬'


    OMG WIE ZEI DAT TEGEN JE IK DOE DIEGENE EGT FCKING WAT AAN.. :'(


    We can only learn to love by loving.