• Heeey!

    Hier een nieuw "serieuzer" zangfilmpje waarop ik de italiaanse versie van I Will Always Love you oefen. Ik heb nog steeds ( helaas ) geen zangles. Maar ik ga straks een jaar in California ( Amerika ) werken en daar zal ik op de universiteit ook voor zangles kijken. Dus ik ben excited! Voor nu kan ik nog goed tips en advies gebruiken, dus mensen " brand en schiet los "!! Het is een oefenfilmpje waarop ik met Katherine Jenkins meezing. Wel heb ik haar stem niet te luidt gedaan omdat het anders moeilijk te beoordelen is haha.

    Ben benieuwd of het slecht/redelijk/goed is enz. Let me know! Het begin heb ik in het engels gesproken omdat hij opgedragen is aan een Amerikaanse vriend van mij, en ik op facebook, mocht ik hem daar ooit op plaatsen, ik meer engelse vrienden heb die van dit soort muziek houden...



    xx

    Het is niet mijn muzieksmaak maar vind het best leuk ;D
    Ik vind t wel mooi hoor! :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Cool dat je dit kan ^^
    Het geluid van het wat je meezingt (kom even niet op een goede benaming) is een beetje hard en je hoort je stem haast niet.
    Dat is we jammer.

    CupidsGun schreef:
    Cool dat je dit kan ^^
    Het geluid van het wat je meezingt (kom even niet op een goede benaming) is een beetje hard en je hoort je stem haast niet.
    Dat is we jammer.

    Precies dit. (:
    Ik heb je al eens eerder horen zingen en dat vond ik heel mooi klinken, maar het is inderdaad wel jammer dat je in deze video eigenlijk overstemd wordt door de audio.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    (...)
    Precies dit. (:
    Ik heb je al eens eerder horen zingen en dat vond ik heel mooi klinken, maar het is inderdaad wel jammer dat je in deze video eigenlijk overstemd wordt door de audio.

    Dat waren de woorden die ik zocht. Ty.

    Ik vind het wel mooi. Doe het je niet na. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is echt mooi :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Dank jullie wel! Ik moet wel zeggen dat ik Katherine Jenkins echt heel zacht heb staan, je hoort haar wel, maar ik zing over haar heen. Tenminste dat is op mijn computer zo, denk dat het aan mijn computer ligt XD . Maar bedankt mensen!! De volgende keer zal ik haar zachter doen! :)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 18:32 ]

    Mooi (:

    En oh god wat ben jij een leuk mens zeg! Met je misdrijf plegen door met een slok op in die auto te rijden, whahahaha. Lig helemaal dubbel om jouw blonde opmerkingen en zo, ik mag jou! Dat platte accentje ook, heerlijk ;'D
    "Ik heb het gevoel dat ik geen hersens meer heb. Ik kan alleen maar nadenken." lol

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:51 ]

    BoterBabbelaar schreef:
    Mooi (: En oh god wat ben jij een leuk mens zeg! Met je misdrijf plegen door met een slok op in die auto te rijden, whahahaha. Lig helemaal dubbel om jouw blonde opmerkingen en zo, ik mag jou! Dat platte accentje ook, heerlijk ;'D
    "Ik heb het gevoel dat ik geen hersens meer heb. Ik kan alleen maar nadenken." lol


    hahahahahahaaaa dank je wel en omg zag je die op mijn youtube profiel @BoterBabbelaar? Ja ik was niet meer 1 van de slimsten haha ( ook nooit geweest trouwens ) hahahaha.

    buffyxangell schreef:
    (...)

    hahahahahahaaaa dank je wel en omg zag je die op mijn youtube profiel @BoterBabbelaar? Ja ik was niet meer 1 van de slimsten haha ( ook nooit geweest trouwens ) hahahaha.


    Haha ja ik heb al je filmpjes gezien :Y)
    Die ene met die falende opnames is ook zo leuk, heb helemaal dubbel gelegen ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even een vraagje, wat voorn telefoon/bewerk progamma gebruik je? Want ik neem aan kwa hoe opnemen dat zit? Zou je mij een PBtje kunnen sturen hiermee want ik ben dr best al heel lang naar opzoek.

    MrsSheen schreef:
    Even een vraagje, wat voorn telefoon/bewerk progamma gebruik je? Want ik neem aan kwa hoe opnemen dat zit? Zou je mij een PBtje kunnen sturen hiermee want ik ben dr best al heel lang naar opzoek.


    Of hier posten :Y)

    OT: ik zal m later bekijken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    .

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 22:00 ]

    Ik heb je een pb gestuurd :D

    Ik gebruik de Canon Powershot S100 als video camera ( echt hele goede camera met perfecte geluidsopname ) Dan upload ik het in Imovie, en dan klik ik met rechtermuisknop op " koppel audio los " en dan nog een keer " koppel audio los " Dan klik ik op 1 van die audio lijnen en dan voeg " Echo toe, en dan als volume 31 " Dan heb je nog een normale audio zodat het niet te onnatuurlijk klinkt. Klinkt heel ingewikkeld als je geen imovie hebt hahaha.

    Kan je er zo wat mee?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 22:01 ]