• Ik zag net dat hij verfilmd word, ik kan niet wachten! =D Zijn er mensen die the host ookal hebben gelezen?

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Passerby schreef:
    (...)En er stond ook dat ze in 2009 besloten hebben het te verfilmen. Dat wordt dus nog even wachten. x') Ik ben benieuwd.

Ik ook.
    Ik snap niet hoe dat die film in elkaar moet zitten om hem duidelijk te maken.(krul)

effort never betrays you

Lipsy schreef:
    (...)
    Ik ook.
    Ik snap niet hoe dat die film in elkaar moet zitten om hem duidelijk te maken.(krul)
    Je kan altijd effecten aan de film toevoegen om meer nadruk te leggen op dromen en flashbacks. Het is dus best mogelijk. En tegenwoordig is de technologie ook goed om de zielen te kunnen afbeelden.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik denk dat dat een hele moeilijke opgave wordt :'D

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Passerby schreef:
    (...)En er stond ook dat ze in 2009 besloten hebben het te verfilmen. Dat wordt dus nog even wachten. x') Ik ben benieuwd.

Klopt, ik kan niet wachten! (ookal gaat het vast nog heel lang duren ;x )

Enterrement schreef:
    Ik denk dat dat een hele moeilijke opgave wordt :'D

ja, maar ik denk dat iedereen die twilight heeft gelezen wel benieuwd zal zijn naar de film.. ^^

Clear schreef:
    (...)
    ja, maar ik denk dat iedereen die twilight heeft gelezen wel benieuwd zal zijn naar de film.. ^^

Ik vind The Host wel honderd keer beter dan Twilight :'D. Maar idd, ik denk dat al die Twilight-kiddo's ook wel heengaan, gewoon uit nieuwsgierigheid.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Enterrement schreef:
    (...)

Ik vind The Host wel honderd keer beter dan Twilight :'D. Maar idd, ik denk dat al die Twilight-kiddo's ook wel heengaan, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik vind twilight nog steeds leuker. ^^

Ik ben Zielen nu voor de tweede keer aan het lezen, het is mijn lievelingsboek.

Ik zij net nog aan tafel dat ik hoopte dat ze die gingen verfilmen ;o.

Krullieees schreef:
    Ik ben Zielen nu voor de tweede keer aan het lezen, het is mijn lievelingsboek.

Ik zij net nog aan tafel dat ik hoopte dat ze die gingen verfilmen ;o.

Heb jij geluk.(cat)

nope, ik heb hem nog niet gelezen:$

Don't serch to love, love will find you.

Ik ben er twee maanden terug in begonnen en ben bij hoofdstuk 3 blijven hangen. Binnenkort waag ik weer een poging!

You try so hard not trying to try so hard.

Enterrement schreef:
    (...)

Twilight is zeer mooi, vooral Morgenrood, maar ik vond Zielen toch wel een slagje beter. Je werd nog ietsje meer in het verhaal gesleurd.

Passerby schreef:
    (...)Je kan altijd effecten aan de film toevoegen om meer nadruk te leggen op dromen en flashbacks. Het is dus best mogelijk. En tegenwoordig is de technologie ook goed om de zielen te kunnen afbeelden.

Ja, dat is natuurlijk ook wel waar.
    Maar ik vond het boek al verwarrend.
    En meestal zijn boeken gemakkelijker te volgen dan een film.-vindik-

effort never betrays you

Lipsy schreef:
    (...)
    Ja, dat is natuurlijk ook wel waar.
    Maar ik vond het boek al verwarrend.
    En meestal zijn boeken gemakkelijker te volgen dan een film.-vindik-
    Dat is niet altijd waar vind ik. Ik vind het alleen jammer dat ze in films altijd zoveel weglaten. Dan heb je daar zo veel minder gevoel bij. Ik hoop alleen dat de film geen afknapper wordt.

Passerby schreef:
    (...)Dat is niet altijd waar vind ik. Ik vind het alleen jammer dat ze in films altijd zoveel weglaten. Dan heb je daar zo veel minder gevoel bij. Ik hoop alleen dat de film geen afknapper wordt.

Idd. Bij twilight en new moon was ik echt teleurgesteld bij het zien van de film.