• Ik zou graag wat kleren pimpen. Iemand Tips ?
    Btw : ik ben redelijk onhandig :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Bij de Sacha heb je voor 1,50 grote leuke badgets.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Bij de Sacha heb je voor 1,50 grote leuke badgets.

    Daar ga ik zeker eens langs :Y)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 17:07 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    óh, en je kan bij de hema of v&d enzo van dat printpapier kopen. dan kan je dingen uitprinten en op je tshirt strijken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    óh, en je kan bij de hema of v&d enzo van dat printpapier kopen. dan kan je dingen uitprinten en op je tshirt strijken.


    Die kan je beter bij de Hema kopen, daar zijn ze goedkoper =)


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    Je kan ook een soort wasmiddel kopen waar je je kleren een andere kleur mee kan verven...weet alleen niet waar je dat kan kopen :S

    Washington schreef:
    óh, en je kan bij de hema of v&d enzo van dat printpapier kopen. dan kan je dingen uitprinten en op je tshirt strijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik en m'n vriendin wilden laatst op een witte t-shirt met zwarte stiften een Chanel logo tekenen.
    Je kan naar de markt daar heb je hele leuke dingetjes om mee te pimpen ;DD


    Just try to live life to the fullest

    LitleMonster schreef:
    Je kan ook een soort wasmiddel kopen waar je je kleren een andere kleur mee kan verven...weet alleen niet waar je dat kan kopen :S


    Dat ken ik =O zo heb ik een witte rok [er zat een zwarte vlek in die erniej uit wou.. van me zus gekregen zo.. lief hea]
    grijs ofzow gemaakt =D mja was meer blauwgrijs en de touwtjes bleven wit haha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je hebt ook van die glittertjes die je op spijkerbroeken kan vastzetten, maar ik weet niet meer waarvan die zijn...


    “Love is a contradiction.”

    bij veritas vind je veel van zulke dingen xD of je kan gwn, lekker rock'n'roll, enkele witte shirts kopen, veiligheidsspelden, veel karton zoeken, wat graffiti in verschillende kleuren kopen, uit karton wat vormen of bandnames maken en dan met grzffiti eropspuiten, je shirt wat scheuren, er veiligheidsspeldn bij doen en tadaaaa! ik heb er zelf zo een van the runaways gemaakt :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bedankt iedereen :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.