• Een vrienden van mn ma kwam net langs, en ik zat dus achter de laptop, een beetje mee te luisteren met hun gesprek, en toen zei ze iets, en ik dacht echt van o____o'.
    Blijkt dus dat de avond voor kerst (24ste) ze dus beroofd waren terwijl hun uiteten waren. Dus mensen hadden ingebroken in haar huis, dingen gestolen, overhoop gehaald etc && ook cadeautjes. En nu durft haar dochtertje niet meer te slapen, omdat ze bang is dat die inbreker weer komt. En dat vind ik zó zielig DD: .
    Waarom iemand beroven op kerstavond, fo real.

    Oh && ze wouden naar Engeland gaan voor Kerst, gaat ook niet meer door D:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 18:45 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Waarom iemand sowieso beroven? Maar, wel erg voor ze ja. Fijn dat ze weg waren. Want op het moment dat iemand in een huis inbreekt en erachter komt dat er nog mensen zijn, raken mensen vaak in paniek en inplaats van te vluchten gaan ze dan uit angst mensen aanvallen ofzo. Hoe oud is dat meisje als ik vragen mag?


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    Waarom iemand sowieso beroven? Maar, wel erg voor ze ja. Fijn dat ze weg waren. Want op het moment dat iemand in een huis inbreekt en erachter komt dat er nog mensen zijn, raken mensen vaak in paniek en inplaats van te vluchten gaan ze dan uit angst mensen aanvallen ofzo. Hoe oud is dat meisje als ik vragen mag?


    Ze is volgens mn ma net 8 of 9 geworden, zoiets.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hoe triest..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Carcass schreef:
    (...)

    Ze is volgens mn ma net 8 of 9 geworden, zoiets.
    Ocherm wat zielig ):


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt stom voor ze ):


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    wat sneu voor ze en wat ben je voor zielig persoon als je met kerst gaat inbreken!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat is echt reteziek.


    Sarcasm's the body's natural defense against stupid.

    Dat is echt heel triest,
    super zielig voor dat meisje.


    Smile and live.

    :O dat vind ik egt heel zielig voor dat meisje(huil)


    Don't serch to love, love will find you.

    Waar gaat dat heen met deze wereld?

    WEmo schreef:
    Waar gaat dat heen met deze wereld?


    Remember my name, you'll be screaming it later <3