• Jah,iCk heb een vraag,iCk en mu vriendin zijn vanplan om Twilight te gaan kijken,iCk heb hem al gezien (niet echt geken want we zijn na de pauze uit de filmzaal gezet omdat we te veel lawaai maakte,en het eerste deel heb ik heelemaal niet gezien want we waren onder zetels aan het kruipen)
    maar,wie van jullie heeft hem al gezien ?? en wat vond je van de film ?
    (H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ik heb m 2 weken geleden gezien. vond hem leuk, maar teleurstellend vergeleken bij het boek - vooral het eerste deel. tweede deel [/na pauze] vond ik wel leuk n_n
    maar ik vond het wel een leuke film ;D <3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Jah,iCk heb een vraag,iCk en mu vriendin zijn vanplan om Twilight te gaan kijken,iCk heb hem al gezien (niet echt geken want we zijn na de pauze uit de filmzaal gezet omdat we te veel lawaai maakte,en het eerste deel heb ik heelemaal niet gezien want we waren onder zetels aan het kruipen)
    maar,wie van jullie heeft hem al gezien ?? en wat vond je van de film ?
    (H)


    Hou je daar eens mee bezig in de bios xD
    Maar neen, nog niet gezien. Ik wil hem wel eens zien, want iedereen hier op Q is er zo positief over!
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik heb hem al twee keer gezien, in de bioscoop. En ik vond em echt té whoaaaaaaaaaaa :'D. Gewoon echt zalig goed. Veel beter dan dat ik had verwacht.


    Tanya is de beste.

    ik heb m 2 weken geleden gezien. vond hem leuk, maar teleurstellend vergeleken bij het boek - vooral het eerste deel. tweede deel [/na pauze] vond ik wel leuk n_n
    maar ik vond het wel een leuke film ;D <3

    Owhyeah,jahh,Het eerste deel heb iCk allen het begiin geziien,iCk && me 2 vrienden (jah,iCk was alleen met 2 jongens gegaan xD) waren dus ff onder zetels aan het doorkruipen x')
    Hoopelijk laten ze mij nu nog in de cinema binne...xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    HIJ IS ECHT TE GEK<3 vooral de scène is de spiegelzaal van de balletschool 0.o dat hebben ze ZO GOED GEDAAN jongen<33 0.o
    je moet `m echt gaan kijken ;D ik ga wss nog een keer (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    HIJ IS ECHT TE GEK<3 vooral de scène is de spiegelzaal van de balletschool 0.o dat hebben ze ZO GOED GEDAAN jongen<33 0.o
    je moet `m echt gaan kijken ;D ik ga wss nog een keer (:
    Owkjj,Lindsey gaat lekker Twiligth Kyken x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ik ga 'm morgen zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    TWILIGHT = GEWELDIG! (H)

    al 3x gezien :$
    [fjoe ben niet de enige die hem al meerdere keren heeft gezien xD]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik(anne) heb um in de bios gezien geweldig
    Ik(melis) ga nog!:D met Anne:D
    en we hebben hem ook al op internet gekeken en zijn hem nu nog eens aan het kijken


    Sam you're always in our heart[/love]

    Ik(anne) heb um in de bios gezien geweldig
    Ik(melis) ga nog!:D met Anne:D
    en we hebben hem ook al op internet gekeken en zijn hem nu nog eens aan het kijken

    Waar bekijk je die op het internet? :]


    Tanya is de beste.

    Ik heb hem nog niet gezien, maar wat voor film is het eigenlijk? Want ik ben als de dood voor horror en trillers!


    bla bla bla

    mijn zus heeft hem op dr iPod staan :'DD <3
    ik vind btw de baseball scene het leukst <3 die is gaaf n_n


    There are several things that I have been doing wrong.

    (...)
    Waar bekijk je die op het internet? :]

    in ons gastenboek kijken staat een berichtje met daar uitleg en link;)
    Is wel engels en geen Ondertiteling en de kwaliteit is niet super


    Sam you're always in our heart[/love]

    Ik heb hem op dvd =D
    En ik zie de Twilight crew deze Maandag!! ROBERT PATTINSON EN KIRSTEN STEWART <3333333333


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik heb hem nog niet gezien, maar wat voor film is het eigenlijk? Want ik ben als de dood voor horror en trillers!
    Het gaat over vampieren fzoo iets x')


    We were bOrn fOr Love! ^^