• heey, ik het misschien een idee, om net zoals bij fotos, dat je zelf kan instellen in welke volgorde de quizzen op je profiel staan? Dus dat je de hele serie achter elkaar kan zetten, zonder dat er andere quizzen tussen staan, die vaker zijn ingevuld, een hogere beoordeling hebben, of eerder zijn gemaakt?

    Want ik vind het best vervelden dat als je op mijn profiel komt, dat je niet mijn serie ziet, maar andere quizzen.

    En die quizzen wil ik niet inactiveren. Als ik die serie op de eerste bladzijde van mijn profiel wil, moet hij nog heel vaak gedaan worden, en ik weet niet of dat gaat gebeuren.

    Ik weet dat je, als je bij iemand op de profiel komt, kan aanklikken dat je de laatst ontworpen hebt ziet, maar ik wil liever dat ik kan instellen dat ik zélf kan bepalen welke quizzen op mijn 'voorpagina' staan.

    Is dit mogelijk?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Leek me ook wel een goed idee al heb ik geen series.

    Kan je de quizzen die niet zo vaak zijn gemaakt meteen in het begin zetten. Leek me vet handig :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    geod idee stel het voor!
    :D
    ik heb wel series het is idd niet echt handig dat bijv deel 1 op pagina 1 staat en de rest op 5 het is een goed idee!

    xx :P


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Dat is een goed ideee!!
    dat is veel handiger!..
    xx mii

    kem geen serie (en bn da ook ni vn plan om er een temake..)ma vin et wl een goe idee,, want mn quizkes ovr mcr staan alemaal na die vn th:(


    HaveFun!

    Superrr idee ^^

    Trouwens de site is beetje traag ^^

    Superrr idee ^^

    Trouwens de site is beetje traag ^^

    by my nu ni me (ma kzit wl op een (nieuwere) pc)


    HaveFun!

    Superrr idee ^^

    Trouwens de site is beetje traag ^^

    by my nu ni me (ma kzit wl op een (nieuwere) pc)


    Whii, de site is idd een beeetje sloom, maar het idee is dus goed? Want dan ga ik het aan Rutger voorstellen(als hij het nog niet heeft gelezen natuurlijk, maar dan had er waarschijnlijk wel een reactie gegeven:))


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Klinkt als een goed idee.

    Ik ga het meteen even programmeren :)


    Dit is mijn signature...

    Ik heb inmiddels geprogrammeerd dat je series ook op je profiel vermeld staan.

    Het zelf aanpassen van de volgorde is iets ingewikkelder dan verwacht en zal nog even een paar dagen moeten wachten (A)


    Dit is mijn signature...

    Ik heb inmiddels geprogrammeerd dat je series ook op je profiel vermeld staan.

    Het zelf aanpassen van de volgorde is iets ingewikkelder dan verwacht en zal nog even een paar dagen moeten wachten (A)


    alvast bedankt!!
    xx


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hoelang duurt het nog voor die dagen om zijn?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hoelang duurt het nog voor die dagen om zijn?


    volgens mij gaat dit nog lang duren zene
    niks tegen rutger da hij traag is ma geef toe hij heeft gezegd op 29 januari en t is nu 1 juni hij zal t gewoon vergeten zijn of ni erg hoor ma ja niks aan te doen
    ma t is wel een top idee


    Live life limitless.

    lol kheb ook zo'n topic geopend :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ja,goed idee!


    Say what you think.

    Dit is er al.
    [/slotje]


    Bored.