• Ja hallo iedereen is toch tegen me dus is de enige optie mezelf verwijderen.
    Btw,hou dit topic staande zodat een paar van mijn Bffé's het kunnen lezen,want die zijn namelijk op vakantie¬¬'


    Ik heb hier echt hele leuke vriendschappen gesloten,maar ook veel ruzie gemaakt,vooral vandaag&dat vind ik gewoon kut dus ja.
    MIJN VRIENDINNEN DIE IK GA MISSEN WETEN HET ZELF WEL!


    Achja Say ik weet wel dat je me tegen wilt houden om niet te vertrekken,maar dan zul je binnen nu en 5 minuten er heel veel voor moeten doen¬¬'


    Lalalalalalalala.

    SIHAM BLIJF!

    IK SMEEK JOUWN OM TE BLIJVEN (huil)

    Wat is het probleem dan als je elkaars MSN hebt?
    En ga je nou weg omdat je beste vriendin boos is omdat je haar geen rol hebt geven die ze wou ?
    In plaats van het goed te maken en je problemen op te lossen , loop je weg van ze.
    Whatever

    Ach sommige mensen vinden me toch niet meer dan een domme slet&vieze vadsige hoer met een bitchy hoofd¬¬'


    Lalalalalalalala.

    PLEASEEE SCHATZ BLYFF..
    ALS JE STOPT GAK EGT MET JE MEE...


    We can only learn to love by loving.

    Wie heeft dat gezegt Ö

    Oké? Dus jij wilt je vriendinnen ongelukkig zien? Want je maakt ze ongelukig als je weg gaat!

    Wie dat dat vind moet nog geboren worden!! Jij weg ik weg!!


    *He's the one.

    Ach sommige mensen vinden me toch niet meer dan een domme slet&vieze vadsige hoer met een bitchy hoofd¬¬'


    O_o
    WIE ZEI DAT GODVERDOMME IK GA NR DIE GAST TOE IN LEVEN DE LIJVE EN SLA HEM HELEMAAL KAPOT


    We can only learn to love by loving.

    Blijf blijf blijf =[

    Q word veel minder leuk zonder jouw Toe nou ga aub niet weg =[

    PLEASE !!!

    Love you <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ach sommige mensen vinden me toch niet meer dan een domme slet&vieze vadsige hoer met een bitchy hoofd¬¬'

    SOMMIGE!!
    Niet iedereen!!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach sommige mensen vinden me toch niet meer dan een domme slet&vieze vadsige hoer met een bitchy hoofd¬¬'

    Siham -.- Jij blijft dat beveel ik je,De laatste tijd onstaan er wat spanningen tussen de leden dat klopt ik geef je gelijk,Maar dat is geen reden om weg te gaan,Want anders was ik allang weg/


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jij weg, Char weg, IK WEG! Ik zweer het!

    SIham! We houden van jouwn en dat mag je niet vergeten! Laat ons nu niet zitten (huil)

    Ach sommige mensen vinden me toch niet meer dan een domme slet&vieze vadsige hoer met een bitchy hoofd¬¬'


    ik niet
    ik lieft jou<3333

    SIHAM PLZ GA NOU NIET WEG
    IK HOU FCKING VN JEE DUDE...
    JIJ,CHAR,IVY & JULIA ZIJN MYN FCKING BESTE VRIENDENN... als jij stopt stop ik ook


    We can only learn to love by loving.

    Bffé No Matter what if You Go I go!!!!


    *He's the one.