• Oke, nou hebben we, zegmaar een 'feest' achterhuis, met best veel mensen enzo erbij, en nu wilden ze shots gaan doen, en normaal gesproken ben ik daar wel voor in :'D Maar, m'n ouders waren erbij, en ik kàn dan dus echt geen druppel alcohol drinken XD hoewel het wel mag.
    Anyway, hebben jullie dat ook?

    Nope. (A)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar ik zou wel minder drinken, want mijn ouders hoeven mij niet dronken te zien.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, want ik drink niet -ook al mag ik het wel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha nee ;$ ik drink alles als limonda (behalve bier want dat drink ik niet) Me ouders hebben me al vaker dronken of zwaar aangeschoten gezien, dus nee.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nope. Ik blow ook gewoon thuis en drinken doe ik haast nooit.
    & Dat is geen opschepperij, mijn ouders zijn gewoon vrij open daarin en ik ben 19, dus dat scheelt ook al. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hha, ik niet, ben ben anti drugs, dusjaah


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik aperitief lekker mee dan hoor ^^


    Has no one told you she's not breathing?

    ik drink geen alcohol. dat heb ik wel met roken ik kan gewoon niet smoken waar me moeder bij is. ookal mag het wel. echt raar.

    PurpleCow schreef:
    Ik aperitief lekker mee dan hoor ^^


    Alleen maar tranen van geluk

    Helemaal niet. Ik ben oud genoeg om zelf te kiezen wat ik drink. x')
    En ik vind het grappig dat iedereen het hier over drugs, terwijl je vast shots bedoelt a la jenever en blue trill en die shizzel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou alsnog meedoen, kan mij het schelen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja,,ik durf echt niet drinken als mn ouders erbij zijn,laat staan de rest van de familie (cat)
    En aangezien ze weten dat ik wel drink word ik meestal gedwongen (cat)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 20:42 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ehm nou mijn vader gaf mij een keer een biertje maar voor de rest ik gaa niet echt uitgebreid waar zij bij zijn zuipen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik ben een paar keer zat thuis gekomen (en daar merkten ze niet van :'D) maar drinken waar mijn ouders bij zijn.. Dat blijft toch echt bij een glaasje wijn tijdens Kerst ofzo. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee (:
    Mijn ouders houden niet zo van feestjes :'D En als ze er heen gaan en ik zou mee gaan, kan ik gerust drinken mocht ik dat willen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.