• Ik ga naar Nederland, naar Grootebroek met mijn vader om af te koelen en weer positief na te denken. En jullie?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Werken, meeten(ookal hebben we al een keer gemeet)/logeren met oud en nieuw, Johnny's Countdown kijken, Gayo Daejun kijken, AllKpop awards kijken maybe, kerstdingen, MasaMixes stalken, DramaCrazy stalken > Liar Game kijken, slapen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    rondhangen met vrienden


    it's so empty living behind these castle walls

    Naar mijn oma, werken werken werken, cadeautjes kopen voor nieuwjaar, nieuwjaar vieren, mijn beste vriend zien en naar mijn paard gaan. I guess that was it (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Studeren en de feestdagen vieren. :/

    een week lang naar Arnhem en 31ste verjaardag neefje en 1 januari verjaardag Nicht

    Ik heb al een week vakantie gehad. Morgen naar vriendin van me, dinsdag naar een oude vriendin, woensdag Naomi (17 hier op Q) meeten en oud en nieuw vieren (:


    -

    kerst vieren met familiee en vrienden (H)


    I'm short

    Uitslapen (:


    Me so good.

    homework en verder relaxen


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Slapen, en mijn vriendin weer meeten die ik héél lang niet heb gezien. En partyen met oud en nieuw. En héél veel eten met kerst,


    Alleen maar tranen van geluk

    ik heb al vakantie, sinds vorige week.
    maar ik ga werken, naar vriendinnen, kerst vieren,nieuwjaar vieren, slapen, en dat was het :Y)

    Veel afspreken met vrienden, naar familiefeestjes uitslapen en uitgaan tuurlijk! ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.